ferrari patoma 1

Τι είναι αυτό που έχει κάνει την Ferrari να έχει το μονοθέσιο που εμφανίζει τη μεγαλύτερη σταθερότητα σε κάθε είδους πίστα μέχρι στιγμής;

Σίγουρα ο κινητήρας έχει παίξει το ρόλο του - δήλωσε σε ανύποπτο χρόνο πριν τις κατατακτήριες του Silverstone ο Rosberg ότι η Ferrari έχει βρει τον τρόπο να παίρνει περισσότερη ενέργεια από την MGU-H.

Όμως το σημαντικότερο μοιάζει να είναι η αεροδυναμική απόδοση.

TESLA KOZANI

Σύμφωνα με την Tesla η αυτονομία ενός Model X P100D (του μοντέλου δηλαδή της σειράς με τη μεγαλύτερη μπαταρία) είναι γύρω στα 470 χιλιόμετρα. Βέβαια η τιμή αυτή προκύπτει, όπως γενικά συμβαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία, με ένα ελαφρώς βρασμένο αυγό κάτω από το δεξί πόδι και τη διαδρομή του γκαζιού να μην ξεπερνά το 30% της διαθέσιμης.

Στην πραγματική ζωή κανείς δεν είδε μικρό ντίζελ να καίει 3,4 λίτρα ανά 100 χλμ, και λογικά κανένας κάτοχος Model X τα 470 χιλιόμετρα.

Για την ακρίβεια, αυτό είδαν τα μάτια του YourGear κάπου στην Εγνατία. Και όταν λέω "μάτια" εννοώ τον Κώστα Αυγίκο (που του ταιριάζει και επαγγελματικά!), ο οποίος το είδε το λευκό το Tesla σταματημένο στην ΛΕΑ, αλλά δεν προλάβαινε να κάνει ρεπορτάζ.

pass

Μέσα στο μήνα αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή νομοσχέδιο με το οποίο θα καθορίζεται ο τρόπος εξέτασης των υποψηφίων οδηγών αλλά και η ανανέωση διπλωμάτων.

Το σχέδιο Νόμου για το νέο σύστημα εξετάσεων δόθηκε στη δημοσιότητα για διαβούλευση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και στόχος είναι η δημιουργία ενός αξιόπιστου, διαφανούς και λειτουργικού συστήματος, με αξιοποίηση της τεχνολογίας και την καθιέρωση αδιάβλητων διαδικασιών.

Τώρα, το αν αυτό μπορεί να συμβεί στη χώρα μας, είναι άλλη υπόθεση…

Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες - νομίζουμε. Εκτός κι αν μας διαψεύσετε!

Ποιο είναι το σπορ κουπέ που βλέπετε στην φωτογραφία; Γράψτε τα σχόλιά σας κάτω από το facebook post!

 

Γύρος είναι και γυρίζει, αλλά στην περίπτωσή μας είναι γύρος διασταυρώσεων και καλό είναι να μη σας πιάσει!

Μέχρι τις 23 Μαρτίου είναι το χρονικό περιθώριο που έχουν χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων για να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητες με την ασφάλισή τους, ή να διορθώσουν λάθη που τα εμφανίζουν ως ανασφάλιστα.

Από τις 24 Μαρτίου ξεκινά νέος γύρος διασταυρώσεων από το υπουργείο Οικονομικών και την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, με τα πρόστιμα σε περίπτωση βεβαίωσης παράβασης της νομοθεσίας να κυμαίνονται από 100 για δίκυκλα από 251 κυβικά και άνω, 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κυβικά και 250 ευρώ για αυτοκίνητα από 1.001 κυβικά και άνω.

Μετρήστε λάθη...

Το βίντεο κυκλοφορεί από τον Απρίλιο στο Youtube, προκαλώντας διαφόρων ειδών σχόλια. Είναι δε, εντελώς διαφορετικό το θέμα του, από το πως ξεκινάει.

Ενώ αρχίζει σαν διαφημιστικό για εφαρμογή κινητών, καταλήγει σε ένα παραλίγο ατύχημα, όταν για λίγο το 500αράκι με τα 180 άλογα, δεν καρφώνεται στην Χ3 που μπαίνει μπροστά του. Όχι, δεν είναι spoiler alert - είναι διαφορετικός ο λόγος που το βάζουμε κι εμείς στο site μας, σε σχέση με τα άλλα.

Χωρίς καμία αμφιβολία, το φρενάρισμα είναι ένα δείγμα του πόσο καλά πατάει ένα τόσο μικρό και ελαφρύ (με τα δεδομένα της Εποχής) όχημα. Εντυπωσιακό, ακόμα κι αν μιλάμε για την άσφαλτο των γερμανικών Autobahn.

Όμως θέλουμε να σας ρωτήσουμε, βλέποντας το βίντεο, πόσα , και ποια, λάθη κάνουν και οι δύο οδηγοί;

Όταν βλέπετε έναν αγώνα της F1, υπάρχουν τόσα πράγματα που "τρέχουν" στο παρασκήνιο, που δεν φαντάζεστε. Και μη νομίζετε πως μια τηλεοπτική μετάδοση σας διαφωτίζει ιδιαίτερα. Γιατί. όσο καλοί και να είναι οι δημοσιογράφοι και όσες αποκλειστκές πληροφορίες να έχουν, μόνο κάποιος που το ζει από μέσα μπορεί να δώσει μια πραγματική αίσθηση της εμβάθυνσης στη λεπτομέρεια, που αποτελεί καθημερινότητα για τις ομάδες της F1.

Για να πούμε την αλήθεια βέβαια, αυτό ισχύει για όλα τα αθλήματα, όσο απλά κι αν σας φαίνονται "απ' έξω".

Σε αυτό το βίντεο από το επίσημο κανάλι στο Youtube της Mercedes-AMG Petronas, μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το πως εξελίχθηκε η στρατηγική της ομάδας κατά τη διάρκεια των αγώνων στη Μαλαισία και την Ιαπωνία, σε σχέση με όσα συνέβαιναν και με όσα έκαναν οι αντίπαλοι.

Αναρωτηθήκατε ποτέ, τι μπορούν να κάνουν οι μηχανικοί μιας ομάδας Rally ώστε να επαναφέρουν το αυτοκίνητο στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, μετά από μερικές ειδικές, στον περιορισμένο χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους ;

Η FIA ανέβασε αυτό το καταπληκτικό timelapse βίντεο στο κανάλι της στο Youtube, από το τελευταίο ράλλυ Ισπανίας.

Θα δείτε τους μηχανικούς της Citroen να κάνουν το C3 WRC του Kris Meeke ...καινούριο. Ο κινητήρας σχεδόν λύνεται ολόκληρος, τα διαφορικά "φρεσκάρονται" οι αναρτήσεις αλλάζουν, φρένα ποδιές κλπ γίνονται φύλλο και φτερό.

Στο τέλος του πατάνε και ένα γυάλισμα, για να γράφει καλά στην κάμερα!

Όλοι μας έχουμε πέσει σε λακκούβες και ...λακκουβάρες - άλλωστε η χώρα μας φημίζεται για τις συνθήκες δωρέαν test drive που χαρίζει απλόχερα σε ιδιοκτήτες οχημάτων, αλλά και εργοστάσια!

Ωστόσο, άλλο να το νιώθεις και άλλο να το βλέπεις. Ειδικά αν το βλέπεις σε super slo-mo, και με όσο περισσότερα μέρη του οχήματος βγαλμένα ώστε να έχεις καλή οπτική στην ίδια την ανάρτηση.

Το βίντεο στο Youtube που αλιεύσαμε έχει ως πρωταγωνιστή μια ταλαίπωρη Mercedes. Ήταν παρατημένη σε μια αμερικάνικη αντιπροσωπεία για χρόνια. Και εκεί που ήταν ένα βήμα πριν να γίνει ένας κύβος, έφτασε ο μηχανικός-παρουσιαστής που, ααφού την πήρε (μάλλον τζάμπα), τη συμμάζεψε τόσο ώστε να τα βγάλει πέρα με τις δοκιμασίες.

Ώρα για...καθάρισμα!

Το ξέρουμε πως λείπετε ακόμα σε διακοπές, αλλά ας μη ξεχνάμε τα... βασικά!

Το αυτοκίνητο θέλει φροντίδα, πέρα από το πλύσιμο μέσα-έξω, απλό ή ενισχυμένο στο κοντινότερο πλυντήριο.  Το μυαλό σας πηγαίνει στα σέρβις και τη σωστή συντήρηση των μηχανικών του μερών, έτσι; Καλά κάνετε, γιατί η ασφάλεια προέχει, όμως, μιας και το αυτοκίνητο είναι ο καθημερινός μας σύντροφος, που υπομένει και αντέχει κάθε μας βίτσιο, ας του κάνουμε ένα δώρο ακόμα, όσο ο καιρός είναι καλός και η μέρα μεγάλη!

Αφού λοιπόν θα γυρίσετε σε λίγες μέρες, με τις μπαταρίες γεμάτες και χωρίς να σας έχει πλακώσει ακόμα η καθημερινότητα, να ένα όμορφο προτζεκτάκι που μπορείτε να το υλοποιήσετε ακόμα και στο πεζοδρόμιο που έχετε παρκάρει - αν και καλό είναι να βρείτε κάπου πιο άνετα.

Τι είναι αυτό που δεν καθαρίζουμε σχεδόν ποτέ; Ο χώρος του κινητήρα! Μοιάζει δύσκολο ή ακόμα και επικίνδυνο να προκαλέσει προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του οχήματος, αλλά δεν είναι.

Σας έχουμε ένα βίντεο που τα δείχνει όλα, αναλυτικά Το μόνο που χρειάζεστε είναι μερικά πολύ φτηνά, και εύκολο να βρεις, υλικά, νερό και δύο ωρίτσες.

Να 'ναι καλά η F1, ή μάλλον η νέα διοίκηση της F1, που σιγά σιγά αρχίζει και απελεθερώνει το προϊόν.

Έτσι βλέπουμε όλο και περισσότερα  στο youtube, πράγματα που επί Μπέρνι δεν επιτρεπόταν να "ανέβουν", μην τύχει και χαλάσει η σούπα της τηλεθέασης!

Δείτε την περίληψη των κατατακτήριων, από το επίσημο κανάλι στο youtube, και για περισσότερες λεπτομέρειες, συντονιστείτε σε ΕΡΤ σήμερα, μία ώρα πριν την εκκίνηση, δηλαδή στις 8.

f1 Canada

Mamma mia...

Ένα από τα ομορφότερα φιλμάκια που έχουμε δει ποτέ. Ίσως επειδή έχει ντυμένες στα λευκά, όχι μία, αλλά δύο κούκλες...

Alfa Giulia

Alfa Romeo Giulia

Σελίδα 1 από 2
Κύλιση στην Αρχή