×

Μήνυμα

Failed loading XML... StartTag: invalid element name Extra content at the end of the document

Bahrain fp2

Αν βλέπαμε την ταινία «Αυτοκινήτα», σίγουρα από κάπου θα ακούγαμε τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού με τα ελαστικά να φωνάζει «Φερρρρράρρρρι!», μετά το τέλος του FP2, στην έρημο του Μπαχρέιν.

Τα κόκκινα μονοθέσια έμοιαζαν να πετάνε, όσο περνούσε η ώρα, οι προβολείς φώτιζαν την πίστα και οι θερμοκρασίες έπεφταν. Δεδομένου ότι το συγκεκριμένο κομμάτι του αγωνιστικού τριημέρου δείχνει το ποιος έχει το πάνω χέρι σε συνθήκες αγώνα και με το πιο ανθεκτικό ελαστικό, οι κόκκινες Ferrari με τα κόκκινα ελαστικά, εκτός που ταίριαζαν απόλυτα στο μάτι, ταίριαζαν και με την άσφαλτο!

Αντίθετα, οι Mercedes δεν το «πήγαν» το γράμμα. Όχι ότι ήταν αργές, αλλά δεν έμοιαζε να έχουν την απόλυτη ταχύτητα. Θα μου πείτε ότι μπορεί στο Q3 να έρθει ο Hamilton και να κάνει, από το πουθενά, έναν υπερχρόνο.

Μπορεί.

Αλλά και να το καταφέρει, στην καλύτερη θα ξεκινήσει έκτος, γιατί αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο! Ό,τι είχε πάθει και ο Bottas στον προηγούμενο αγώνα, μετά την στενή επαφή τρίτου τύπου που είχε με τον τοίχο.

bahrain fp1

…βρίσκεται η πίστα του Μπαχρέιν, και εκεί ετοιμάζεται να δώσει την επόμενη παράστασή του το «τσίρκο» της F1.

Στο FP1 ξεχώρισαν οι Ricciardo, Bottas και Raikkonen, με τους δύο Φινλανδούς να υπολείπονται 0,3 και 0,4 αντίστοιχα από τον Αυστραλό.Οι Vettel και Hamilton μάλλον δεν αισθάνονταν πολύ καλά στα μονοθέσιά τους – εκτός κι αν έπαιζαν κρυφτούλι αφήνοντας τους ομόσταυλούς τους να περάσουν. Βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση.

Ο Verstappen «έμεινε» από ηλεκτρικά, οι Haas μοιάζουν για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα να είναι σε καλό δρόμο και ο Alonso δηλώνει πως φοβάται ότι θα τον δυσκολέψουν στην προσπάθειά του, σε λίγη ώρα, να μπει στο Q3.

Αυτά κι άλλα πολλά θα δείτε στο επίσημο βίντεο της F1, από το οποίο διάλεξα το καρέ με τον Charles Leclerc της Sauber να πηγαίνει με το πλάι, επιδεικνύοντας το αγαπημένο (μου) σήμα της Alfa Romeo!

Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε η συνεργασία της F1 με τον κορυφαίο πάροχο τηλεοπτικού περιεχομένου σε stream μορφή, Netlfix. Το τελικό προϊόν που θα φτάσει στις smart τηλεοράσεις μας στις αρχές του 2019 θα αφορά σε μια σειρά ντοκιμαντέρ για το πρωτάθλημα που «τρέχει» τώρα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση αυτή η πρωτότυπη σειρά θα είναι η πρώτη που θα «βυθίσει πραγματικά το κοινό μέσα στα cockpits, το paddock και τη ζωή των βασικών παικτών στη Formula 1». Η F1 θα δώσει τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έχουν αποκλειστική πρόσβαση ακόμα και στις πιο «κρυφές» στιγμές των ομάδων, σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος!

Η σειρά θα έχει 10 επεισοδια και την παραγωγή της υπογράφει ο James Gay Rees, παραγωγός του ντοκιμαντέρ του 2010, Senna.

F1 μουσικό θέμα

Η νέα εποχή της F1 συνοδεύτηκε από νέο λογότυπο και μουσική χολιγουντιανής (ή χολυγουντιανής ; ) υπερπαραγωγής. Μπορεί τα μονοθέσια με τους τουρμπάτους και ηλεκτρικά υποβοηθούμενους V6 να μην έχουν ούτε ντεσιμπέλ, ούτε αγωνιστική χροιά, αλλά το νέο μουσικό θέμα είναι μια χειροπιαστή απόδειξη πως οι Αμερικανοί «ιδιοκτήτες», όπου μπορούν, φέρνουν «θέαμα».

Αν και, για να είμαι ειλικρινής, από ένα σημείο και πέρα το βρήκα υπερβολικό, ενώ τα πλάνα αρχείου που παίζουν στο επίσημο video στο YouTube είναι λιγάκι ασύνδετα και δεν δίνουν το ίδιο βάρος σε όλες τις εποχές της F1 (για παράδειγμα γενικά δεν βλέπεις πλάνα από το ’70 και τη δεκαετία του 2000), το μουσικό θέμα που έγραψε ο Brian Tyler είναι εντυπωσιακό!

McRae

Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς με τον τίτλο, τουλάχιστο από αυτούς που είχαν την τύχη να δουν και τους δύο να αγωνίζονται.

Αλλα, αν δεν ξέρετε για τι μιλάμε, πηγαίνετε απευθείας στο βίντεο για να πάρτε μάτι και αμέσως μετά στείλτε μας email για να αναλάβουμε την...εκπαίδευσή σας!

Ο Σκωτσέζος, σε αντίθεση με τον Senna, δεν πήρε ένα σωρό τίτλους, αλλά ο τρόπος που οδηγούσε άφησε εποχή. Ήταν πάντα στο απόλυτο όριο, όπως και ο Βραζιλιάνος πιλότος. Για την ακρίβεια, συχνά ήταν πάνω από το απόλυτο όριο, γεγονός που οδήγησε σε πολλές και θεαματικές εξόδους, που άλλαζαν το σχήμα του οχήματός του.

Θυμάστε τον Senna να πηγαίνει με την Lotus να κουνιέται δεξιά κι αριστερά γύρω στους 10 πόντους και να στρίβει μοιάζοντας να  πατάει πάνω σε ένα μαγικό σύννεφο, βρίσκοντας πρόσφυση εκεί που δεν υπήρχε για κανέναν άλλο; Ε, αυτό έκανε και ο McRae, μόνο που το κατάφερνε πάνω σε χώμα, γαρμπίλι, πάγο, χιόνι και, που και που, άσφαλτο, με τον γκρεμό ή το δέντρο σε απόσταση απόλυτης ΑΝασφάλειας.

Όχι, δεν ξέχασα ένα γράμμα. Έτσι ξεκινάει καταχώρηση στο car.gr, ένα από τα site που μπαίνω, και για να δω τι δε θα αγοράσω ποτέ (γιατί έχω ακριβά γούστα…), και για να ψυχαγωγηθώ!

Όσο για το, ποιο ακριβώς μοντέλο Ούνο ΤούρΠο είναι, να σας ενημερώσω πως πρόκεται για το Fiat Uno T-Jet 120 hp Turbo.

Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά τέτοιο Ούνο δεν περπάτησε ποτέ, ούτε στα δικά μας άγια χώματα, ούτε σε εκείνα του Μιλάνου. Δυστυχώς, δεν είχε φωτογραφία για να δω αν μπέρδεψε το Uno με το Punto, ή το Punto με το Uno.

Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να έχει βάλει κινητήρα από Punto T-jet σε Uno, κάτι που το βρίσκω, τουλάχιστο,  τολμηρό.

Η συγκεκριμένη αγγελία είναι από εκείνες που με κάνουν να θέλω να γνωρίσω οπωσδήποτε τον συντάκτη της. Να τον βρω και να μου πει:

  1. Τι πίνει και δε μας δίνει
  2. Πώς τελείωσε (αν τελείωσε) σχολείο
  3. Αν του έχει απαντήσει έστω ένας πιθανός αγοραστής

Στην πραγματική αυτή ευκαιρία, μαθαίνουμε διαβάζοντας την καταχώριση ότι το Ούνο Τούρμπο, με συγχωρείτε, τούρπο, είναι σε υπέρ άριστη κατάσταση, δουλεύουν τα πάντα άψΩγα αλλά είναι μόνο για… ανταλλακτικά

Το επισημαίνειειειειει.

Πριν λίγους μήνες είχα πάει για δύο εβδομάδες στις ΗΠΑ, για ταξιδάκι αναψυχής. Δεδομένου του ότι ήμουν στην Καλιφόρνια, την πιο ηλιόλουστη και συνάμα «ηλεκτρική» πολιτεία της χώρας του American Dream, περίμενα ότι θα δω πολλά Tesla γύρω μου.

Αλλά, δεν ήμουν προετοιμασμένος να τα βλέπω και παντού! Κι όμως, κάθε μέρα πρέπει να πετύχαινα πάνω από 30 σε δρόμους και πάρκινγκ. Τρομερή επιτυχία, ειδικά αν σκεφτείς πως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί λίγα χρόνια και κοστίζει σχεδόν τα διπλάσια από μια αντίστοιχη BMW – είτε μιλάμε για το σεντάν μοντέλο της εταιρίας, είτε για το SUV. Όσο για το roadster, ξεχάστε το.

Στην κυριολεξία ξεχάστε το, γιατί δεν το είδα ποτέ και πουθενά. Μάλλον ήταν το τελευταίο αυτό που έστειλε ο Elon στον Άρη…

Αλλά η επιτυχία της εταιρίας δε θα κριθεί στα ακριβά αυτοκίνητα των 100.000 ευρώ, που ανάλογα με τον εξοπλισμό μπορεί και να εκτοξευθούν σε κόστος πιο γρήγορα κι από τον πύραυλο της Space-X. Αυτό που θα καθιερώσει την Tesla είναι ένα πιο απλό, καθημερινό μοντέλο, και μιλάω φυσικά για το Model 3.

Το μικρομεσαίο σεντάν, με διαστάσεις κοντά στην BMW 3 series, και με το κάπως-σαν-κουπέ σχήματος Tesla, πλασαρίστηκε ως η λύση σε όσους ήθελαν ένα καθημερινό, απροβλημάτιστο «ride» (για να χρησιμοποιήσω τον αμερικάνικο όρο), εντελώς made in USA (πουλάει εκεί η σφραγίδα), που θα κάνει γρήγορα απόσβεση των χρημάτων του λόγω κόστους καυσίμου - ο ηλεκτρισμός είναι πιο φτηνός από τη βενζίνη. Α, και μην ξεχνάμε την επιδότηση των περίπου 7500 δολαρίων από το ομοσπονδιακό κράτος. Οι 400.000 προπαραγγελίες, απέδειξαν πως όντως, αυτό ήθελε το κοινό! Κανείς άλλος δεν το έχει καταφέρει αυτό στις ΗΠΑ, απλά με την επίδειξη ενός πρωτότυπου!

Ο Elon Musk στις πολλές υποσχέσεις που συνηθίζει να κάνει, είχε βάλει και τιμή στο όνειρο: 35.000 δολάρια. Λογικό νούμερο για ένα όχημα που κοστίζει για κάθε χιλιόμετρο κάτω από το μισό σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.

Οκτώ τίτλοι έκαναν βόλτες στο Albert Park χτες, ο ένας πίσω από τον άλλον, για 26 γύρους. 4 του Hamilton και 4 του Vettel. Μόνο που τερμάτισαν με την αντίθετη σειρά!  Μέχρι τον 22ο γύρο ήταν περίπου βέβαιο πως αν δε συνέβαινε κάτι που να ανήκει στον χώρο της Επιστημονικής Φαντασίας, τον πρώτο αγώνα της χρονιάς θα τον κέρδιζε ο Hamilton.

Και μετά, έγινε αυτό που δεν περίμενε κανείς.

Όταν λέμε κανείς, δεν εννοούμε μόνο τους θεατές. Ούτε καν οι υπολογιστές της Mercedes δεν το περίμεναν, αναγκάζοντας τον Toto Wolff να μιλήσει για…bug στο σύστημά τους! Η αίσθησή μου είναι πως δεν το περίμενε ούτε καν η Ferrari, παρότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει να γίνεται προσπέραση, μέσα στα pit, υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Το τι ακριβώς συνέβη το ψάχνουν ακόμα στη Γερμανία και να είστε βέβαιοι πως το ψάχνουν και στις άλλες ομάδες, και στη FIA. Ο καθένας για τους δικούς του λόγους βέβαια.

Δείτε το απίστευτο in car του Hamilton από την Αυστραλία. Δεν ξέρω τι θα μετρήσετε εσείς, αλλά νομίζω πως έκανε γύρω στις 10 διορθώσεις στο γύρο. Σε έναν ολόκληρο γύρο! Αν η Mercedes έχει όντως ειδικό mode για τις κατατακτήριες, δεν καταφέρνει να φέρει σε δύσκολη θέση το κράτημά της.

Εκτός αν ο Hamilton έκανε κάποιο μαγικό...

Κατακτήριες Hamilton

Κατατακτήριες

Ο Hamilton έκανε έναν απίστευτο χρόνο - δείτε και το συγκλονιστικό in car του Βρετανού - και πίσω του μέχρι το 9 οι πιλότοι είναι σε δύο σετ, που ελάχιστες διαφορές έχουν.

Είναι βέβαια και το ότι ο Raikonen βρίσκεται μπροστά από τον Vettel κάτι που δεν είναι να το παίρνεις με ελαφρότητα! Όχι επειδή είναι μπροστά, αυτό έχει ξαναγίνει. Αλλά, είναι γνωστό πως ο άνθρωπος των πάγων, όταν του αρέσει το μονοθέσιο, είναι ταχύτατος. Αν κάτι του ξυνίζει, ξενερώνει και πηγαίνει πιο αργά.

Λέτε, η φετινή Ferrari να του πηγαίνει; Αν ναι, να πω από τώρα πως δύσκολα θα το πάρει το πρωτάθλημα άλλη ομάδα, φτάνει να μην τρακάρουν οι δύο πιλότοι της μεταξύ τους, όπως έγινε πέρσι στην Σιγκαπούρη!

Ένα χορταστικό 20λεπτο βίντεο με τις δηλώσεις των πιλότων. Χαμόγελα, ειλικρινή ή προσποιητά - βγάζω εκτός τον Raikonen που είναι, κλασικά, φτιαγμένος από πάγο.

Κρατάω τις δηλώσεις του Verstappen που μίλησε για το ειδικό mode του κινητήρα της Mercedes. Αυτό που ο Hamilton λέει πως δεν...υπάρχει. Κρατήστε και ότι η Red Bull αποφάσισε στο Q2 να μην τρέξει με την πιο γρήγορη γόμα, ποντάροντας στο να κάνει το πρώτο pit stop κάποιους γύρους πιο μετά από τους άλλους.

hamilton

Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών του GP Αυστραλίας είχε τον ίδιο πρωτοπόρο, αλλά ο Verstappen ήταν πολύ κοντά του.

Πάρα πολύ κοντά του. Εκτός κι αν οι Ferrari παίζουν κρυφό!

Κατά τα άλλα οι διαφορές ανάμεσα στις "δεύτερες" ομάδες μοιάζουν να έχουν μικρύνει, ενώ φαίνεται πως φέτος δε θα έχουμε "τρίτες". Όλα αυτά βέβαια είναι εικασίες.

Το μόνο βέβαιο, που θα δείτε από τα in car πλάνα όταν κάνετε κλικ στην εικόνα που ακολουθεί, είναι πως το Halo, εκτός από άσχημο, κόβει και σημαντικό μέρος της "θέας".

FP2

Down under και ξεκινάμε!

Σε λίγες ώρες, στι 8 το πρωί του Σαββάτου ώρα Ελλάδος, θα πάρουμε την πρώτη γεύση από τα φετινά μονοθέσια!

Θα σταματήσουν όλοι να κρύβονται, καθώς οι κατατακτήριες θα μας πουν ποιος έχει το πλεονέκτημα φέτος - τουλάχιστο στα γλιστερά σιρκουί πόλης.

Πατήστε την εικόνα για να δείτε, εκτός από το νέο κούρεμα του Vettel, και το πως διαμορφώθηκε το FP1!

Αυστραλία Vettel

Σελίδα 2 από 6
Κύλιση στην Αρχή