Έχει 1500 άλογα. Κάτω από το πίσω...καπώ, έχει έναν μικρούλι κινητήρα 8 λίτρων! Κάνει το 0-100 σε 2,5 δευτερόλεπτα, το 0-200 σε 6,5 και το 0-300 σε 13,6.

Η τελική του φτάνει τα 435 χιλιόμετρα την ώρα.

Και η τιμή του; Μόλις 2,6 εκατομμύρια δολάρια (δεν σας το λέω σε ευρώ, γιατί για να το αγοράσετε λογικά κάνετε όλες τις συναλλαγές σας στο αμερικάνικο νόμισμα και πρέπει να βρίσκεστε στην λίστα του Forbes).

Μιλάω φυσικά για την Bugatti Chiron που ένας κακός θα μπορούσε να πει πως είναι μια μηχανή που φτιάχνει... χήρες! 

Προφανώς και δεν είναι κάτι που θα πουλήσει σαν ζεστό κουλούρι, άλλωστε θα κατασκευάζονται μόνο 100 τον χρόνο, με μέγιστο αριθμό το 500. Αν θέλετε να το αγοράσετε, και άρα ανήκετε σε αυτό το 1% (μπορεί και λιγότερο) των ανθρώπων, να ξέρετε πως τα 150-200 έχουν ήδη πουληθεί. Μαζέψτε κανένα φράγκο στις offshore σας και δώστε προκαταβολή για το 2019 λοιπόν! 

Αθήνα, 3 Αυγούστου, 11:30πμ
- Έλα κ. Δημήτρη, κατά τη μία το μεσημέρι θα είμαι εκεί, γιατί έχω κάτι δουλειές να κάνω πιο πριν, σε ΙΚΑ-ΤΕΒΕ-Δήμο.
Τι πράμα; Μηχανή; Όοοχι, έχει πολύ ζέστη σήμερα! Θα πάρω το αμάξι!

 Αύγουστος μήνας. Οι περισσότεροι τον περιμένουν πώς και πώς για να εγκαταλείψουν το κλεινόν άστυ και να εκδράμουν σε νησιά, παραλίες, χωριά, εξωτερικά και λοιπά μέρη. Όσο πιο μακριά, τόσο πιο καλά! Λες και τους φταίει η πόλη μας για όλα τα κακά και στραβά που τους τυχαίνουν όλο τον υπόλοιπο χρόνο! 

«Δε μου λες, σε πειράζει να κυκλοφορείς με Skoda;»
«Τι εννοείς αν με πειράζει;»
«Να, ρε παιδί μου, μήπως θεωρείς ότι θα σε… κοροϊδεύουν ή θα σε σνομπάρουν διάφοροι επιτήδειοι-εξυπνάκηδες!»
«Δεν μου ταιριάζουν αυτές οι… τσιριτσάντζουλες, μάστορα. Το αμάξι δεν το θέλω για φιγούρα. Για να μετακινούμαι όταν βρέχει το θέλω! Άλλωστε και με το 2CV όταν κυκλοφορώ, πάλι βρίσκονται διάφοροι ανιστόρητοι που με κοροϊδεύουν…

Δεν έχετε αρκετό χώρο στο σπίτι σας για κλειστό πάρκιν; Δείτε αυτό το βίντεο και ίσως αναθεωρήσετε!

Για προφανείς λόγους πείραξα την φωτογραφία ώστε να μην είναι ευδιάκριτο το πρόσωπο του παιδιού που με κοιτούσε την ώρα που έβγαζα την φωτογραφία. Ναι, εδώ βλέπετε ένα παιδί, το πολύ 4 ετών που από το πίσω (!) κάθισμα έχει βγάλει σχεδόν όλο τον κορμό του έξω από το παράθυρο του οδηγού - φαίνονται καθαρά και τα δύο χέρια.

Το όχημα εδώ είναι ακίνητο, όμως το παιδί ήταν σε αυτή τη θέση για τουλάχιστο 400 μέτρα! Και ο γονιός;

Η μαμά που οδηγούσε με το ένα χέρι, γιατί με το άλλο μίλαγε στο 5,5 ιντσών κινητό της, από ότι φαίνεται δεν είχε κανένα πρόβλημα... Δυστυχώς δεν βρισκόμουν δίπλα της για να της κάνω παρατήρηση, αν και θα το σκεφτόμουν 2 φορές πριν το πράξω καθώς στο παρελθόν σε ανάλογη περίπτωση έφαγα ένα βρισίδι που ακόμα το θυμάμαι.

Δεν τολμώ καν να υπολογίσω πόσος καιρός έχει περάσει από την τελευταία φορά που έγραψα κανονικό άρθρο στο site μας... Δεν ξέρω καν πού οφείλεται αυτή η εκφραστική δυστοκία που βιώνω... Δεν ξέρω ούτε αν θα τελειώσει με τη σημερινή μου προσπάθεια... Το μόνο που ξέρω είναι πώς ξεκίνησε. Φαίνεται λοιπόν, ότι δεν μπόρεσα να διαχειριστώ την απρόσμενη «επιτυχία» που γνώρισε το τελευταίο σοβαρό μου πόνημα, που αναφερόταν στη «συμπαθή» -ή να πω καλύτερα εμπαθή- τάξη των ποδηλατών (οι περισσότεροι καταλάβατε σε ποιο αναφέρομαι ε; οι υπόλοιποι δείτε το εδώ).

Ερωτι-ματι-κό

Πότε ήταν η τελευταία φορά που ξυπνήσατε νωρίτερα απ’ το συνηθισμένο; Όχι από κάποιο δυνατό θόρυβο ή εφιάλτη, αλλά από προσμονή. Μιλάω για την αίσθηση που είχατε μικροί όταν από την προηγούμενη είχατε πάρει την υπόσχεση για επίσκεψη στο λούνα παρκ ή όταν περιμένατε να σας πάρουν καινούριο ποδήλατο σαν ανταμοιβή σε κάποιο παιδικό σας επίτευγμα. Θυμάστε;

Αδυνατώ να ισχυριστώ ότι έχω κατανοήσει έστω και στο ελάχιστο τη γυναικεία ψυχολογία, αλλά για ένα πράγμα είμαι σίγουρος - και είναι κλισέ: οι άνδρες παραμένουμε μεγάλα παιδιά μέχρι να μας χτυπήσει η άνοια την πόρτα. Ίσως και μετά. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο δικαιολογώ τον εαυτό μου που βρέθηκε να παρατηρεί την Ανατολή του Ηλίου πάνω από δυο - τρία πρωϊνά τον τελευταίο μήνα. Η αιτία δεν ήταν άλλη από μια τροφαντή τριαντάρα με διαχρονικά προκλητικές καμπύλες.

Το grid του Gp Ευρώπης

Το grid του Gp Ευρώπης, όπως διαμορφώθηκε μετά από τις ποινές:

1. Nico Rosberg 1’42.758 Mercedes / 2. Daniel Ricciardo 1’43.966 Red Bull             

3. Sebastian Vettel 1’43.966 Ferrari / 4. Kimi Raikkonen 1’44.269 Ferrari 

5. Felipe Massa 1’44.483 Williams / 6. Daniil Kvyat 1’44.717 Toro Rosso    

Τον ονομάζουν αγώνα της Ευρώπης, αλλά γίνεται στο Αζερμπαϊτζάν. Το γιατί δεν το ονόμασαν όπως την χώρα τους θα το κουβεντιάσουμε σε άλλο άρθρο, εδώ όμως σας έχω μαζέψει τα βίντεο με όσα πρέπει να γνωρίζετε για την νέα πίστα, που στην πργματικότητα είναι ένα ακόμα σιρκουί πόλης.

Έχει βέβαια μία τεράστια ευθεία, όπου το γκάζι μένει στο 100% για 20 ολόκληρα δευτερόλεπτα (!) καθώς και αρκετά ανοιχτά κομμάτια που βρίσκονται έξω από την παλιά πόλη, έχει όμως και μερικά σημεία ανάμεσα στα παλιά σπίτια που μου θυμίζουν κάτι στενά στην... Καστέλα. Δεν κάνω πλάκα!

Κατά τα άλλα την ευθύνη για τον σχεδιασμό έχει και πάλι ο κύριος Τίλκε. Αλλά, αρκετά έγραψα. Δείτε τα βίντεο που ακολουθούν. Όπως κάθε φορά, ένα κλικ στην εικόνα και παίζουν.

Η απάντηση στο χθεσινό κουίζ για την στριφογυριστή διαδρομή είναι βέβαια ο Αχλαδόκαμπος ή αλλιώς Κωλοσούρτης!

Σύμφωνα με τον θρύλο, ο Αχλαδόκαμπος πήρε το όνομά του από κάποιον - ποιον δεν μπορώ να σας πω γιατί οι απόψεις διήστανται - που έφτασε στο χωριό, είδε τον κάμπο με τις ελιές από κάτω και είπε:"Αχ, τί λαδόκαμπος!", με τον ίδιο τρόπο που το γνωστό "Ω! Καλκούτα" προέκυψε από το "oh quel cute ass"...

Αρκετοί το αναγνωρίσατε αμέσως γιατί τον έχετε φάει με το κουτάλι. Άλλωστε μόλις το 1991 παραδόθηκε ο νέος δρόμος για Τρίπολη και δεν χρειάζεται πλέον να περνάμε από εκεί

 

Σε εκατόν ογδόντα

Εκ πρώτης όψεως φαντάζει αδιανόητο: ενώ έχουν μεσολαβήσει τέσσερα χρόνια οικονομικής κρίσης από τότε που το Yourgear μάθαινε να μπουσουλάει, το πρώτο μου κείμενο στο νέο ξεκίνημα αφορά ένα όχημα που λίγοι έχουν τη δυνατότητα ν’ αποκτήσουν κι ακόμα λιγότεροι θα προχωρήσουν τελικά στην αγορά του. Τι αντίθεση με το ταπεινό Zastava 1100 που “άνοιξε” τη στήλη “το δικό σου αυτοκίνητο” τότε!

Πολύ δύσκολα θα το αναγνωρίσετε, γι΄αυτό και θα σας δώσω την βοήθεια του... κοινού!

Κάποτε, από εκεί περνούσε μια ολόκληρη Εθνική Οδός ενώ έχει και μια αρκετά κοντινή σχέση με τηγανητές πατάτες και καλαμάκια - που τότε, όταν ήμασταν μικροί, είχαν άλλη γεύση.

Στο σήμερα, δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι η άσφαλτος και πόση κίνηση έχει (μαντεύω, ελάχιστη), αλλά κάποτε πρέπει να πάρω το πισωκίνητό μου και να λυσάξω...

 

Baku timelapse

Αυτό το σαββατοκύριακο η F1 πηγαίνει στο Αζερμπαϊτζαν, στη νέα πίστα του Μπακού. Η πίστα δεν είναι ακριβώς...πίστα, καθώς μιλάμε για ένα ακόμα σιρκουϊ πόλης.

Ελπίζουμε να μην καταλλήξει σαν την Βαλένθια (μπλιαχ) ή το χάλι της Ρωσίας, ενώ προσωπικά θα έβαζα στις χειρότερες ever πίστες της F1 και αυτή της Σιγκαπούρης.

Όπως και να έχει το θέμα, ένα time lapse με το πως έφτιαξαν τα πιτ, το βρήκαμε. Α, και κάτι ακόμα. Σύμφωνα με την F1, το Αζερμπαϊτζάν είναι Ευρώπη. Επίσης, η Eurovision συμφωνεί...

Σελίδα 3 από 4
Κύλιση στην Αρχή