01 fordmustangcrashtest

Θα πρέπει να ξεκαθαρίσω κάτι εξαρχής. Το ότι ήταν απαράδεκτο το αποτέλεσμα στα τεστ του EuroNcap δεν το βγάζω από το μυαλό μου. Στον ευρωπαϊκό τύπο έγινε χαμός – και μάλιστα όχι μόνο στον αυτοκινητικό. Μόνο στα μέρη μας δεν το μάθαμε.

Δε με απασχολεί τόσο πολύ το γιατί πήρε μόλις 3 αστέρια η Mustang ή το αν πρέπει να μετράει η ασφάλεια των παιδιών σε ένα τόσο γρήγορο όχημα. Γενικά, τα περί Φυσικής θα τα πασάρω στον αρμόδιο, ως Φυσικό, Νικόλα Μπιρμπάκο.

Αυτό που με απασχολεί είναι το γιατί δεν πέρασε η είδηση στα δικά μας ΜΜΕ.

gasly front 2 resize

Τι βλέπει ένας πιλότος F1; 

Ο Pierre Gasly βγαίνει στο Monaco με μια κάμερα τοποθετημένη στο κράνος του και μας δίνει μια μοναδική οπτική της πίστας - τη δική του.

Προφανώς δεν πηγαίνει ιδιαίτερα γρήγορα γιατί ακόμα και τα λίγα γραμμάρια της κάμερας θα ζυγίζουν ...κιλά σε στροφές και φρεναρίσματα αν το κάνει, ακόμα κι έτσι όμως είναι απίστευτη η αίσθηση!

FB IMG 1528178333807

Μία πίσω πόρτα, άπειρα μηνύματα!

Αν αθροίσεις όλα τα τσιτάτα και τραγούδια που χώρεσαν στην πέμπτη πόρτα του Marbella, έχεις έτοιμη την Βίβλο της Ζωής.

Υ.Γ. Δυστυχώς δεν συγκρατήσαμε το όνομα του φίλου (φίλης)  που το ανέβασε στο προφίλ του στο Facebook. Αν το δει να μας ενημερώσει ώστε να τον (την) ευχαριστήσουμε δημόσια!

thief 3306100 1280

Εάν πάντα πιστεύατε πως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων φουσκώνουν τις τιμές των ανταλλακτικών για να βγάλουν λεφτά, είχατε δίκιο!

Σύμφωνα με έγγραφα που ήρθαν στην κατοχή του Reuters, οι Jaguar-Land Rover, Peugeot, Renault και άλλες χρησιμοποιούν το ειδικό Software «Partneo» ώστε να τιμολογήσουν τα ανταλλακτικά ανάλογα με την…αίσθηση των καταναλωτών. Με άλλα λόγια, αν το ανταλλακτικό δείχνει ακριβό, το πρόγραμμα ανέβαζε την τιμή του.

Αν δεν το καταλάβατε, εσείς φταίτε που οι τιμές είναι στα ύψη…

WRC & DJI

DGI 5

Πριν λίγες ημέρες σας δείξαμε ένα video με το πως ένα ακίνητο drone πάνω από μία στροφή μπορεί να αποκαλύψει τις διαφορές στις γραμμές δύο οδηγών, που παρότι έχουν το ίδιο αυτοκίνητο  παίρνουν την ίδια στροφή με διαφορετική ταχύτητα.

Είναι ένα από τα πολλά κόλπα, ένας από τους άσσους στο μανίκι της DJI, που δίνει στο WRC αυτά τα απίστευτα πλάνα που συχνά μοιάζουν με παιχνίδι σε κονσόλα!

Ιπποδύναμη και Ροπή

ιπποδύναμη και ροπή

Η ιπποδύναμη και η ροπή είναι δύο από τις πιο μπερδεμένες έννοιες και το γεγονός ότι δεν είναι όλοι Φυσικοί δεν βοηθάει καθόλου.

Έχει δε ιδιαίτερη πλάκα να ρωτάς επαγγελματίες του χώρου (πωλητες, μηχανικούς και...δημοσιογράφους) γιατί αποκλείεται να πάρεις μία συγκεκριμένη απάντηση!

Φυσικά το θέμα δεν θα εξαντληθεί σε αυτό το βίντεο, ενώ ούτως ή άλλως δεν είναι καθόλου απλό, οπότε ό,τι ερωτήσεις έχετε αφήστε τις είτε στα σχόλια είναι σε email στο iΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και θα προσπαθήσουμε να τις απαντήσουμε.

sss works 2

Η στιγμή πλησιάζει για την επιστροφή, μετά από 11 χρόνια, του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στον Ιππόδρομο του Μαρκόπουλου. Την Υπερειδική Διαδρομή που θα ανοίξει την αυλαία του 3ου φετινού αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ θα πλαισιώσει και μια σειρά ψυχαγωγικών εκδηλώσεων για μικρούς και μεγάλους.

Στο πλαίσιο της Υπερειδικής, μερικές από τις παράλληλες δραστηριότητες για τα παιδιά είναι τα παιχνίδια με τηλεκατευθυνόμενα αυτοκίνητα κλίμακας 1:10 σε μικρογραφία της πραγματικής πίστας, τα μεγάλα φουσκωτά και πολλές άλλες εκπλήξεις, ενώ για όλη την οικογένεια σε όλη τη διάρκεια της ημέρας θα λειτουργεί έκθεση αγωνιστικών και Ιστορικών αυτοκινήτων.

aerial 1 resize

Από την πρώτη στιγμή που τα drones απέκτησαν δυνατότητες κινηματογράφησης και μεγάλη αυτονομία, ήταν βέβαιο ότι θα τα χρησιμοποιούσαν στην FIA για να αλλάξουν την εικόνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Στα rally, έχει γίνει η καλύτερη εφαρμογή της νέας τεχνολογίας, καθώς δίνει λύσεις στην τηλεοπτική κάλυψη με απίστευτα πλάνα, την ώρα που με τα video μπορούν να σταλούν για editing μέσα σε μερικά λεπτά, ενώ παράλληλα μπορεί να γίνει ακόμα και Live μετάδοση!

clockers 7 zoom blur 0 0

Διάβασα χτες στον Τύπο (τον ηλεκτρονικό, αυτόν που δεν έκανε απεργία…) για τα μέτρα που θα έρθουν ώστε να σταματήσει αυτή η αθλιότητα με τα πειραγμένα κοντέρ και τα ρετουσαρισμένα περισσότερο κι από τα μούτρα της Βαρδινογιάννη χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα που έρχονται στη χώρα μας από κάθε γωνιά της Ευρώπης.

Από ότι φαίνεται βέβαια, η Ελλάδα δεν έχει την πρωτιά – ούτε σ’ αυτό!

Πώς τα κατάφεραν;

DSC 0787 upload resize

Δύο ερωτήσεις έχουμε:

  • Ποιος βγήκε τελευταίος (κι από πού;)
  • Ποιος μπήκε για να φύγει πρώτος (κι από πού;)

Δεχόμαστε ιδέες...

300 sl 2 resize

Τον Nico Rosberg δεν τον συμπάθησα ποτέ ως οδηγό. Αυτό το ξέρουν όλοι όσοι με γνωρίζουν! Αλλά, από όταν άφησε την F1 και άρχισε να ανεβάζει βιντεάκια στο YouTube, έχει αλλάξει όλη του η εικόνα.

Κι αφού το έπαθα εγώ, μάλλον θα το έχουν πάθει κι άλλοι...

maxresdefault

Τα muscle cars δεν τα έλεγαν πάντα έτσι. Ξεκίνησαν την καριέρα τους ως Pony Cars, στις αρχές της δεκαετίας του ’60 στις ΗΠΑ. Ήταν φτηνές, σπορ κατασκευές για τους νέους Αμερικανούς που δεν είχαν ζήσει τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, έχοντας γεννηθεί μετά το 1945 – η γενιά των baby boomers.

Ίσως δεν είναι τυχαίο που αυτή η γενιά ορίζεται με το τέλος του πολέμου και την παρουσίαση των πρώτων pony cars. Σύμφωνα με πολλούς ιστορικούς της αυτοκίνησης, η Chevrolet Corvair του 1960, το αυτοκίνητο που αργότερα χαρακτηρίστηκε (μάλλον άδικα) unsafe at any speed, είναι το πρώτο τετράτροχο που στην κουπέ έκδοσή της ήταν ο ορισμός των pony cars.

pencil 918449 1280

Το πρόβλημα κάθε εφημερίδας, περιοδικού, ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού σταθμού αυτής της χώρας είναι η αυτολογοκρισία. Τώρα που το καλοσκέφτομαι, όχι μόνο αυτής της χώρας…

Όπως είναι λογικό, το ίδιο συμβαίνει, πιθανότατα σε μεγαλύτερο βαθμό, και στα site.

Σελίδα 2 από 11
Κύλιση στην Αρχή