×

Μήνυμα

Failed loading XML... StartTag: invalid element name Extra content at the end of the document

Σίγουρα τα φετινά μονοθέσια είναι τρομερές μηχανές. Με τους τουρμπισμένους κινητήρες τους, τα ERS, τα MGU-K και MGU-H, τα ES, CE, TC και βέβαια το διαβόητο DRS (δεν το γουστάρω καθόλου...), τα εξαιρετικά ελαστικά, την προχωρημένη αεροδυναμική και τα ασύγκριτα σε σχέση με το παρελθόν σασί, τα μοντέρνα μονοθέσια είναι ταχύτητατα.

Σε αυτό δεν διαφωνεί κανείς.

Βέβαια, εξακολουθούν να ακούγονται χειρότερα και από ...μπάμπουρα που έχει κλειστεί μέσα σε χαρτόκουτο, να προσπερνούν με δυσκολία ακόμα και σε φαρδιές πίστες (πρακτικά μόνο με DRS), και να κάνουν οικονομία στο γκάζι για να αντέξουν μια σεζόν με περιορισμένο αριθμό κινητήρων, περιφερειακών (τα διάφορα που έγραψα στην αρχή) καθώς και κιβωτίων.

Με τα χρόνια, από κακομούτσουνα με περίεργη εμπρός αεροτομή, σχεδιαστικά φλύαρη και πολύ φαρδιά, και την πίσω ακόμα χειρότερη, που έτσι ψηλή και στενή μοιάζει σαν στενοκώλα ξερακιανή Σουηδή (άλλο που το '80 τις γούσταραν τρελά στα ελληνικά νησιά), μάθαμε να τα θεωρούμε όμορφα και τα συνηθίσαμε - ευτυχώς αυτό θα αλλάξει σύντομα.

Τρελό...κολπάκι!

Θα μπορούσαμε να σκεφτούμε πολλές διαφορετικές περιπτώσεις όπου η λέξη "κολπάκι" θα ταίριαζε (οι μισές δεν γράφονται βέβαια), αλλά πάντως αυτήν εδώ όχι!

Η απορία, μας δημιουργήθηκε σε ένα ψάξιμο για λύσεις για το στερεοφωνικό στο κουρασμένο και εντελώς οικογενειακό mazda 6 του Μπιρμπάκου, στο γερμανικό Amazon.

Βάλαμε λοιπόν το μοντέλο στην αναζήτηση - ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου βγει, ας μην ψάχνεις μόνο για αυτό που θες. Και ξαφνικά, ανάμεσα στα άλλα, προέκυψε και ένα... κολπάκι, ή μάλλον πιο σωστά, Kolpaki.

Τι είναι ρε παιδιά αυτό το Kolpaki;

Μπορεί ο παππούς να κάνει drift;

Το party piece του νέου Forf Focus RS είναι το Drift Mode. Τι κάνει αυτή η επιλογή; Τον καθένα μας λιγάκι... Ken Block!!

Κι όταν λέω τον καθένα, εννοώ ακόμα και τον παππού ή την γιαγιά σου. Μια αλάνα χρειάζεται μόνο και μια τετράδα λάστιχα με την οποία δεν έχεις κάποιο ιδιαίτερο συναισθηματικό δέσιμο...

Στο βίντεο που βρήκαμε, αυτό ακριβώς έκαναν τα εγγόνια. Έφεραν τους δικούς τους προγόνους και αφού τους έκαναν μια βόλτα με το πλάι, τους έδωσαν το τιμόνι.

Οκ, είναι λίγο νωρίς, αλλά εμείς εδώ στο YourGear αποφασίσαμε φέτος να κάνουμε νωρίς τις ευχές μας! Οπότε, άκου Άη Βασίλη.

Θα παρακαλέσουμε την Shell να ξεχάσει όσα έχουμε κατά καιρούς σούρει στις εταιρίες πετρελαιοειδών για τα παραμύθια της ακριβής βενζίνης και την επόμενη φορά που θα διοργανώσει ένα to know us better (που έλεγε και η Γιουλάκη) με τον Vettel να κάνει μια γρήγορη βόλτα δημοσιογράφους και youtubers, να μας φωνάξει και εμάς.

Ναι, να μας φωνάξει και θα βάζουμε μόνο την ακριβή βενζίνη για τουλάχιστο 30 χρόνια!

Ακούς Shell; 

Το σημερινό βίντεο το διαλέξαμε κυρίως για τους εραστές των δύο τροχών, αλλά νομίζουμε ότι κάτι έχει να "πει" και στους εραστές της ταχύτητας γενικώς...

Μπορεί να είναι διαφημιστικό, αλλά αυτό καθόλου δεν μας ενοχλεί! Πρόκειται για μια βόλτα στην πίστα του Sachsenring, παρέα με όλους τους νόμους του Νεύτωνα.

Το Red Bull δίνει φτερά

Το Αυστριακό GP έρχεται σε λίγες ώρες και η Red Bull (που ως γνωστόν έχει φτερά), φορτώνει τα δυο καμάρια της σε ένα 60 ετών (!) ανακατασκευασμένο Douglas DC-6 για να τους πετάξει από το Σάλτσμπουργκ στο Σπίλμπεργκ, εκεί δηλαδή που θα γίνει ο σημερινός αγώνας.

Δεν έχει αγωνιστικό ενδιαφέρον το βίντεο αλλά, όπως και να το δεις, είναι όμορφη η εικόνα του DC-6 με φόντο τα βουνά! Όπως πάντα, για να το δείτε κάνετε ένα απλό κλικ στην εικόνα που ακολουθεί.

"I don't believe in bad luck. I think it's due to pure preperation" (Sir Jackie Stewarrt)

Οι νεότεροι μπορεί να νομίζουν ότι τα τεχνικά αφιερώματα είναι εφεύρεση της δεκαετίας μας (άντε της προηγούμενης), αλλά κάνουν λάθος!

Ο Sir Jackie Steward μας χαρίζει μια αναλυτική ξενάγηση στις ρυθμίσεις που μπορούσε πριν 3 δεκαετίες να κάνει ένας οδηγός F1. Μιλάμε για μια αγνή, καθαρή και πρωτόγονη με τα σημερινά δεδομένα εποχή, όπου οι ταχύτητες άλλαζαν με κανονικό λεβιέ (κανονικός, τρόπος του λέγειν βέβαια...) που έμοιαζε με μικρό joystick και βρισκόταν δεξιά από το τιμόνι. Ο οδηγός επέλεγε σχέση στο 6τάχυτο κιβώτιο με κλασικό τρόπο, δηλαδή σωστή τοποθέτηση του λεβιέ και συμπλέκτη, ενώ με το άλλο χέρι έπιανε το τιμόνι...

Αν αναρωτιέστε γιατί τότε έπρεπε να έχεις μεγάλη εμπειρία, άρα δεν πήγαινες απ΄ τα 20 σου χρόνια στην F1, να ένας καλός λόγος! Α, θα δείτε και πως επέλεγε όπισθεν – κι όταν το δείτε σκεφτείτε τι έκανε ο Senna στην περίφημη φάση όπου μετά από μισό τετ-α-κε έβαλε όπισθεν για να μην χτυπήσει άλλα μονοθέσια, μετά έβαλε πρώτη και ξαναξεκίνησε.

Στην εποχή της μετενσάρκωσης του Top Gear το μόνο που δεν έλειψε είναι τα preview των επόμενων εκπομπών. Εδώ και μήνες το κανάλι της εκπομπής στο youtube, κάθε μέρα θα έχει το κατιτίς του, σε βαθμό που νομίζουμε ότι έχουμε δει όλη την σεζόν!

Ένα από τα πολλά κλιπάκια είναι και αυτό που σας διαλέξαμε σήμερα. Θα δείτε τον Stig να βγάζει τα ...λάδια του Atom Nomad, ενός οχήματος παντός εδάφους που, ε, όπως και να το πεις, δεν είναι και το καλύτερό του η πίστα!

Ο κάτοικος Μονακό Nico Rosberg θέλησε να κάνει βόλτα στο Πριγκιπάτο χωρίς να βρει καθόλου κίνηση και βρίσκει τον τρόπο! Βγάζει για βόλτα τον Πρίγκιπα Αλβέρτο σε μια καταπληκτική Gullwing με το ωραιότερο λευκό που έχω δει στη ζωή μου...

Και, για τι μιλάνε; Οικογένεια, αυτοκίνητα, οργανικές καλλιέργειες και... αγελάδες. Μετά έπιασαν τα γαλλικά και δεν καταλάβαινα τίποτα! Όποιος θέλει, ας μας κάνει μια μεταφρασούλα.

Επίσης, επειδή μετά άρχισαν να μιλάνε στα Γερμανικά, θα χρειαστούμε πάλι μια βοήθεια...

Εδώ ισχύει απόλυτα το "δείτε το πιρν το κατεβάσουν", γιατί όπως είναι γνωστό, μπορεί ο καθένας να ανεβάσει ό,τι θέλει στο Youtube, αν όμως εκείνος που έχει τα δικαιώματα του περιεχομένου το ζητήσει, θα κατέβει.

Στο βίντεο αυτό του Sky Sports, o Antony Davidson αναλύει την σύγκρουση ανάμεσα σε Hamilton και Rosberg όπως κανένας άλλος, εξηγώντας και το πως μπορεί να αλλάξει ο οδηγός την συμπεριφορά του μονοθεσίου του, δίνοντας και την πιθανότερη εξήγηση.

Θυμάστε τον συμπαθή ηλικιωμένο που έχανε το τελευταίο viagra του (που κατέλληγε στο ρεζερβουάρ ενός Fiat 500 το οποίο μεταμόρφωνε σε 500 X) χάνοντας ταυτόχρονα την δυνατότητα να... ανεβάσει τον ανδρισμό του, αφήνοντας παραπονεμένη την, ελαφρώς σιτεμένη, συμβία του;

Ε, ο ήρωας μας επανέρχεται! Βρισκόμαστε πάλι στην μικρή γραφική ιταλική πόλη, ο συνταξιούχος χρειάζεται πάλι σεξουαλική υποβοήθηση, αλλά το κουτάκι με τα μαγικά χάπια είναι άδειο...

Holly shit!

Τι παίρνεις αν βελτιώσεις ένα Nissan GT-R αφαιρώντας οτιδήποτε περιττό, παίζοντας με την ανάρτηση και πουσάροντας τον κινητήρα σε πάνω από τα 1000 άτια;

Πάντως όχι το GT-R που έχετε διαβάσει στα περιοδικά...

Ο λόγος για το Litchfield Nissan GT-R, το οποίο αν θέλετε να το αγοράσετε, μπορείτε από εδώ.

Σελίδα 2 από 2
Κύλιση στην Αρχή