Το πρώτο που ακούει όποιος αρχίζει να ασχολείται με την αγωνιστική οδήγηση, ακόμα και σε επίπεδο καρτ σε ημιάγρια πίστα της επαρχίας, είναι πως το πιο σημαντικό είναι οι γραμμές.

Η γραμμή είναι, με άλλα λόγια, η καμπύλη με την οποία ο οδηγός προσεγγίζει την κάθε καμπή. Ανάλογα με το όχημα, σε ποιον άξονα βρίσκεται η κίνηση, την ιπποδύναμη, την κατανομή βάρους και την κατάσταση του οδοστρώματος, αυτή η καμπύλη είναι διαφορετική.  Σε μια πίστα μάλιστα, μπορεί να είναι διαφορετική ανάλογα με την θερμοκρασία και το πόσο λάστιχο έχει στρωθεί – αυτό θα συμβεί αυτό το σαββατοκύριακο στον αγώνα F1 στην Μαλαισία, καθώς η άσφαλτος είναι φρέσκια και συνεπώς «καθαρή» από γόμα.

Μπορεί η F1 να είναι πολλά βήματα εμπρός στο θέμα της μετάδοσης ενός αγώνα, βοηθάει άλλωστε το ότι διεξάγεται σε πίστα, και άρα υπάρχουν πολλές κάμερες σε κάθε ενδιαφέρον σημείο της, αλλά πρόσφατα η χρήση μιας νέας τεχνολογίας (που περιέργως δεν έχει αξιοποιήσει η F1) από το WRC μας έχει δώσει εξαιρετικά ενδιαφέροντα πλάνα.

Ένα χορταστικό ΣΚ!

Ωραίο Σαββατοκύριακο έρχεται! Και F1 ( στην Μαλαισία - και όχι στην... Μαλεσίνα!), και WRC στα άγια χώματα (ή μάλλον καλύτερα στις άγιες πέτρες) της Κορσικής!

Για το πρώτο μην ξεχαστείτε και προσπαθήσετε να το δείτε σε άλλη ώρα. Η Kuala Lumpur είναι 3 ώρες μπροστά μας, οπότε ο αγώνας θα μεταδοθεί πρωί. Τι ώρα θα τον μεταδόσει η ΕΡΤ δεν γνωρίζουμε ακόμα - για όσους με τα ημιπαράνομα stream και για τους πιο σπάταλους που έχουν OTE tv το λέμε.

Για το δεύτερο πάλι, το πρώτο αυτοκίνητο ξεκινάει αύριο στις 08:45 και αν κάνετε εγγραφή στο επίσημο site θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο σε όλη την διάρκεια του αγώνα. 

 Ο αγώνας στο νησί αυτό με την πλούσια ιστορία είναι παραδοσιακά δύσκολος και δεν συγχωρεί λάθη. Τι εννοούμε;

Αυτό το σαββατοκύριακο η παρέα της F1 αλλάζει ήπειρο και πάει στο μεγάλο λιμάνι της Ανατολής, την Σιγκαπούρη. Είναι ένας νυχτερινός αγώνας που, εκτός του εντυπωσιακού θεάματος των μονοθεσίων στο τεχνητό φως, μας δίνει και την δυνατότητα στα κοντινά πλάνα να βλέπουμε τα... μάτια των πιλότων, καθώς δεν έχουν τις ειδικές μεμβράνες για τον ήλιο!

Λίγα πράγματα είναι βέβαια σε κάθε αγώνα στην Σιγκαπούρη - για την ακρίβεια δύο. Το πρώτο είναι πως θα έχει ζέστη και υγρασία παρότι είναι βράδυ και το δεύτερο ότι αν δεν δούμε αυτοκίνητο ασφαλείας τουλάχιστο μία φορά, θα είναι κάτι αξιοθαύμαστο καθώς και στις 8 προηγούμενες χρονιές είχαμε ατύχημα κάπου, κάπως και σε κάποιο χρονικό σημείο...

Έχει 1500 άλογα. Κάτω από το πίσω...καπώ, έχει έναν μικρούλι κινητήρα 8 λίτρων! Κάνει το 0-100 σε 2,5 δευτερόλεπτα, το 0-200 σε 6,5 και το 0-300 σε 13,6.

Η τελική του φτάνει τα 435 χιλιόμετρα την ώρα.

Και η τιμή του; Μόλις 2,6 εκατομμύρια δολάρια (δεν σας το λέω σε ευρώ, γιατί για να το αγοράσετε λογικά κάνετε όλες τις συναλλαγές σας στο αμερικάνικο νόμισμα και πρέπει να βρίσκεστε στην λίστα του Forbes).

Μιλάω φυσικά για την Bugatti Chiron που ένας κακός θα μπορούσε να πει πως είναι μια μηχανή που φτιάχνει... χήρες! 

Προφανώς και δεν είναι κάτι που θα πουλήσει σαν ζεστό κουλούρι, άλλωστε θα κατασκευάζονται μόνο 100 τον χρόνο, με μέγιστο αριθμό το 500. Αν θέλετε να το αγοράσετε, και άρα ανήκετε σε αυτό το 1% (μπορεί και λιγότερο) των ανθρώπων, να ξέρετε πως τα 150-200 έχουν ήδη πουληθεί. Μαζέψτε κανένα φράγκο στις offshore σας και δώστε προκαταβολή για το 2019 λοιπόν! 

Αθήνα, 3 Αυγούστου, 11:30πμ
- Έλα κ. Δημήτρη, κατά τη μία το μεσημέρι θα είμαι εκεί, γιατί έχω κάτι δουλειές να κάνω πιο πριν, σε ΙΚΑ-ΤΕΒΕ-Δήμο.
Τι πράμα; Μηχανή; Όοοχι, έχει πολύ ζέστη σήμερα! Θα πάρω το αμάξι!

 Αύγουστος μήνας. Οι περισσότεροι τον περιμένουν πώς και πώς για να εγκαταλείψουν το κλεινόν άστυ και να εκδράμουν σε νησιά, παραλίες, χωριά, εξωτερικά και λοιπά μέρη. Όσο πιο μακριά, τόσο πιο καλά! Λες και τους φταίει η πόλη μας για όλα τα κακά και στραβά που τους τυχαίνουν όλο τον υπόλοιπο χρόνο! 

«Δε μου λες, σε πειράζει να κυκλοφορείς με Skoda;»
«Τι εννοείς αν με πειράζει;»
«Να, ρε παιδί μου, μήπως θεωρείς ότι θα σε… κοροϊδεύουν ή θα σε σνομπάρουν διάφοροι επιτήδειοι-εξυπνάκηδες!»
«Δεν μου ταιριάζουν αυτές οι… τσιριτσάντζουλες, μάστορα. Το αμάξι δεν το θέλω για φιγούρα. Για να μετακινούμαι όταν βρέχει το θέλω! Άλλωστε και με το 2CV όταν κυκλοφορώ, πάλι βρίσκονται διάφοροι ανιστόρητοι που με κοροϊδεύουν…

Δεν έχετε αρκετό χώρο στο σπίτι σας για κλειστό πάρκιν; Δείτε αυτό το βίντεο και ίσως αναθεωρήσετε!

Για προφανείς λόγους πείραξα την φωτογραφία ώστε να μην είναι ευδιάκριτο το πρόσωπο του παιδιού που με κοιτούσε την ώρα που έβγαζα την φωτογραφία. Ναι, εδώ βλέπετε ένα παιδί, το πολύ 4 ετών που από το πίσω (!) κάθισμα έχει βγάλει σχεδόν όλο τον κορμό του έξω από το παράθυρο του οδηγού - φαίνονται καθαρά και τα δύο χέρια.

Το όχημα εδώ είναι ακίνητο, όμως το παιδί ήταν σε αυτή τη θέση για τουλάχιστο 400 μέτρα! Και ο γονιός;

Η μαμά που οδηγούσε με το ένα χέρι, γιατί με το άλλο μίλαγε στο 5,5 ιντσών κινητό της, από ότι φαίνεται δεν είχε κανένα πρόβλημα... Δυστυχώς δεν βρισκόμουν δίπλα της για να της κάνω παρατήρηση, αν και θα το σκεφτόμουν 2 φορές πριν το πράξω καθώς στο παρελθόν σε ανάλογη περίπτωση έφαγα ένα βρισίδι που ακόμα το θυμάμαι.

Δεν τολμώ καν να υπολογίσω πόσος καιρός έχει περάσει από την τελευταία φορά που έγραψα κανονικό άρθρο στο site μας... Δεν ξέρω καν πού οφείλεται αυτή η εκφραστική δυστοκία που βιώνω... Δεν ξέρω ούτε αν θα τελειώσει με τη σημερινή μου προσπάθεια... Το μόνο που ξέρω είναι πώς ξεκίνησε. Φαίνεται λοιπόν, ότι δεν μπόρεσα να διαχειριστώ την απρόσμενη «επιτυχία» που γνώρισε το τελευταίο σοβαρό μου πόνημα, που αναφερόταν στη «συμπαθή» -ή να πω καλύτερα εμπαθή- τάξη των ποδηλατών (οι περισσότεροι καταλάβατε σε ποιο αναφέρομαι ε; οι υπόλοιποι δείτε το εδώ).

Ερωτι-ματι-κό

Πότε ήταν η τελευταία φορά που ξυπνήσατε νωρίτερα απ’ το συνηθισμένο; Όχι από κάποιο δυνατό θόρυβο ή εφιάλτη, αλλά από προσμονή. Μιλάω για την αίσθηση που είχατε μικροί όταν από την προηγούμενη είχατε πάρει την υπόσχεση για επίσκεψη στο λούνα παρκ ή όταν περιμένατε να σας πάρουν καινούριο ποδήλατο σαν ανταμοιβή σε κάποιο παιδικό σας επίτευγμα. Θυμάστε;

Αδυνατώ να ισχυριστώ ότι έχω κατανοήσει έστω και στο ελάχιστο τη γυναικεία ψυχολογία, αλλά για ένα πράγμα είμαι σίγουρος - και είναι κλισέ: οι άνδρες παραμένουμε μεγάλα παιδιά μέχρι να μας χτυπήσει η άνοια την πόρτα. Ίσως και μετά. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο δικαιολογώ τον εαυτό μου που βρέθηκε να παρατηρεί την Ανατολή του Ηλίου πάνω από δυο - τρία πρωϊνά τον τελευταίο μήνα. Η αιτία δεν ήταν άλλη από μια τροφαντή τριαντάρα με διαχρονικά προκλητικές καμπύλες.

Το grid του Gp Ευρώπης

Το grid του Gp Ευρώπης, όπως διαμορφώθηκε μετά από τις ποινές:

1. Nico Rosberg 1’42.758 Mercedes / 2. Daniel Ricciardo 1’43.966 Red Bull             

3. Sebastian Vettel 1’43.966 Ferrari / 4. Kimi Raikkonen 1’44.269 Ferrari 

5. Felipe Massa 1’44.483 Williams / 6. Daniil Kvyat 1’44.717 Toro Rosso    

Τον ονομάζουν αγώνα της Ευρώπης, αλλά γίνεται στο Αζερμπαϊτζάν. Το γιατί δεν το ονόμασαν όπως την χώρα τους θα το κουβεντιάσουμε σε άλλο άρθρο, εδώ όμως σας έχω μαζέψει τα βίντεο με όσα πρέπει να γνωρίζετε για την νέα πίστα, που στην πργματικότητα είναι ένα ακόμα σιρκουί πόλης.

Έχει βέβαια μία τεράστια ευθεία, όπου το γκάζι μένει στο 100% για 20 ολόκληρα δευτερόλεπτα (!) καθώς και αρκετά ανοιχτά κομμάτια που βρίσκονται έξω από την παλιά πόλη, έχει όμως και μερικά σημεία ανάμεσα στα παλιά σπίτια που μου θυμίζουν κάτι στενά στην... Καστέλα. Δεν κάνω πλάκα!

Κατά τα άλλα την ευθύνη για τον σχεδιασμό έχει και πάλι ο κύριος Τίλκε. Αλλά, αρκετά έγραψα. Δείτε τα βίντεο που ακολουθούν. Όπως κάθε φορά, ένα κλικ στην εικόνα και παίζουν.

Η απάντηση στο χθεσινό κουίζ για την στριφογυριστή διαδρομή είναι βέβαια ο Αχλαδόκαμπος ή αλλιώς Κωλοσούρτης!

Σύμφωνα με τον θρύλο, ο Αχλαδόκαμπος πήρε το όνομά του από κάποιον - ποιον δεν μπορώ να σας πω γιατί οι απόψεις διήστανται - που έφτασε στο χωριό, είδε τον κάμπο με τις ελιές από κάτω και είπε:"Αχ, τί λαδόκαμπος!", με τον ίδιο τρόπο που το γνωστό "Ω! Καλκούτα" προέκυψε από το "oh quel cute ass"...

Αρκετοί το αναγνωρίσατε αμέσως γιατί τον έχετε φάει με το κουτάλι. Άλλωστε μόλις το 1991 παραδόθηκε ο νέος δρόμος για Τρίπολη και δεν χρειάζεται πλέον να περνάμε από εκεί

 

Σελίδα 10 από 11
Κύλιση στην Αρχή