Hamilton μπάντες

Τα μονοθέσια πηγαίνουν τη βόλτα τους στην Ουγγαρία και σε πρώτη φάση τουλάχιστο, δεν φάνηκε να…πατάνε και πολύ καλά!

Όλοι γλιστρούσαν από λίγο έως πάρα πολύ στο FP1 και στο FP2, αλλά στο τέλος Ferrari και Red Bull φαίνεται πως βρήκαν την ισορροπία. Τώρα, το κατά πόσο αυτά είναι ένα παιχνίδι και κάποιος παίζει καλό κρυφτό, θα δείξει όπως πάντα σήμερα το μεσημέρι.

Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω ότι οι Mercedes δείχνουν για έναν ακόμα αγώνα να μην πατάνε καλά.

1985 porsche 959 paris dakar 1 1530289714

Για πολλούς ολόκληρη η δεκαετία του ’80 παρήγαγε μόνο δύο αυτοκίνητα: την Ferrari F40 και την Porsche 959. Από μία έννοια έχουν δίκιο, καθώς τα δύο αυτά τετράτροχα δεν είχαν και πολλά κοινά μεταξύ τους, πέρα από το ότι ήταν ασκήσεις μηχανολογίας πέρα από κάθε όριο.

Η Ferrari όμως ήταν όσο πιο κλασική γινόταν, χωρίς κανέναν ηλεκτρονικό βοηθό. Αντίθετα η Porsche είχε όλα όσα μπορούσες να κάνεις με την τεχνολογία τότε.

Το γερμανικό εργοστάσιο έφτιαξε την 959 για να πρωταγωνιστήσει στις διαδρομές των ράλυ, στην κατηγορία Group B με στόχο να ακολουθήσει την φιλοσοφία της Audi για τεχνολογική εξέλιξη μέσα από τους αγώνες. Γρήγορα όμως αποφάσισε πως η μορφή των αγώνων ράλυ δεν εξυπηρετούσε αυτόν το στόχο και μετέτρεψε το project σε ένα «πολιτικό» αυτοκίνητο.

1200px Bugatti Veyron 16.4 Frontansicht 3 5. April 2012 Düsseldorf

Όπως αντιλαμβάνεστε, δεν είναι και το πιο φτηνό πράγμα του Κόσμου να αλλάξεις τα λάδια σε ένα αυτοκίνητο που κοστίζει πάνω από 1,5 εκατομμύριο ευρώ...

Θα δείτε όμως πως δεν είναι και τόσο απλό όσο φαντάζεστε. Πρέπει να αφαιρεθούν πολλά κομμάτια του αμαξώματος για να φτάσεις εκεί που πρέπει ώστε να αλλάξεις τα λάδια! Για την ακρίβεια, για να αφαιρέσεις το λάδι δεν είναι και τόσο μεγάλη διαδικασία. Για να το βάλεις όμως το νέο, πρέπει να βγάλεις τι μισό του... δέρμα!.

Ίσως για αυτό στις ΗΠΑ το βασικό σέρβις και μια αλλαγή λαδιών στην επίσημη αντιπροσωπεία κοστίζει 21.000 δολάρια. 

Vettel mistake

Μικρό λάθος το χαρακτήρισε ο Vettel αλλά η ουσία παραμένει η ίδια. Ενώ είχε στα χέρια του τη νίκη, την πέταξε σε μια ανύποπτη στιγμή, και μάλιστα χωρίς να έχει πίεση.

Το είδαμε πολλές φορές το replay με την κίνηση να στρίψει προς τα δεξιά το τιμόνι, σα να έχει χάσει το πίσω μέρος και να κάνει γρήγορο ανάποδο για να προλάβει την ουρά. Όμως τα μαθηματικά δεν βγαίνουν.

Ούτε να το έχει χάσει τόσο πολύ φαίνεται, ούτε να αντιδρά σωστά μετά το πρώτο λάθος καταφέρνει ο Vettel. Με το που στρίβει το τιμόνι δεξιά μοιάζει να παρακολουθεί το μονοθέσιο σαν υπνωτισμένος. Προλαβαίνει απλά να ισιώσει και η προσπάθειά του να στρίψει αριστερά απλά είναι too little, too late. Και φρένο; Καθόλου.

Vettel 1

Δείτε τον, πρακτικά αλάνθαστο, γύρο του Vettel στο GP της πατρίδας του. Ο Γερμανός ρίχνει την Ferrari από τη μια μεριά στην άλλη, και το μονοθέσιο με απίστευτη...στωικότητα τα αντέχει όλα.

Ιδιαίτερη αίσθηση κάνει το πώς επιταχύνει μετά από κλειστές στροφές με τον Vettel απλά να "ξεκλειδώνει" το τιμόνι με τέρμα γκάζι και να μη συμβαίνει τίποτα δραματικό!

Σε όλο το 1:11.212 ίσως να έγιναν 4-5 μικρές διορθώσεις. Ίσως βλέπουμε τα ταχύτερα μονοθέσια που θα δούμε για τα επόμενα χρόνια... Για το βίντεο που έδωσε την pole στον Γερμανό κάντε κλικ εδώ

Hamilton drama

Πριν λίγες ώρες η F1 δημοσιοποίησε το βίντεο της Mercedes του Hamilton από την 360 κάμερα που βρίσκεται λίγα εκατοστά μπροστά από το τιμόνι.

Μπορείτε να το δείτε όσες φορές θέλετε επιλέγοντας την γωνία που θα βλέπετε. Σας προτείνουμε να δείτε την έξοδο και τα άλματα της W09 καθώς ο Βρετανός οδηγός καβαλάει τα κερμπ και μετά να δείτε τι κάνει ώστε να συνεχίσει να κινείται το μονοθέσιο.

Ο Hamilton καταφέρνει να βγάλει το τιμόνι, να σηκωθεί και να το ξαναβάλει, ενώ το μονοθέσιο ακόμα κινείται! Και μετά αρχίζει το δράμα με την προσπάθειά του να το σπρώξει ως τα πιτ...Πατήστε εδώ για το βίντεο

0881035

Το δράμα της Mercedes (ντεμί, γιατί στη δεύτερη θέση του grid βρίσκεται ο Bottas) και τον θρίαμβο του Vettel στις κατατακτήριες που έγιναν χτες, τα διαβάσατε και στο άρθρο του Νικόλα Μπιρμπάκου.

Για όσους δεν έχουν δει τι έγινε στις τρεις περιόδους που "έβγαλαν" το grid και θέλουν να πάρουν μια ιδέα του τι συνέβη, πριν πάνε για μπάνιο, σας έχουμε εδώ το επίσημο βίντεο της F1.

Καλό είναι βέβαια να βρείτε λίγο χρόνο στις 3 το μεσημέρι, μία ώρα πριν την εκκίνηση του αγώνα, για να δείτε σε επανάληψη η ΕΡΤ όλη τη δράση και το πώς έμεινε έξω από το Q2 ο Lewis Hamilton. 

ferrari patoma 1

Τι είναι αυτό που έχει κάνει την Ferrari να έχει το μονοθέσιο που εμφανίζει τη μεγαλύτερη σταθερότητα σε κάθε είδους πίστα μέχρι στιγμής;

Σίγουρα ο κινητήρας έχει παίξει το ρόλο του - δήλωσε σε ανύποπτο χρόνο πριν τις κατατακτήριες του Silverstone ο Rosberg ότι η Ferrari έχει βρει τον τρόπο να παίρνει περισσότερη ενέργεια από την MGU-H.

Όμως το σημαντικότερο μοιάζει να είναι η αεροδυναμική απόδοση.

TESLA KOZANI

Σύμφωνα με την Tesla η αυτονομία ενός Model X P100D (του μοντέλου δηλαδή της σειράς με τη μεγαλύτερη μπαταρία) είναι γύρω στα 470 χιλιόμετρα. Βέβαια η τιμή αυτή προκύπτει, όπως γενικά συμβαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία, με ένα ελαφρώς βρασμένο αυγό κάτω από το δεξί πόδι και τη διαδρομή του γκαζιού να μην ξεπερνά το 30% της διαθέσιμης.

Στην πραγματική ζωή κανείς δεν είδε μικρό ντίζελ να καίει 3,4 λίτρα ανά 100 χλμ, και λογικά κανένας κάτοχος Model X τα 470 χιλιόμετρα.

Για την ακρίβεια, αυτό είδαν τα μάτια του YourGear κάπου στην Εγνατία. Και όταν λέω "μάτια" εννοώ τον Κώστα Αυγίκο (που του ταιριάζει και επαγγελματικά!), ο οποίος το είδε το λευκό το Tesla σταματημένο στην ΛΕΑ, αλλά δεν προλάβαινε να κάνει ρεπορτάζ.

pass

Μέσα στο μήνα αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή νομοσχέδιο με το οποίο θα καθορίζεται ο τρόπος εξέτασης των υποψηφίων οδηγών αλλά και η ανανέωση διπλωμάτων.

Το σχέδιο Νόμου για το νέο σύστημα εξετάσεων δόθηκε στη δημοσιότητα για διαβούλευση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και στόχος είναι η δημιουργία ενός αξιόπιστου, διαφανούς και λειτουργικού συστήματος, με αξιοποίηση της τεχνολογίας και την καθιέρωση αδιάβλητων διαδικασιών.

Τώρα, το αν αυτό μπορεί να συμβεί στη χώρα μας, είναι άλλη υπόθεση…

Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες - νομίζουμε. Εκτός κι αν μας διαψεύσετε!

Ποιο είναι το σπορ κουπέ που βλέπετε στην φωτογραφία; Γράψτε τα σχόλιά σας κάτω από το facebook post!

 

Γύρος είναι και γυρίζει, αλλά στην περίπτωσή μας είναι γύρος διασταυρώσεων και καλό είναι να μη σας πιάσει!

Μέχρι τις 23 Μαρτίου είναι το χρονικό περιθώριο που έχουν χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων για να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητες με την ασφάλισή τους, ή να διορθώσουν λάθη που τα εμφανίζουν ως ανασφάλιστα.

Από τις 24 Μαρτίου ξεκινά νέος γύρος διασταυρώσεων από το υπουργείο Οικονομικών και την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, με τα πρόστιμα σε περίπτωση βεβαίωσης παράβασης της νομοθεσίας να κυμαίνονται από 100 για δίκυκλα από 251 κυβικά και άνω, 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κυβικά και 250 ευρώ για αυτοκίνητα από 1.001 κυβικά και άνω.

Σελίδα 3 από 5
Κύλιση στην Αρχή