Ο Trump κάνει ζημιά στη Ford!

ford 2018 focus active 22 1535731517

Πριν 4 μήνες ο συνεργάτης μας Ηλίας Λαζαράκος έγραψε για κάτι που πέρασε στα ψιλά των ελληνικού ειδικού τύπου (δε μιλάμε για site…). Η Ford είχε μόλις ανακοινώσει ότι δεν πρόκειται να κρατήσει στη γκάμα της επιβατικά οχήματα εκτός από μία έκδοση του Focus και την Mustang.

Δηλαδή, όταν θα κλείσει ο κύκλος των μοντέλων της θα τα αντικαταστήσει μόνο με crossover, SUV και pick-up trucks.

Όλα αυτά σε διάφορες διαστάσεις και βάρη. Από ελαφρώς βαρέα, έως βαρέων βαρών δηλαδή!

monster truck 2 wheel

Τα Monster Trucks είναι μια αμερικανική εφεύρεση που θα έβρισκε καταπληκτική εφαρμογή στα στενά της Κυψέλης, ειδικά στις περιπτώσεις που δεν χωράς να στρίψεις επειδή κάποιοι έχουν βάλει τα οχήματά τους πάνω στις γωνίες.

Ή όταν σε έχουν κλείσει κάποιοι και μπρος και πίσω με ελάχιστα περιθώρια;

Δυστυχώς κανείς δεν αποφάσισε να φέρει στην Ελλάδα κάτι τέτοιο…Πιστεύουμε πως θα γινόταν ανάρπαστο.

f1 abu dhabi gp 2017 f1 logo 1

Το προσχέδιο για το καλεντάρι του 2019 έδωσε στη δημοσιότητα η F1. Θα περιλαμβάνει και πάλι 21 αγώνες εκ των οποίων οι 11 θα γίνουν στη δική μας ήπειρο, πέντε στην Ασία, 4 στην Αμερική και ένας στην Αυστραλία.

Ο τελευταίος είναι που θα ανοίξει την αυλαία στις 17 Μαρτίου 2019 και ο τελευταίος θα δει αεροτομές την πρώτη Δεκεμβρίου 2019 στο Abu Dhabi.

Φτιάξε τη δική σου Bugatti Chiron!

02 lego technic bugatti chiron 1535631775

Για να κατασκευάσεις στο γκαράζ σου τη δική σου Bugatti Chiron χρειάζεσαι τη βοήθεια αρκετών φίλων, πάρα πάρα πολύ χρόνο και…αρκετά κομμάτια LEGO Technic.

Ναι, καλά διαβάσατε.

Μπορείτε να φτιάξετε μία σε πραγματικό μέγεθος αντί για το μήκους 56 εκατοστών μοντέλο που κοστίζει γύρω στα 320 ευρώ από το online κατάστημα της LEGO! Το πόσο θα σας κοστίσει όμως, δεν το ξέρουμε.

porsche 993 turbo one only 014 1534947705

Τι κάνεις αν βρεις ένα αχρησιμοποίητο σασί από το 1998 στην αποθήκη σου; Αν είσαι η Porsche, βρίσκεις τα ανταλλακτικά και το…μεταμορφώνεις σε μια ωραιότατη 993 Turbo S!

Η 993 ήταν η τελευταία αερόψυκτη Porsche, δηλαδή η τελευταία που έκανε τον «σωστό» ήχο. Ταυτόχρονα ήταν η τελευταία που είχε μια σχέση με την αυθεντική 911… Κατασκευαζόταν από το 1993 έως το 1998 και αντικαταστάθηκε από την 996.

Κόντρες ηλεκτρονίων

electric drag race

Μία κόντρα από το μέλλον θα δείτε στο βιντεάκι αυτό από το TopGear. Μια μάχη ηλεκτρονίων, μπαταριών, τεχνολογίας, αεροδυναμικής, αλλά τελικά, ιπποδύναμης. 

Γιατί στο 0-400 μέτρα συνήθως κερδίζει ο πιο δυνατός, ακόμα κι αν είναι 475 ολόκληρα κιλά πιο βαρύς.

Σε αυτή τη σύγκρουση βαρέων-βαρών (το Model S ζυγίζει 1850 κιλά και το I-Pace 2325...) ο νέος έχει τη χάρη του.

Shaken, not stirred

goldfinger 1534771545

Όχι μία, αλλά 25 ολοκαίνουριες DB5, ίδιες με αυτήν που οδηγούσε ο πρώτος (και καλύτερος…) James Bond στον «Χρυσοδάκτυλο», ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει η Aston Martin.

Προσέξτε. Ίδιες με της ταινίας, αλλά ολοκαίνουριες… Και μάλιστα, για να έχει ακόμα περισσότερο «μέλι» το παντεσπάνι, οι ρέπλικες θα είναι τόσο αυθεντικές ώστε να έχουν και μερικά από τα αυθεντικά αξεσουάρ της DB5 της ταινίας!

Ωστόσο μην κάνετε όνειρα για τα οπλοπολυβόλα και τα λάδια που μπορούσε ο James Bond να ρίξει στους αντιπάλους του. Θα ήταν μάλλον δύσκολο να έβγαινε στο δρόμο με τέτοιες δυνατότητες, αν και πολύ θα μας άρεσε.

Tanac

Με τον Tanak να πετάει στην κυριολεξία ολοκληρώθηκε ο αγώνας στις 1000 λίμνες και τα άλλα τόσα άλματα!

Η Toyota έκανε το 1-3 ενώ ο Ogier κάλυψε μέρος της διαφοράς του από τον Neuville, καθώς τερμάτισε 5ος ενώ ο αντίπαλός του στο πρωτάθλημα 9ος. Πάντως ο Βέλγος εξαλολουθεί να προηγείται στο πρωτάθλημα με 153 βαθμούς έναντι 132 του Γάλλου. Ο Tanak τους πλησίασε και έχει πλέον 107 βαθμούς.

Τα αποτελέσματα των οδηγών της Toyota έφεραν την ιαπωνική εταιρία σε αποσταση μόλις ενός βαθμού από την M-Sport Ford. 

Hamilton μπάντες

Τα μονοθέσια πηγαίνουν τη βόλτα τους στην Ουγγαρία και σε πρώτη φάση τουλάχιστο, δεν φάνηκε να…πατάνε και πολύ καλά!

Όλοι γλιστρούσαν από λίγο έως πάρα πολύ στο FP1 και στο FP2, αλλά στο τέλος Ferrari και Red Bull φαίνεται πως βρήκαν την ισορροπία. Τώρα, το κατά πόσο αυτά είναι ένα παιχνίδι και κάποιος παίζει καλό κρυφτό, θα δείξει όπως πάντα σήμερα το μεσημέρι.

Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω ότι οι Mercedes δείχνουν για έναν ακόμα αγώνα να μην πατάνε καλά.

1985 porsche 959 paris dakar 1 1530289714

Για πολλούς ολόκληρη η δεκαετία του ’80 παρήγαγε μόνο δύο αυτοκίνητα: την Ferrari F40 και την Porsche 959. Από μία έννοια έχουν δίκιο, καθώς τα δύο αυτά τετράτροχα δεν είχαν και πολλά κοινά μεταξύ τους, πέρα από το ότι ήταν ασκήσεις μηχανολογίας πέρα από κάθε όριο.

Η Ferrari όμως ήταν όσο πιο κλασική γινόταν, χωρίς κανέναν ηλεκτρονικό βοηθό. Αντίθετα η Porsche είχε όλα όσα μπορούσες να κάνεις με την τεχνολογία τότε.

Το γερμανικό εργοστάσιο έφτιαξε την 959 για να πρωταγωνιστήσει στις διαδρομές των ράλυ, στην κατηγορία Group B με στόχο να ακολουθήσει την φιλοσοφία της Audi για τεχνολογική εξέλιξη μέσα από τους αγώνες. Γρήγορα όμως αποφάσισε πως η μορφή των αγώνων ράλυ δεν εξυπηρετούσε αυτόν το στόχο και μετέτρεψε το project σε ένα «πολιτικό» αυτοκίνητο.

1200px Bugatti Veyron 16.4 Frontansicht 3 5. April 2012 Düsseldorf

Όπως αντιλαμβάνεστε, δεν είναι και το πιο φτηνό πράγμα του Κόσμου να αλλάξεις τα λάδια σε ένα αυτοκίνητο που κοστίζει πάνω από 1,5 εκατομμύριο ευρώ...

Θα δείτε όμως πως δεν είναι και τόσο απλό όσο φαντάζεστε. Πρέπει να αφαιρεθούν πολλά κομμάτια του αμαξώματος για να φτάσεις εκεί που πρέπει ώστε να αλλάξεις τα λάδια! Για την ακρίβεια, για να αφαιρέσεις το λάδι δεν είναι και τόσο μεγάλη διαδικασία. Για να το βάλεις όμως το νέο, πρέπει να βγάλεις τι μισό του... δέρμα!.

Ίσως για αυτό στις ΗΠΑ το βασικό σέρβις και μια αλλαγή λαδιών στην επίσημη αντιπροσωπεία κοστίζει 21.000 δολάρια. 

Vettel mistake

Μικρό λάθος το χαρακτήρισε ο Vettel αλλά η ουσία παραμένει η ίδια. Ενώ είχε στα χέρια του τη νίκη, την πέταξε σε μια ανύποπτη στιγμή, και μάλιστα χωρίς να έχει πίεση.

Το είδαμε πολλές φορές το replay με την κίνηση να στρίψει προς τα δεξιά το τιμόνι, σα να έχει χάσει το πίσω μέρος και να κάνει γρήγορο ανάποδο για να προλάβει την ουρά. Όμως τα μαθηματικά δεν βγαίνουν.

Ούτε να το έχει χάσει τόσο πολύ φαίνεται, ούτε να αντιδρά σωστά μετά το πρώτο λάθος καταφέρνει ο Vettel. Με το που στρίβει το τιμόνι δεξιά μοιάζει να παρακολουθεί το μονοθέσιο σαν υπνωτισμένος. Προλαβαίνει απλά να ισιώσει και η προσπάθειά του να στρίψει αριστερά απλά είναι too little, too late. Και φρένο; Καθόλου.

Σελίδα 2 από 4
Κύλιση στην Αρχή