vettel moustaki 2

Έγινε και το gala της FIA και τελείωσε επισήμως η σεζόν του 2018, αλλά αυτό που θα μείνει για πάντα χαραγμένο στη μνήμη μας (με έναν σχετικό πόνο στα μάτια....) ήταν το μουστάκι του Vettel!

Ναι, άφησε μουστάκι. Όχι βέβαι σαν το τσιγκελωτό  του γενικού δερβέναγα του σπορ Chase Carey της Liberty Media, αλλά αρκετό για να γίνει λιγάκι "μπάρμπας". Υπάρχουν βέβαια και χειρότερα.

kyrie Kosta 3

Όχι που θα γλιτώναμε να βάλουμε κι εμείς GNTM. Αφού όλοι το βλέπουν. Ναι, κι εσύ που λες πως δεν το βλέπεις! Απλά, δε χρειάζεται να μας πεις γιατί το βλέπεις....

Όπως φαίνεται, στην παραγωγή της εκπομπής του "αδερφού" με το κανάλι που εργάζομαι τις ώρες που δεν γράφω εδώ, αποφάσισαν να κάνουν τη ζωή μου (και τη δική σας) πιο ευχάριστη! Να' ναι καλά οι άνθρωποι!!

Κουίζ Δεκεμβρίου!

Κουίζ Δεκέμβριος 2018

Ρίξτε μια καλή ματιά στη φωτό, ψάξτε στο διαδίκτυο και πείτε μας σε ποιο αυτοκίνητο βρίσκουμε αυτό το όργανο και τι ακριβώς μας δείχνει.

Hint. Αποκλείεται να το έχετε δει στους δρόμους της Ελλάδας...

AR 141209904

Οι περισσότεροι από εμάς, ως απλοί καταναλωτές, τείνουμε να ξεχνάμε ότι πίσω από τις φροντισμένες βιτρίνες των εκθέσεων κρύβονται εμπορικές επιχειρήσεις που σκοπό έχουν, φυσικά, το κέρδος. Σπάνια επιτρέπουμε στο βλέμμα μας να αποσπαστεί από τα λαμπερά εκθέματα και να σηκωθεί προς το πατάρι όπου, επιμελώς κρυμμένα, βρίσκονται συνήθως το λογιστήριο και τα γραφεία της διοίκησης.

Αντίστοιχα, επιχειρήσεις πολύ μεγαλύτερου μεγέθους αποτελούν οι κατασκευάστριες εταιρείες, οι οποίες βρίσκονται σε μια διαρκή διελκυστίνδα με το δίκτυο των αντιπροσώπων τους προκειμένου ν’ αποκομίσουν τα μέγιστα οφέλη από τη διάθεση των προϊόντων τους. Το σκηνικό, άλλωστε, δεν αφορά μόνο τη βιομηχανία οχημάτων.

26730723 1798550736885047 4784386704867242318 n

Πόσες κλήσεις έδωσε η Τροχαία Αττικής μέσα σε μία, μόλις, εβδομάδα για παράνομη στάθμευση πάνω σε ράμπες διάβασης, στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας;

Μόλις 687. Και λέω «μόλις», γιατί ο αριθμός μου φαίνεται μικρός καθώς εγώ, στην Αγία Παρασκευή σε ένα μισαωράκι μπορώ να «βεβαιώσω» καμία δεκαπενταριά…

Σταγόνα μέσα στο γάλα λοιπόν οι έλεγχοι της Τροχαίας, αλλά κάτι είναι και αυτό. Ειδικά που τέτοιες παραβάσεις συνοδεύονται πλέον από κατάσχεση πινακίδων που δεν παίρνεις και τόσο εύκολα πίσω.

Austin brembo 2018

Όπως πριν από κάθε αγώνα της F1, η Brembo μας ενημερώνει για τα...βασικά πάνω στο πώς η δύναμη που ασκούν οι πιλότοι στο πεντάλ του φρένου μεταφράζεται σε απώλεια ταχύτητας πριν από την πιο κλειστή στροφή, καθώς και το πόσα g αισθάνονται λόγω αυτής.

Τα μονοθέσια φτάνουν με πάνω από 300 και πρέπει να πέσουν λίγο κάτω από τα 90 στο σημείο με την μεγαλύτερη καταπόνηση για τα φρένα, κάτι που μεταφράζεται σε διαφορά 233 χιλιομέτρων την ώρα!

Και αυτό μέσα σε μόλις 140 μέτρα...

Δείτε το βίντεο πατώντας πάνω στην εικόνα.

 

 

sphere

Πόσες φορές έχετε φρενάρει γιατί τελικά δεν προλαβαίνετε το κόκκινο (μιλάμε για εσάς που δεν το παραβιάζετε…) ;

Πόσες φορές έχετε αισθανθεί μεγάλοι μάγκες που έχετε πετύχει τη σωστή ταχύτητα για να καβαλήσετε το «πράσινο κύμα» σε μια μεγάλη λεωφόρο;

Ένα από αυτά που θα φέρει η επανάσταση της αυτόνομης οδήγησης είναι και ο υπολογισμός της κατάλληλης ταχύτητας των οχημάτων με βάση το δρομολόγιό τους ώστε να μη σταματούν στα φανάρια. Στο μέλλον που έρχεται και που παρακολουθήσαμε στην ταινία «I, Robot» με τον Will Smith όλα τα οχήματα θα επικοινωνούν μεταξύ τους και όλα θα γίνονται αυτόματα.

BMW M5 vs Mercedes AMG E63 S vs Porsche Panamera Turbo S φρο

Τι δηλαδή, θέλετε να διαβάσετε κάτι παραπάνω; Δε σας έφτασε ο τίτλος;

Τρία οχήματα που είτε πλησιάζουν, είτε είναι πάνω από δύο τόνους, άρα δεν τα λες φτερά στον άνεμο, εξοπλισμένα όμως με ό,τι καλύτερο αναπνέει Ο2 και ξερνάει CO2, στήθηκαν στην πίστα.

Καθρέφτη καθρεφτάκι μου, ποιο είναι πιο γρήγορο;

screen shot 2018 09 26 at 2 29 40 pm 1537986604

Θέλω να ανοίξεις τα αυτιά σου.

Να χαμηλώσεις κάθε άλλο ήχο.

Να βάλεις ακουστικά. Οκ;

Alfa 155

Στο σημερινό βίντεο δεν έχουμε να πούμε και πολλά. 

Μια φορά κι έναν καιρό η "ζημιάρα" και ταπεινή Alfa Romeo πήγε μια βόλτα στο DTM για να μάθει στους Γερμανούς πως...γίνεται.

Και (φυσικά) τα κατάφερε!

Hamilton singapure

Η Red Bull έκανε στα ελεύθερα δοκιμαστικά εξαιρετικούς χρόνους, οι Ferrari το ίδιο, αλλά όταν ήρθε η ώρα των κατατακτήριων, η pole πήγε στις Mercedes.

Ή μάλλον καλύτερα, την pole πήρε με το σπαθί του ο Hamilton, γιατί ο Bottas έμεινε στην τέταρτη θέση. Ό,τι και να πεις για τον Βρετανό πιλότο, χτες έκανε έναν υπερχρόνο. Τόσο καλό που δεν μπόρεσε ούτε ο ίδιος να τον επαναλάβει στη δεύτερη προσπάθεια!

Γενικά χτες ήταν μια ημέρα οδηγών και όχι μονοθεσίων, κάτι που φαίνεται από το ότι τα τρία πρώτα μονοθέσια είναι όλα από διαφορετικό κατασκευαστή.

rake

Μπορεί να φαίνονται σχεδόν ίδια τα μονοθέσια από την απόσταση της τηλεοπτικής κάμερας, αλλά κρίνοντας από τις επιδόσεις τους προφανώς δεν είναι!

Σε έναν κόσμο όπου 0,3 του δευτερολέπτου σε έναν γύρο είναι η διαφορά ανάμεσα στο πιο γρήγορο και το 4ο μονοθέσιο και η παραμικρή διαφορά μετράει. Στο πολύ κατατοπιστικό αυτό βίντεο από το επίσημο κανάλι της F1 στο Youtube βλέπουμε μια σύντομη παρουσίαση του πόσο διαφέρουν τα μονοθέσια των Red Bull, Ferrari και Mercedes όσον αφορά στην κλίση προς τα εμπρός.

Σελίδα 2 από 5
Κύλιση στην Αρχή