Στην εποχή των διπλοσύμπλεκτων κιβωτίων, των σειριακών κιβωτίων ή ακόμα και των συμβατικών "χειροκίνητων" που υποστηρίζονται από rev matching, η τέχνη του μύτη-τακούνι πάει να ξεχαστεί - αν δεν έχει ήδη ξεχαστεί.
Ευτυχώς πού και που συναντάς ένα βίντεο να σου θυμίσει πως real men do it by hand (ή by foot στη δική μας περίπτωση).
Δείτε τον Mark Webber να κάνει έναν γύρο στο Estoril με μια Porsche Cayman 718 και το 1/4 της οθόνης να είναι αφιερωμένο στο πώς χειρίζεται μεσαίο και δεξί πεντάλ με το πόδι του. Σας υποσχόμαστε πως είναι μια σχεδόν... θεραπευτική διαδικασία!
Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Η φτερούγα στο πίσω μέρος του Ford Escort Cosworth ήταν από την αρχή τόσο εξωφρενική όσο και εντυπωσιακή. Γνωρίζατε όμως πως ήταν κατά ένα φτερό μικρότερη από αυτήν που αρχικά είχε προταθεί;
Σύμφωνα με τον σχεδιαστή της Frank Stephenson, το σχέδιο που είχε προτείνει εμφάνιζε τρία φτερά (μαζί με το κλασικό σπόιλερ χαμηλά στο πορτμπαγκάζ) και τα πρώτα τεστ που είχαν κάνει έδιναν καταπληκτικές τιμές αεροδυναμικής πίεσης, κάτι που σίγουρα θα έκανε τα Escort Cosworth ακόμα πιο γρήγορα στους αγώνες. Η ιδέα του ήρθε από ένα αεροπλάνο του πρώτου Παγκοσμίου πολέμου, του Focker Dr.1 που πετούσε ο Red Baron. το αεροπλάνο αυτό ήταν τριπλάνο, είχε δηλαδή τρεις πτέρυγες, και όπως ξέρουμε, more is better!
Δεν ξέρουμε αν θέλετε να αγοράσετε ένα Tesla Model Y, αλλά για κάθε περίιπτωση σας βρήκαμε ένα από τα πιο αναλυτικά video για αυτό. Και με ένα μεγάλο "συν".
Ο παρουσιαστής το έχει αγοράσει και το χρησιμοποιεί καθημερινά για δύο μήνες τώρα. Άρα θα μάθετε και τα καλά, και τα κακά...Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.ή στην εικόνα.
Κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να τρέξει σε αγώνες χωρίς μεγάλες αλλαγές, και υπάρχουν περιπτώσεις που πρέπει κυριολεκτικά να γδύσεις το όχημα! Ο, προφανώς ελληνικής καταγωγής, κος Παπαδάκης της Papadakis Racing έβγαλε τα πάντα πάνω από μια ολοκαίνουργια Supra προκειμένου να την μετατρέψει σε αγωνιστική.
Δείτε το πρώτο μέρος του βίντεο - και μετά τα επόμενα - με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Όλοι έχουμε άγχος με τη στάθμη των υγρών ψύξης του αυτοκινήτου μας, αλλά πόσο πρέπει να πανικοβαλόματε αν αυτή πέσει χαμηλά; Βρήκαμε το βίντεο που θα μας λύσει μια και καλή την απορία του πόσο μπορεί να δουλέψει ένας κινητήρας χωρίς υγρά στο ψυγείο και χωρίς λάδια;
Σοβαρά.
Spoiler alert! Το Honda δεν πεθαίνει με τίποτα. Με τίποτα όμως! Κλικ σε εικόνα ή εδώ.
Toyota Land Cruiser, Audi Q7 και VW Touareg τοποθετούνται απέναντι από ένα Land Rover σαν ...πασχαλινά αυγά, αλλά με την ανάποδη. Ποιος θα κερδίσει στην διελκυστίνδα αυτή το βρετανικό allroader;
Η αλήθεια είναι πώς διαισθητικά ξέρεις ποια από τα αυτά δεν έχουν καμία ελπίδα...αλλά δες στο βίντεο γιατί και το πώς χάνουν έχει ενδιαφέρον! Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Νομίζω πως ο τίτλος τα λέει όλα! Το βίντεο είναι μεγάλο σε διάρκεια, αλλά σας υπόσχομαι πως δε θα βαρεθείτε.
Ο Sir Patrick Stewart δεν είναι μόνο ο ηθοποιός που για πολλούς είναι ο captain Piccard καθώς έχει βεβαιωμένη τρέλα με τα αυτοκίνητα. Ο Sir Stirling Moss ήταν ένας ζωντανός θρύλος και όταν δύο Sir βρίσκονται μαζί το αποτέλεσμα είναι μαγικό.
Δείτε το με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Εντάξει, όχι ακριβώς το τανκ που ξέρουμε, αλλά τουλάχιστο στο πώς κάνει επιτόπου στροφή υπάρχει μια ομοιότητα!
Ο λόγος για το όχημα που έφτιαξε μια start-up εταιρία που μπαίνει στην αρένα ως αντίπαλος της Tesla. Το R1T της Rivian είναι ένα κλασικό σε σχεδίαση pick-up truck, σε αντίθεση με το «διαστημικό» Cybertruck που μοιάζει λες και βγήκε από ταινία επιστημονικής φαντασίας.
Κάτω όμως από το χαμηλών τόνων παρουσιαστικό κρύβεται μια επαναστατική λύση. Το R1T έχει έναν κινητήρα για κάθε τροχό!
Ο Stirling Moss δεν οδηγεί πλέον στους δρόμους του πλανήτη μας. Ήταν ένας μεγάλος οδηγός και μια προσωπικότητα που δεν έχασε ποτέ την λάμψη της.
Πολλά μπορούμε να γράψουμε για τον, ίσως, μεγαλύτερο οδηγό που δεν πήρε ποτέ πρωτάθλημα, αλλά μάλλον είναι καλύτερα να δούμε αυτό το βίντεο με ανθρώπους που τον έχουν ζήσει από κοντά.
Είναι δύο από τους πιο γνωστούς τρελούς με την αυτοκίνηση. Ο Jay Leno έχει ένα τεράστιο γκαράζ με όλα τα όνειρά μας (κι άλλα τόσα) ενώ ο Jerry Seinfeld (που έχει κι αυτός το γκαραζάκι του) έφτιαξε μια ολόκληρη εκπομπή γύρω από το αυτοκίνητο που θα ταιριάζει κάθε φορά με τον καλεσμένο του.
Μιλάω για το, κλασικό πλέον, Comedians in cars getting coffee.
Περιέργως το βίντεο ξεκινάει με μια Duesnberg Model X του 1927, αλλά γρήγορα περνάμε στις Porsche του Seinfeld και συγκεκριμένα στην εντελώς original 356 του από το 1958 με μόλις 94000 μίλια.
Πολύς ο χρόνος για όσους είναι κλεισμένοι μέσα στο σπίτι και δεν είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται με τον υπολογιστή τους (γιατί όσοι έχουν πέσει σε αυτή τη λούμπα μάλλον δουλεύουν περισσότερο)!
Άλλος φτιάχνει τα αρχεία στον υπολογιστή του (το έκανα), άλλος μοντάρει βίντεο ( πρέπει να το κάνω), άλλος κατεβαίνει στην αποθήκη να βάλει επιτέλους μία τάξη (δεν τολμάω!) κι άλλος κάνει restoration κάποιο μηχάνημα.
Αυτό το τελευταίο κάνει και ο Richard Hammond, χωρίς να χάνει το χιούμορ του. Μεταξύ μας, αν είχα τα λεφτά του θα το έκανα κι εγώ... κλικ στην εικόνα ή εδώ!
Θες να κινηματογραφήσεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο; Χρειάζεσαι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο!
Με άλλα λόγια θες ένα custom build Seven! Όχι Caterham αλλά Westfield. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια αυτό καθώς και τα δύο είναι το ίδιο αυτοκίνητο: το κλασικό Lotus Seven.
Όταν πρωτοοδήγησε για την Williams oJenson Button το 2000 σε ηλικία 20 ετών πολλοί έλεγαν πως ήταν πολύ μικρός (τότε δεν είχαμε μάθει σε οδηγούς που δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης...) και πως βρέθηκε εκεί απλά επειδή ήταν Άγγλος. Και συνέχιζαν να το λένε παρότι εκείνη τη χρονιά πήρε και βαθμούς με μια έκτη θέση στη Βραζιλία.
Στάθηκε άτυχος στις επιλογές του για πολλά χρόνια καθώς έμπλεξε με την Bar και την Honda που στην ουσία ήταν μηχανές που έτρωγαν δολάρια και τα μετέτρεπαν σε απαράδεκτα μονοθέσια. Παραλίγο να πάει σπίτι του όταν η Honda τράβηξε το χαλί πριν τη σεζόν του 2009, αλλά η πίστη του Ross Brawn στο μονοθέσιο που είχαν έτοιμο, η δυνατότητα να βάλουν κινητήρα Mercedes και η τρέλα μερικών επενδυτών οδήγησαν στο θαύμα της Brawn - που κανείς δεν ξέρει πόσο θα άλλαζε την Ιστορία αν δεν είχε αποσυρθεί η Honda.
Η F1 επιστρέφει αλλά θα πρέπει να τηρεί και τα μέτρα προφύλαξης για τον κορωνοϊό. Τι σημαίνει αυτό για τις ομάδες και τους φιλάθλους; Το τεστ της Mercedes μας έδωσε μια ιδέα.
Είναι δύσκολο να μην έχει ενδιαφέρον για μια γερμανική ομάδα το να είναι διαθέσιμος ο καλύτερος Γερμανός πιλότος της τελευταίας δεκαετίας...έτσι δεν είναι;
Ο Toto Wolff μιλάει για αυτό καθώς και για άλλα πολλά. Δείτε μμε ενδιαφέρον την συυνέντευξή του στον Martin Brundle καθώς και τα σχόλια των δημοσιογράφων του Sky Sports. Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Κάθε οδηγός έχει το στυλ του, μερικές φορές όμως αυτό υπαγορεύεται από το μονοθέσιο. Η Renault που οδήγησε ο Alonso σε δύο πρωταθλήματα F1 ήταν εξαιρετικά σταθερή πίσω και ο Ισπανός ανέπτυξε ένα εξαιρετικά υπστροφικό στυλ που του επέτρεπε να έχει πολύ καλύτερες εξόδους.
Στο βίντεο θα δείτε πώς ακριβώς το έκανε! Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.