Το YourGear επιστρέφει! Πιο δυνατό, πιο επίκαιρο, πιο απολαυστικό!

Ώρα για...καθάρισμα!

Το ξέρουμε πως λείπετε ακόμα σε διακοπές, αλλά ας μη ξεχνάμε τα... βασικά!

Το αυτοκίνητο θέλει φροντίδα, πέρα από το πλύσιμο μέσα-έξω, απλό ή ενισχυμένο στο κοντινότερο πλυντήριο.  Το μυαλό σας πηγαίνει στα σέρβις και τη σωστή συντήρηση των μηχανικών του μερών, έτσι; Καλά κάνετε, γιατί η ασφάλεια προέχει, όμως, μιας και το αυτοκίνητο είναι ο καθημερινός μας σύντροφος, που υπομένει και αντέχει κάθε μας βίτσιο, ας του κάνουμε ένα δώρο ακόμα, όσο ο καιρός είναι καλός και η μέρα μεγάλη!

Αφού λοιπόν θα γυρίσετε σε λίγες μέρες, με τις μπαταρίες γεμάτες και χωρίς να σας έχει πλακώσει ακόμα η καθημερινότητα, να ένα όμορφο προτζεκτάκι που μπορείτε να το υλοποιήσετε ακόμα και στο πεζοδρόμιο που έχετε παρκάρει - αν και καλό είναι να βρείτε κάπου πιο άνετα.

Τι είναι αυτό που δεν καθαρίζουμε σχεδόν ποτέ; Ο χώρος του κινητήρα! Μοιάζει δύσκολο ή ακόμα και επικίνδυνο να προκαλέσει προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του οχήματος, αλλά δεν είναι.

Σας έχουμε ένα βίντεο που τα δείχνει όλα, αναλυτικά Το μόνο που χρειάζεστε είναι μερικά πολύ φτηνά, και εύκολο να βρεις, υλικά, νερό και δύο ωρίτσες.

Να 'ναι καλά η F1, ή μάλλον η νέα διοίκηση της F1, που σιγά σιγά αρχίζει και απελεθερώνει το προϊόν.

Έτσι βλέπουμε όλο και περισσότερα  στο youtube, πράγματα που επί Μπέρνι δεν επιτρεπόταν να "ανέβουν", μην τύχει και χαλάσει η σούπα της τηλεθέασης!

Δείτε την περίληψη των κατατακτήριων, από το επίσημο κανάλι στο youtube, και για περισσότερες λεπτομέρειες, συντονιστείτε σε ΕΡΤ σήμερα, μία ώρα πριν την εκκίνηση, δηλαδή στις 8.

f1 Canada

Mamma mia...

Ένα από τα ομορφότερα φιλμάκια που έχουμε δει ποτέ. Ίσως επειδή έχει ντυμένες στα λευκά, όχι μία, αλλά δύο κούκλες...

Alfa Giulia

Alfa Romeo Giulia

Λίγο τεχνικό, αλλά ιδιαίτερα επεξηγηματικό το βίντεο της εβδομάδας! Προσέξτε το ιδαίτερα, όχι επειδή είναι του Sky Sports, αλλά επειδή ο κύριος με τα άσπρα μαλλιά δεξιά, δεν είναι άλλος από τον Pat Symonds!

Βιογραφικό δεν θα γράψουμε, γκουκλάρετε όσοι δεν γνωρίζετε, αλλά ο άνθρωπος ξέρει πολύ καλά το... άθλημα.

FireShot Capture 1 629 Ted and Pat F1 Tech Ferrari SF70H https www.youtube.com watch

 

Το βίντεο μπορεί να είναι 10 ημερών, αλλά όταν έχεις τον Πολ Γκάσγκοϊν να μιλάει για τα νέα μονοθέσια, αποκλείεται να χάσεις!

Καθώς είναι από το SkySports, αλλά σε "'ιδιωτικό" κανάλι στο youtube, δείτε το όσο πιο γρήγορα γίνεται, γιατί δεν ξέρεις πότε θα κατεβεί....

Όπως ξέρουν όσοι το ψάχνουν (και έχουν δει το βίντεο που ανεβάσαμε πριν λίγες μέρες) τα φετινά μονοθέσια είναι πολύ διαφορετικά από πέρισυ. Σίγουρα πιο όμορφα, σίγουρα με μεγαλύτερη μηχανική πρόσφυση λόγω των νέων ελαστικών.

Το μόνο που είναι ίδιο, είναι πως η McLaren τα πηγαίνει πάλι χάλια...

Για να δείτε το βίντεο και να τα ξέρετε όλα για το αυριανό, πρωϊνό σας ξύπνημα (8 το πρωί ώρα Ελλάδας θα είναι οι κατατακτήριες), κάντε κλικ στην εικόνα που ακολουθεί.

Μια νέα σεζόν αρχίζει!

Αυτό το σαββατοκύριακο έχουμε την πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος της F1 στην Αυστραλία (πάλι πρωϊνό ξύπνημα..)

Τι να περιμένουμε; 

Ας πάρουμε πρώτα μια ιδέα, από το επίσημο κανάλι της F1!!

 f1aus1

Τι ωραία η εποχή που ζούμε! Δεν χρειάζεται να περιμένει κανείς την ειδική εκπομπή για το νέο πρωτάθλημα.

Βρίσκει ό,τι θέλει στο Youtube!

Σας έχω δύο βίντεο από την επίσημη πρώτη της W08, στο αυτοκινητοδρόμιο του Silverstone. Το πρώτο είναι αυτό που περιμένεις:

Δηλώσεις από τους οδηγούς της ομάδας και από τον αγωνιστικό διευθυντή, μερικά πλάνα από έξω κλπ κλπ κλπ

Το δεύτερο όμως, έχει το ζουμί με τον Louis Hamilton στα "πηδάλια" να κάνει live μετάδοση του πως του φαίνεται το νέο μονοθέσιο.

Ναι, καλά διαβάσατε. live! Υπάρχει όμως και κάτι παραπάνω.

Ο πρώτος αγώνας του 2017 απέχει πλέον λιγότερο από ένα μήνα - καιρός να αφυπνιστούμε εδώ στο YourGear και να αρχίσουμε το ψάξιμο για πληροφορίες και βίντεο!

Αυτές τις ημέρες τα μονοθέσια γράφουν τα πρώτα τους χιλιόμετρα, στην Καταλονία και, αν ριξτε μια ματιά, είναι σχεδόν... αγνώριστα.

Ο λόγος;

Τι άλλο; Οι νέοι κανονισμοί!

Από τις πρώτες επιδόσεις, η Mercedes φαίνεται πως θα είναι πολύ δυνατή, οι κινητήρες της Renault μάλλον αναξιόπιστοι, τα μονοθέσια της McLaren εκεί που βρίσκονταν πέρσι και οι Ferrari όσο πιο κοντά στις Mercedes μπορούν.

Αλλά, τι νόημα έχει να κοιτάζεις τις πρώτες δοκιμές, όταν οι αλλαγές στους κανονισμούς δεν έχουν ακόμα αφομοιωθεί στη λειτουργία της κάθε ομάδας;

Για να το πιάσουμε λοιπόν σωστά, ας δούμε το επίσημο βίντεο με τις βασικές αλλαγές για το 2017.

Η Mercedes F015 μπορεί να χαρακτηριστεί από δύο, μόνο, όρους: Πολυτέλεια και Αυτονόμη Οδήγηση.

Μπορείς να πεις κι άλλα πολλά, όπως το ότι αναγνωρίζει τους πεζούς από μόνο του (και αποφασίζει πως δεν θα τους πατήσει...), ενώ εσύ διαβάζεις το βιβλίο σου.

Αν χρειαστείς κάτι μπορείς να το παίξεις Tom Cruise στο Minority Report και να χειρίζεσαι με τα χέρια αλλά από απόσταση το ταμπλώ - εννοείται όχι για σχετικά με την οδήγηση θέματα, αλλά για να αλλάξεις θερμοκρασία, να πάρεις ένα τηλέφωνο κλπ.

Τα καθίσματα γυρίζουν γιατί μπορεί να χρειαστεί να κάνεις ένα σύντομο... meeting με τους συνεπιβάτες σου και εκεί προσπάθησαν λέει σκληρά στην Mercedes να βρουν ένα σύστημα που δεν θα επιτρέπει στους επιβάτες να συγκρούονται, καθώς θα περιστρέφονται μέχρι και 360 μοίρες, μέσα στο όχημα.

Ο οδηγός που βλέπετε είναι ο Ricardo Patrese - οι παλαιότεροι θα τον θυμάστε. Δίπλα του είναι η γυναίκα του.

Μπορεί να έχει σταματήσει να τρέχει στην F1 από το 1993, αλλά η γρήγορη οδήγηση είναι σαν το... ποδήλατο!

Δεν την ξεχνάς.

Δεν ξέρουμε με ποιον τρόπο έπεισε την συμβία του να μπει μέσα στο Civic Type-R για μία βόλτα στην πίστα της Jerez αλλά, όσο, υποψιασμένη και να ήταν, μάλλον η πραγματικότητα ξεπέρασε την φαντασία.

Προσέξτε τα στάδια που περνάει καθώς ο πολύπειρος οδηγός (257 GP έχει εκκινήσει σε μια εποχή που η σεζόν είχε 16 αγώνες) πηγαίνει όλο και πιο γρήγορα. Πρώτα τον πιάνει με το καλό.

"Δεν πρέπει να τρέξεις". Την βλέπεις να αισθάνεται μια ανακούφιση καθώς οι άνθρωποι της πίστας του λένε ότι καλό είναι να μην πάει γρήγορα. Έπειτα, στο πρώτο κέρμπ, του υπενθυμίζει ευγενικά ότι του είπαν να μην πάει γρήγορα. Στην τρίτη στροφή γελάει ακόμα - και μετά αρχίζει το τρενάκι του τρόμου.

"Δεν είναι μονοθέσιο της F1, δεν κολλάει στην άσφαλτο!" λέει και αμέσως φέρνει στην κουβέντα τον Θεό και την ...Παναγία μαζί.

Σίγουρα τα φετινά μονοθέσια είναι τρομερές μηχανές. Με τους τουρμπισμένους κινητήρες τους, τα ERS, τα MGU-K και MGU-H, τα ES, CE, TC και βέβαια το διαβόητο DRS (δεν το γουστάρω καθόλου...), τα εξαιρετικά ελαστικά, την προχωρημένη αεροδυναμική και τα ασύγκριτα σε σχέση με το παρελθόν σασί, τα μοντέρνα μονοθέσια είναι ταχύτητατα.

Σε αυτό δεν διαφωνεί κανείς.

Βέβαια, εξακολουθούν να ακούγονται χειρότερα και από ...μπάμπουρα που έχει κλειστεί μέσα σε χαρτόκουτο, να προσπερνούν με δυσκολία ακόμα και σε φαρδιές πίστες (πρακτικά μόνο με DRS), και να κάνουν οικονομία στο γκάζι για να αντέξουν μια σεζόν με περιορισμένο αριθμό κινητήρων, περιφερειακών (τα διάφορα που έγραψα στην αρχή) καθώς και κιβωτίων.

Με τα χρόνια, από κακομούτσουνα με περίεργη εμπρός αεροτομή, σχεδιαστικά φλύαρη και πολύ φαρδιά, και την πίσω ακόμα χειρότερη, που έτσι ψηλή και στενή μοιάζει σαν στενοκώλα ξερακιανή Σουηδή (άλλο που το '80 τις γούσταραν τρελά στα ελληνικά νησιά), μάθαμε να τα θεωρούμε όμορφα και τα συνηθίσαμε - ευτυχώς αυτό θα αλλάξει σύντομα.

Τρελό...κολπάκι!

Θα μπορούσαμε να σκεφτούμε πολλές διαφορετικές περιπτώσεις όπου η λέξη "κολπάκι" θα ταίριαζε (οι μισές δεν γράφονται βέβαια), αλλά πάντως αυτήν εδώ όχι!

Η απορία, μας δημιουργήθηκε σε ένα ψάξιμο για λύσεις για το στερεοφωνικό στο κουρασμένο και εντελώς οικογενειακό mazda 6 του Μπιρμπάκου, στο γερμανικό Amazon.

Βάλαμε λοιπόν το μοντέλο στην αναζήτηση - ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου βγει, ας μην ψάχνεις μόνο για αυτό που θες. Και ξαφνικά, ανάμεσα στα άλλα, προέκυψε και ένα... κολπάκι, ή μάλλον πιο σωστά, Kolpaki.

Τι είναι ρε παιδιά αυτό το Kolpaki;

Σελίδα 1 από 2
Κύλιση στην Αρχή