Μιας και είμαστε όλοι κλεισμένοι μέσα, να η ευκαιρία να κάνουμε λίγο τηλεκπαίδευση! Για παράδειγμα, ξέρετε το σκανδιναβικό flick;
Αν ναι, το έχετε κάνει; Αν σε μία από αυτές τις ερωτήσεις η απάντηση είναι όχι, να η ευκαιρία να το μάθετε!
Και μετά να το εφαρμόσετε σε έναν προσομοιωτή ράλλυ στην παιχνιδομηχανή που πήρατε επειδή είστε κλεισμένοι μέσα...
Ο Stig κάνει βόλτα με ένα Atom 4. Βάλτε δυνατά τον ήχο, κάντε το full screen και ονειρευτείτε...
Τα λόγια είναι περιττά (όπως λέει και η Μαρινέλλα)
Το φετινό μονοθέσιο της Racing Point μοιάζει απίστευτα με την περσινή Mercedes! Σχεδόν σαν δυο σταγόνες νερό.
Πόσο όμως μοιάζουν ακριβώς; Κάντε κλικ εδώ!
Το Grand Tourismo το ξέρουμε όλοι μας, αλλά γνωρίζετε πως υπήρξε μια εκπομπή στην Ιαπωνική τηλεόραση που ήταν σε μεγάλο μέρος της ακριβώς αυτό; Ειδικά στο κομμάτι όπου στην ίδια πίστα βρίσκονταν εντελώς άσχετα μεταξύ τους οχήματα. Πόσο άσχετα;
Όσο μια ντουζίνα από K-Cars (εκείνα τα πολύ μικρά γιαπωνέζικα) κόντρα σε ένα Toyota Rav-4, ένα Toyota Estima και ένα Honda Oddysey. Τα δύο τελευταία δεν τα είδαμε στα μέρη μας (εκτός αν εσείς θυμάστε το Toyota Previa, το άλλο όνομα του Estima).
Πού πήγε βρε το πονηρό μυαλό σας; Δε μιλάμε για…κανονικές μπέμπες αλλά για BMW. Και πού κολλάει το παντρεμένες;
Στο ότι «έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν» αφού τους έχουν κολλήσει τα σασί! Οι δύο BMW ξεκίνησαν ως E46, η μία για την ηπειρωτική Ευρώπη και η άλλη για την Αγγλία. Οπότε τις έχουν κολλήσει ώστε ο ένας οδηγός να είναι δίπλα στον άλλο.
Από δύο σε τέσσερις τροχούς και το ανάποδο σε αυτό το αναπάντεχο video όπου ο Lewis Hamilton και ο Valentino Rossi παίρνουν ο ένας το όχημα του άλλου!
Καλά, τα ιταλοαγγλικά του Rossi έχουν την πλάκα τους αλλά ο Hamilton παθαίνει την...πλάκα του με τον επίγειο πύραυλο σε δύο ρόδες. Ενδιαφέρον έχει ο σχολιασμός της θέσης οδήγησης της Mercedes που ο Rossi βρίσκει μάλλον χαμηλή.
Χρόνους δε μάθαμε... Δείτε το !
Το Top-10 απο τα incar μιας χρονιάς στην F1 έχει από όλα. Προσπεράσεις, συγκρούσεις, $#%%@#$ από τους οδηγούς...
Το No1 μπορεί να θυμίζει αγώνα καρτ, πανάκριβων καρτ, αλλά εσείς προσέξτε ιδιαίτερα το No2.
Το πάτα-άσε που κάνει μέσα στις στροφές ο Russell για να τιθασεύσει την Williams που δεν πατούσε πουθενά θυμίζει τον τρόπο που κρατούσε το τούρμπο "ζεστό" ο Senna.
Τι είδε ο Binotto την πρώτη του μέρα στην Ferrari; Τον Schumacher να βλέπει για πρώτη φορά το μονοθέσιο του 1995. Ο Mattia θυμάται πως ήταν ντυμένος στα...λευκά (σαν πρίγκιπας;) και δοκίμαζε το κάθισμα.
Καλό για πρώτη μέρα στη δουλειά...
Αυτά και άλλα πολλά θα μαθετε σε αυτό το Q&A με ένα κλικ εδώ! Από ένα σημείο και πέρα του είπαν να τα λέει αγγλικά. Μετά από λίγο το...ξέχασαν! Ιταλοί...
Εντάξει, καλό ήταν και το άλλο σώσιμο με το dragster, αλλά αυτό είναι ένα επίπεδο πάνω.
Ο Alexander Rossi καταφέρνει να αποφύγει για χιλιοστά τα μονοθέσια που σβουρίζουν εμπρός του - και να το κρατήσει ευθεία στην οβάλ πίστα!
"Do you think you avoided everything, Alex?" Somehow ... Κλικ στην εικόνα...
Ο Loeb πήρε τον συνοδηγό του και το i-20, έβαλε λάστιχα με καρφιά (για να δει πόσο αντέχουν;) αν και είχε ελάχιστο πάγο και άρχισε τις βόλτες στο Monte.
Το i-20 μοιάζει πιο φαρδύ από ποτέ ενώ ο Γάλλος γυμναστής δείχνει αγέραστος.
Α, και μοιάζει ακόμα περισσότερο στον Jean Claude, Ξέρετε, κλικ στην εικόνα!
Το Yaris WRC πάτησε την ...άγια άσφαλτο του Monte Carlo και γράφει χιλιόμετρα στα χέρια του Rovanpera. Του Kalle Rovanpera, γιού του Harri!
Πώς περνάει ο καιρός... Ο μικρός (γεννηθείς το 2000) έγινε 19 και ακολουθεί στα χνάρια του μπαμπά.
Πάρτε γεύση, με δυνατά τα ηχεία για το antilag με ένα κλικ στην εικόνα!
Θες να κινηματογραφήσεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο; Χρειάζεσαι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο!
Με άλλα λόγια θες ένα custom build Seven! Όχι Caterham αλλά Westfield. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια αυτό καθώς και τα δύο είναι το ίδιο αυτοκίνητο: το κλασικό Lotus Seven.
Όταν πρωτοοδήγησε για την Williams oJenson Button το 2000 σε ηλικία 20 ετών πολλοί έλεγαν πως ήταν πολύ μικρός (τότε δεν είχαμε μάθει σε οδηγούς που δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης...) και πως βρέθηκε εκεί απλά επειδή ήταν Άγγλος. Και συνέχιζαν να το λένε παρότι εκείνη τη χρονιά πήρε και βαθμούς με μια έκτη θέση στη Βραζιλία.
Στάθηκε άτυχος στις επιλογές του για πολλά χρόνια καθώς έμπλεξε με την Bar και την Honda που στην ουσία ήταν μηχανές που έτρωγαν δολάρια και τα μετέτρεπαν σε απαράδεκτα μονοθέσια. Παραλίγο να πάει σπίτι του όταν η Honda τράβηξε το χαλί πριν τη σεζόν του 2009, αλλά η πίστη του Ross Brawn στο μονοθέσιο που είχαν έτοιμο, η δυνατότητα να βάλουν κινητήρα Mercedes και η τρέλα μερικών επενδυτών οδήγησαν στο θαύμα της Brawn - που κανείς δεν ξέρει πόσο θα άλλαζε την Ιστορία αν δεν είχε αποσυρθεί η Honda.
Η F1 επιστρέφει αλλά θα πρέπει να τηρεί και τα μέτρα προφύλαξης για τον κορωνοϊό. Τι σημαίνει αυτό για τις ομάδες και τους φιλάθλους; Το τεστ της Mercedes μας έδωσε μια ιδέα.
Είναι δύσκολο να μην έχει ενδιαφέρον για μια γερμανική ομάδα το να είναι διαθέσιμος ο καλύτερος Γερμανός πιλότος της τελευταίας δεκαετίας...έτσι δεν είναι;
Ο Toto Wolff μιλάει για αυτό καθώς και για άλλα πολλά. Δείτε μμε ενδιαφέρον την συυνέντευξή του στον Martin Brundle καθώς και τα σχόλια των δημοσιογράφων του Sky Sports. Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Κάθε οδηγός έχει το στυλ του, μερικές φορές όμως αυτό υπαγορεύεται από το μονοθέσιο. Η Renault που οδήγησε ο Alonso σε δύο πρωταθλήματα F1 ήταν εξαιρετικά σταθερή πίσω και ο Ισπανός ανέπτυξε ένα εξαιρετικά υπστροφικό στυλ που του επέτρεπε να έχει πολύ καλύτερες εξόδους.
Στο βίντεο θα δείτε πώς ακριβώς το έκανε! Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.