Οκ, το ξέρω πως το σόου αυτό έχει φανατικούς εχθρούς, που το θεωρούν ψεύτικο, επιφανειακό και εκτός πραγματικότητας.

Συχνά λέω πως θα πρέπει να καταλάβουμε πως είναι ένα σόου, και όχι το ημερολόγιο του μπαρμπα-Βλάσση, που έχει το συνεργείο της απέναντι γωνίας! Ως τέτοιο, πρέπει να ακολουθεί κάποιους τηλεοπτικούς κανόνες.

Ναι, εννοείται πως δεν έκανε όλη τη δουλειά μόνος του ο Edd China, εννοείται πως τα αυτοκίνητα δεν τα έβρισκε μόνος του ο Mike Brewer, εννοείται πως αυτό που βλέπεις ως πώληση είναι τηλεοπτικά στημένο.

Θα πρέπει να  μην έχεις ιδέα από τηλεόραση για να πέφτεις απο τα σύννεφα. Για να μην πω κάτι πιο χοντρό... Πέρα όμως από αυτά, πολλά από τα κόλπα, ειδικά στις πρώτες "φτωχές" από προϋπολογισμό σεζόν, είναι πραγματικά και πολύ πολύ χρήσιμα!

Έτσι τουλάχιστο το έβλεπα εγώ. Σαν ένα factual πρόγραμμα που δεν το παίρνεις και 100% τοις μετρητοίς. Και, ναι, θα το πω κι εδώ ανοιχτά, όχι απλά παρακολουθώ, έχω κατεβάσει τα επεισόδια και τα ξαναβλέπω που και που για να κάνω επανάληψη. Ειδικά σε μηχανολογικά θέματα, έχω διαπιστώσει πως είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα - για να μην πω πως τα λέει πιο σωστά από τον μπαρμπα-Βλάσση που προανέφερα...

Δεκατρείς ολόκληρες σεζόν έχει τρέξει το πρόγραμμα, πυο το βρίσκεις μόνο σε συνδρομητικά μπουκέτα. Δεκατρία χρόνια δηλαδή - το διευκρινίζω γιατί το Top Gear πχ κάθε χρόνο μέτραγε δύο σεζόν.

Μετά από τόσο καιρό λοιπόν, ποιος ήταν ο λόγος που έφυγε ο Edd China από την εκπομπή; Ζήτησε περισσότερα χρήματα και δεν τα πήρε; Ήθελε να προσλάβει την κόρη του και δεν τον άφηναν;

Τίποτε από αυτά. Απλά, η νέα ιδιοκτήτρια του σόου, η Velocity, θέλησε να περιορίσει το κομμάτι της εκπομπής που δείχνει τις εργασίες (μάλλον και το "βάθος" των εργασιών).

Ο λόγος;

Η νέα εποχή της F1 έχει και τον πρώτο της νικητή. Ο Sebastian Vettel, με μεστό τρόπο οδήγησης και καλά υπολογισμένες κινήσεις, κέρδισε εύκολα τον αγώνα της Αυστραλίας. 

Μπορεί ο Hamilton να ξεκίνησε πιο καλά, όμως ο Γερμανός πιλότος έμεινε κοντά του και όταν η Mercedes μπήκε για αλλαγή ελαστικών - μια αλλαγή που μας φάνηκε ότι έγινε πολύ νωρίς - έμεινε έξω αρκετά ώστε να τον περάσει με την ολοκλήρωση του δικού του pit-stop.

Εδώ να σημειώσουμε πως έκανε μεγάλη εντύπωση το γεγονός πως ο Vettel για πολλούς γύρους ήταν στο δευτερόλεπτο πίσω από τον Hamilton, χωρίς αυτό να επηρεάζει το μονοθέσιό του - είτε στα ελαστικά είτε στις θερμοκρασίες του. Λίγη ώρα αργότερα, όταν ο Βρετανός κόλλησε πίσω από την Red Bull του Verstappen, διαμαρτυρόταν πως δεν μπορούσε να περάσει και πως είχε μεγάλη φθορά στα ελαστικά του.

Το πρόγραμμα είναι... πολύ πρωϊνό, δεδομένο ότι εκτός που ο αγώνας είναι στην Αυστραλία, εδώ στα μέρη μας θα αλλάξει τα ξημερώματα η ώρα.

Σαν αποτέλεσμα, αν υπολόγισα καλά, η εκκίνηση θα γίνει στις 7 ώρα Ελλάδος...

Το grid του αγώνα είναι αυτό που βλέπετε στην εικόνα που ακολουθεί.

FireShot Capture 73 2017 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND https www.formula1.com en result

Πόσες παραβάσεις βλέπετε;

Μία εικόνα είναι, λένε, 1000 λέξεις. Στη φωτογραφία που βλέπετε, η ομάδα του YourGear συνέλαβε ένα συνηθισμένο στιγμιότυπο σε φανάρι της Μεσογείων.

Μετρήστε παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. Σας το βάζουμε... τεστ, οπότε περιμένουμε τα σχόλιά σας.

Εκτός από την πρώτη φωτογραφία , δείτε και αυτή που ακολουθεί και την τραβήξαμε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα. Θα βοηθήσει!

Η ομάδα του YourGear σας εύχεται

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2017!

H πρώτη και καλύτερη προσπάθεια του Ψηλού με τον απίστευτα ωραίο Σκαραβαίο, στο πρόσφατο GrandPrix δεξιοτεχνίας του ΣΙΣΑ.
Η εκδήλωση έγινε στο πάρκιν των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων στο Φάληρο, την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου.

Από τη μέρα που ο Rosberg ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την F1 έχω βαρεθεί να διαβάζω άρθρα και ποσταρίσματα συγκίνησης για μια καριέρα που τελειώνει νωρίς, μόλις στα 31 του.

Μα καλά, μόνο εγώ έχω την άποψη ότι ο γερμανοθρεμένος Φινλανδός δεν ήταν ποτέ τίποτε παραπάνω από ένας μέτριος αθλητής, που απλά εργαζόταν σκληρά; Σοβαρά τώρα, να τον θεωρούν μεγάλο οδηγό εκείνοι που δεν ξέρουν, οκ το καταλαβαίνω. Αλλά να λένε πως θα λείψει από το πρωτάθλημα και εκείνοι που ξέρουν τον χώρο, ε, αυτό με ξεπερνάει! 

Η είδηση που "σκέπασε" το πρωτάθλημα του Rosberg ήρθε από τον ίδιο, λίγες ώρες αργότερα, όταν ανακοίνωσε την απόσυρσή του από τα δρώμενα της F1.

Δείτε εδώ, πως έκανε την ανακοίνωση, από το επίσημο youtube channel της FIA.

FireShot Capture 26 F1 Nico Rosberg announced his retirement fr https www.youtube.com watch

Deja vu ή όχι;

Αύριο είναι η μητέρα των μαχών.Το πρωτάθλημα θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα, στον αγώνα του Abu Dhabi. Αναρωτιέμαι, τι να σκέφτεται αυτή την ώρα ο Hamilton;

Δεν μπορεί, θα του έχει περάσει από το μυαλό ο τελευταίος αγώνας του 2008. Τότε που ο Massa κέρδισε αλλά ο Βρεττανός στην τελευταία στροφή πέρασε τον Timo Glock και η πέμπτη θέση που πήρε ήταν αρκετή για να πάρει το πρωτάθλημα. Για έναν βαθμό!

Οκτώ χρόνια μετά ο Hamilton βρίσκει τον εαυτό του στη θέση του Βραζιλιάνου, να κυνηγάει το πρωτάθλημα και να πρέπει να κερδίσει στον τελευταίο αγώνα, ενώ ο Rosberg να τερματίσει το πολύ τέταρτος.

Να το μισό Deja vu....

Βέβαια, όλα αυτά τα ξέρει και ο Rosberg και δεν είμαι βέβαιος ότι αισθάνεται χαλαρός, καθώς τα θαύματα δεν γίνονται δύο φορές μέσα στην ίδια δεκαετία! Οπωσδήποτε όμως, το μονοθέσιό του είναι το ίδιο με του Βρετανού (κάτι που δεν ίσχυε για Ferrari και McLaren - το ιταλικό ήταν, μάλλον, πιο γρήγορο) .

Άλλωστε από 1-2 φέτος έχουν χορτάσει στην Mercedes. Γιατί να μην γίνει ένα ακόμα;

Ήταν Σάββατο, 17 Οκτωβρίου 2015. Ο καιρός ήταν υπέροχος στο Λιμάνι της Κορίνθου και 65 πληρώματα περίμεναν την εκκίνηση του 18ου "24 Ώρες Ελλάδα".
Φέτος το καλό έγινε καλύτερο. Πόσο καλύτερο;
Ήταν και πάλι Σάββατο (15 Οκτωβρίου), ο καιρός ήταν και πάλι καλοκαιρινός, μόνο που τώρα τα πληρώματα ήταν 78 και το σκηνικό είχε μεταφερθεί κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Τόσο καλύτερο! 

Οι συμμετοχές πολλές και γνωστές. Ανάμεσά τους οι αγαπημένοι μας φίλοι και εξαίρετοι συναγωνιστές (έχει σημασία ο χαρακτηρισμός σε τέτοιους αγώνες) Κωνσταντίνος Γιαγουρτάς και Νικόλαος Αμολοχίτης, πάντα με τη βοήθεια του επίσημου χορηγού τους -την Αθλητική Ένωση Αστυνομικών Ελλάδος (aeae.gr)- συμμετείχαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με τρίτο κατά σειρά διαφορετικό αυτοκίνητο. Αυτή τη φορά την τιμητική του είχε ο λευκός Σκαραβαίος, πιο όμορφος από ποτέ (βοήθησαν και τα αυτοκόλητα του Yourgear βεβαίως-βεβαίως), που άφησε με το στόμα ανοιχτό όσους δεν τον γνωρίζουν.

Σας έλειψε (;) για μια εβδομάδα, αλλά το κουίζ μας επέστρεψε έχοντας βγάλει... φτερά! Όχι, η Red Bull δεν έχει καμία σχέση.

Στην φωτό στο τέλος του άρθρου, θα βρείτε ένα από τα πιο γνωστά φτερά που "φορέθηκαν" ποτέ σε αυτοκίνητο. Το πιο πιθανό είναι να έχετε ήδη στο μυαλό σας ποιο είναι - αλλά μην βιαστείτε, μπορεί και να κάνετε λάθος.

Θα δώσω μια, προφανή βέβαια, βοήθεια λέγοντας πως το τεράστιο αυτό αεροδυναμικό βοήθημα το βρίσκαμε και στις εκδόσεις δρόμου του οχήματος, και σε αυτές στους αγώνες, σχεδόν το ίδιο.

Πέτυχε τον σκοπό του; Έλα μου ντε. Η αλήθεια είναι πως λίγα άλλα αυτοκίνητα της εποχής είχαν κάτι παρόμοιο.

Παρότι είναι εξωφρενική σε μέγεθος και σχεδίαση, δημιούργησε σχολή και ποτέ μα ποτέ δεν έγινε κιτς, αν και είχε όλες τις προδιαγραφές να περάσει έτσι στην ιστορία.

Η ερωτήσεις είναι... 

GP Ιαπωνίας: Κατατακτήριες

Είναι πολλές ώρες μπροστά η Ιαπωνία, οπότε ο αγώνας αύριο θα προβληθεί στις 8 το πρωί - και μπορείτε να τον δείτε από τα γνωστά... ημιπαράνομα στριμάδικα. Ο αγώνας στην πίστα με το μοναδικό σχήμα που μοιάζει με τον αριθμό 8, είναι από τους σταθμούς κάθε χρονιάς.

Παλαιότερα έκρινε, συχνά, τον πρωταθλητή, όμως αυτό δεν πρόκειται να συμβεί αύριο - άλλωστε έχουμε ακόμα άλλους 4 μέχρι το Άμπου Ντάμπι, όπου θα γίνει ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς στο τέλος του Νοεμβρίου.

Για την περίιπτωση που δεν έχετε δει τι έγινε σήμερα, το επίσημο site της F1 σε μια προσπάθεια να συγχρονιστεί με την εποχή του, ανέβασε ένα αρκετά αναλυτικό βίντεο από τις κατατακτήριες που έγιναν σήμερα το πρωί, τις 9 ώρα Ελλάδος.

Για όσους θέλουν να δουν τον αγώνα live, η εκκίνηση είναι αύριο στις 9 το πρωί - οι άλλοι το μεσημεράκι στην ΕΡΤ σε μαγνητοσκοπημένη μετάδοση.

Δεν το περίμενα, όταν το επέλεγα, πως θα ήταν τόσο δύσκολο! Μιλάω για το κουίζ της προηγούμενης Παρασκευής.

Προέκυψαν κάποιες απαντήσεις, μία ήρθε πολύ κοντά (πέτυχε την εταιρία), αλλά τελικά... τζίφος!

Το αντικείμενο που βλέπετε είναι ο λεβιές... ταχυτήτων. Ναι, στα γαλλικά αυτοκίνητα του '70 όπως πχ το Renault 4, συχνά εκεί βρισκόταν.

Είχε και ενδιαφέρουσα διάταξη. Πρώτη αριστερά εμπρός. Δευτέρα αριστερά πίσω. Τρίτη ευθεία μπροστά. Τετάρτη ευθεία πίσω. Όπισθεν πίσω τραβηχτοπατητή δεξιά....

Ωστόσο το όχημα αυτό δεν ήταν το Renault 4. Από αυτό είχε δανειστεί τα μηχανικά μέρη, όμως.

Λοιπόν. να το πάρει ο ποταμός;

Σελίδα 2 από 4
Κύλιση στην Αρχή