Το νέο Ford Puma θα έρθει στις εκθέσεις προς το τέλος του χρόνου (ίσως λίγο πιο μετά), όμως μέχρι τότε βρήκαμε ένα video για να κάνετε μια βόλτα στα μέσα και τα έξω του!
Το δελτίο τύπου που αναπαράγουν όλοι από χτες μιλάει για το...εργοστάσιο στην Ρουμανία που θα κατασκευάζεται και το πόσοι θα εργάζονται εκεί (τρομερά ενδιαφέρουσα πληροφορία), το ότι θα έχει υβριδική έκδοση και ότι ο χώρος αποσκευών θα είναι 456 λίτρα.
Σας σερβίρουμε ένα από τα πολλά βίντεο που ανεβάζει η καλύτερη ομάδα της F1 στις ...δημόσιες σχέσεις. Ε, ναι, η Red Bull είναι φυσικά!
Αυτή τη φορά ο Verstappen βρίσκεται μαζί με τον Takuma Sato (τον...γνωστό και ελαφρώς σεσημασμένο για την ριψοκίνδυνη οδήγησή του) στις εγκαταστάσεις της Honda, κάπου βόρεια του Τόκιο.
Δίπλα στην Red Bull του Ολλανδού βρέθηκε η RA272, το μονοθέσιο που έδωσε το 1965 στο GP του Μεξικού τη πρώτη νίκη της Honda!
Τα μονοθέσια της F1 είναι μεγάλα σε διαστάσεις, κάτι που δε συνέβαινε πάντα. Αυτό είναι κάτι που το καταλαβαίνεις εύκολα καθώς βλέπεις το κράνος του οδηγού και κάνεις τις αναλογίες.
Όπως σε κάθε τι, ο εγκέφαλός μας αντιλαμβάνεται το μέγεθος όταν συγκρίνει μια διάσταση ή επιφάνεια με κάτι που είναι δίπλα και ξέρει το μέγεθός του. Στην περίπτωση των πρωτοτύπων όμως δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο αναφοράς, εκτός αν τα δεις δίπλα σε κάποιο "κανονικό" αυτοκίνητο - ή καταλάβεις πόσο μικροί είναι οι καθρέφτες τους!
Ο γνωστός και μη εξαιρετέος Doug DeMuro μας λέει όλα όσα παρατήρησε σε ένα Ariel Atom, από τον περίεργο διακόπτη που πρέπει να γυρίσεις πριν μπεις μέσα ώστε να το βάλεις μπροστά μέχρι τους περίεργους διακόπτες που δεν κατάλαβε σε τι χρησιμεύουν!
Δεδομένου ότι του αρέσει να βρίσκει όλα τα περίεργα σε όποιο αυτοκίνητο παρουσιάζει, αυτό εδώ είναι η ...πρωτεύουσα της κατηγορίας, ειδικά αν κάνεις τον λόγο περίεργα/μέγεθος.
Ο Doug τρώει τα πρώτα 17 λεπτά από τα 22 μιλώντας για το Atom, Μετά μπαίνει μέσα και πηγαίνει βόλτα. Πάμε μαζί του; Κλικ στην εικόνα...
Ράγισε η καρδιά μας όταν το είδαμε! Μια Porsche GT2 RS χάνει τα φρένα στο εσάκι της Μόντσα και πέφτει από δεξιά σε μια Pagani Huayra (πώς προφέρεται αυτό βρε πατριώτες;;;;).
Ενδιαφέρον έχει ότι ανοίγει η πόρτα της Pagani, παρά το σχετικά μικρό σε ορμή χτύπημα. Περίεργο safety feature για ένα υπεραυτοκίνητο με τελική 383 χλμ/ώρα και κόστος γύρω στο 1,5 εκατομμυριάκι. Χωρίς τα εξτρά πατάκια...
Κάντε ένα κλικ στην εικόνα για να δείτε το τρακάρισμα.
Ο τοπικός ήρωας Evans (είναι… Ουαλός!) έκανε πράγματα και θάματα το πρωί του Σαββάτου. Αν δε μας πιστεύετε, δείτε το τρομερό ντριφτάρισμα κατά μήκος μιας διπλής στροφής, πάνω σε γλιστερή λάσπη στην αρχή του video για τις ειδικές 11,12 και 13.
Είναι από αυτές τις σκηνές που στεναχωριέσαι – το θέαμα των WRC είναι τόσο ανώτερο από την F1, κι όμως το κοινό που το παρακολουθεί τόσο μικρότερο…
Ο Ott Tanak πέρασε τους αντιπάλους του στα τελευταία χιλιόμετρα των ειδικών της Παρασκευής, μετά και το λάθος του Meeke και βρίσκεται πλέον στην πρώτη θέση.
Η πρώτη τριάδα πάντως, Tanak, Ogier και Meeke χωράει μέσα σε μόλις...3,6 δευτερόλεπτα! Ειδικά ανάμεσα σε Ogier και Meeke η διαφορά είναι επιπέδου F1. Μόλις 0,2 του δευτερολέπτου!
Δείτε όλη τη δράση σε δύο video που ανέβασε η FIA , με ένα κλικ εδώ για τις ειδικές 1-5 και εδώ για τις ειδικές 6-9, εκεί όπου θα θαυμάσετε από μέσα και το θεαματικό βγάλσιμο του Latvala. Μόνο την 10η ειδική δεν χώρεσαν, μάλλον λόγω έλλειψης χρόνου για editing.
Το ράλλυ Ουαλίας είναι σε εξέλιξη, οπότε να παρακολουθείτε το επίσημο κανάλι του WRC στο YouTube για νέα βίντεο. Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές ο Kris Meeke προηγείται μετά το τέλος της δεύτερης ειδικής.
Προς παρόν όμως (και καθώς ακόμα δεν έχουν ανεβεί άλλα βίντεο) δείτε πώς οδήγησε στο χθεσινό shekdown, με ένα κλικ στην εικόνα.
(φωτογραφία WRC.com)
Ο Richard Hammond έχει δύο κόρες. Ήρθε η στιγμή να τις γνωρίσουμε! Ο μπαμπάς αποφάσισε να τις πάει στο εμπορικό κέντρο για ψώνια.
Μόνο που αποφάσισε να επιστρέψει στο σπίτι κάνοντας πρώτα λίγο of roading για να..κόψει δρόμο!
Εκεί στην κρίση των 50 και στην προσπάθεια αν μείνεις νέος, ξεχνάς και το χάσμα των γενεών και ότι οι κόρες μάλλον δεν ήθελαν να ταρακουνηθούν. Τι εννοούμε; Δείτε το βίντεο με ένα κλικ στην εικόνα...
Υπάρχει μια ομοιότητα ανάμεσα στην F1 και την...Εφορία. Πάντα θέλεις να βάλεις το χέρι μέσα στο βάζο με το μέλι, φτάνει να μη σε πάρει χαμπάρι κανείς. Σε αντίθεση όμως με την Εφορία, στην F1 πάντα τελικά σε πιάνουν, εκτός αν αλλάξουν τη νομοθεσία την επόμενη χρονιά.
Ίσως βέβαια, αν η F1 υπήρχε μόνο στην Ελλάδα να ήταν αλλιώς τα πράγματα!
Σε αυτό το εξαιρετικό video από το επίσημο κανάλι της F1, δείτε για παράδειγμα τις παράνομες πτέρυγες (από τα ανακυκλώσιμα κάθε εταιρίας). Επίσης γύρω στο 45 δευτερόλεπτο δείτε τον Eddie Jordan, άγριο νιάτο.
Όπως όλοι ξέρουμε το πρόβλημα στους ελληνικούς δρόμους είναι ότι ο ισχύων ΚΟΚ δεν είναι επαρκής.
Δε φταίει που δεν ξέρουμε να οδηγούμε, δεν έχουμε σωστή συμπεριφορά και οι δρόμοι μας είναι άθλιοι, το μόνο που φταίει είναι ότι ο ΚΟΚ δεν είναι αρκετά αυστηρός ή αρκετά ευέλικτος.
Κανείς για παράδειγμα δεν έχει κάτσει να δει πόσες κλήσεις έχουν κοπεί για μεταφορά παιδιού χωρίς το σωστό κάθισμα.
Κάθε χρόνο εδώ και δέκα (τουλάχιστο) χρόνια διαβάζουμε για ανατροπές και αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας. Κι όμως τελικά δε γίνεται τίποτα…
Ό,τι κυβέρνηση και να κόβει βόλτες στου Μαξίμου!
Το μόνο που είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει είναι τα τέλη για του χρόνου στα νέα αυτοκίνητα καθώς θα εφαρμοστεί η κατά WLTP μέτρηση CO2. Και αυτό μένει να αποδειχθεί καθώς για τους πωλητές η εφαρμογή του έχει πάρει παράταση για Ιανουάριο, ίσως Φεβρουάριο επισήμως όμως για Μάρτιο.
Προσέξτε – δεν έγραψα ότι κοστίζουν σε καύσιμο γιατί την αφορμή για το άρθρο έδωσε το…site από το οποίο μπορείς να παραγγείλεις το δικό σου Tesla.
Εκεί λοιπόν βλέποντας τις επιλογές για ένα Model 3 (που είναι μια χαρά αυτοκίνητο, για να μη λέτε πως είμαι εμπαθής…) παρατήρησα ότι η αυτονομία που ανακοινώνεται εξαρτάται από τις ζάντες!
Διάβαζα τις προάλλες ένα άρθρο στο drive.gr όπου συνέκριναν δύο Ford Focus με ίδια λάστιχα αλλά διαφορετική ανάρτηση πίσω. Το ένα είχε ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων, το άλλο ημιάκαμπτο.
Θεωρητικά η πρώτη είναι καλύτερη. Ελέγχει πιο σωστά το αμάξωμα, επηρεάζεται λιγότερο από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και έχει γραμμικότητα στις αντιδράσεις. Όμως η προσπάθεια της Ford εδώ και χρόνια στην εξέλιξη του απλού ημιάκαμπτου φέρνει τα δύο οχήματα πολύ κοντά στις πραγματικές επιδόσεις με τη διαφορά να εντοπίζεται στο όριο και μόνο σε επίπεδο αίσθησης.
Από Ζαχαρία Πλη
10 ημέρες ΜΕΤΑ τον Μαραθώνιο. 30 μέτρα πιο μέσα από τη Λεωφόρο ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ και 15 μέτρα από το εργαστήριο μου. Έχω πάρει 10 φορές τηλέφωνο στο Δήμο Ραφήνας ο οποίος αποποιείται τις ευθύνες και με παραπέμπει στην Περιφέρεια. Σήμερα κατάφερα να επικοινωνήσω με το γραφείο αντιπεριφερειάρχη. Η πρώτη αντίδραση;;
-Μα καλά αυτή δεν είναι αρμοδιότητα του Δήμου;
Υποσχέθηκαν όμως πως θα μεριμνησουν άμεσα.