Αχ, ατό το αστέρι! Το βίντεο δίνει μια καλή ιδέα σε όλους τους μερσεντάκηδες που ταυτόχρονα είναι και petrolhead (το ξέρουμε πως είστε μειοψηφία) για το πώς θα απολαύσουν ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητό τους.
Θέλετε ένα πιάτο με το αγαπημένο σας σήμα; Το πιάνετε, το στρίβετε και βγαίνει! Μετά είναι κατάλληλο για ξηροκάρπια, dips ή σαλάτες καθώς είναι χωρισμένο στα τρία. Το χρησιμοποιείτε όπως είναι, με τα μυγάκια για εξτρά πρωτεϊνες.
Κλικ στην εικόνα για να παίξει!
Δεν έχει σημασία από πού ξεκινάς. Σημασία έχει το πού φτάνεις. Μπορεί για παράδειγμα να ξεκίνησες ως ένα ταπεινό Trabant (τα γράψαμε εδώ) με έναν δίχρονο κινητήρα 500 κυβικών εκατοστών που το επιτάχυνε με το ζόρι ως τα 95 χλμ/ώρα, αλλά να κατέληξες με 270 άλογα! Στις...9000 στροφές.
Μπορείτε να υποπτευθείτε ποιας εταιρίας έχεις κινητήρα, έτσι δεν είναι; Ναι, είναι Honda.
Στην πρόσφατη SEMA παρουσιάστηκε η Mustang Lithium. Το όνομά της παραπέμπει στην ηλεκτρική της Φύση. Και τι Φύση είναι αυτή!
Αντί για τον αρχέγονο V8 η νέα Mustang θα κινείται από ένα μοτέρ απόδοσης 900 ίππων και 1355 N/m ροπής. Περιέργως για ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 6τάχυτο ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ (!!!!) κιβώτιο έχει παραμείνει και μεταφέρει τη δύναμη του…κτήνους στους πίσω τροχούς μέσα από ένα διαφορικό τύπου Torsen!
Όλοι ξέρουμε ότι στις ταινίες τα πράγματα είναι συχνά λίγο υπερβολικά. Ο Ricciardo μας μιλάει για τις χολυγουντιανές ταινίες με θέμα το αυτοκίνητο, που τα δείχνουν σωστά και που όχι.
Και μέσα στην κουβέντα μαθαίνεις ότι για να βάλεις ζώνη 5 σημείων θέλεις κάτι να κρατάει καλά το... "πακέτο".
Ξέρετε, για ποιο "πακέτο" μιλάει, έτσι; Δείτε το με ένα κλικ στην εικόνα.
Spoiler Alert: Δεν έχει το αλογάκι της Ferrari πουθενά πάνω του, ότι και να νομίζετε από το σεντόνι που σκεπάζει το αυτοκίνητο στην φωτογραφία.
Αν θέλετε να δείτε τι, κάντε ένα κλικ στην εικόνα. Δε νομίζουμε να σοκαριστείτε. Από το γνωστό τρίο, ο May ήταν βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα το αγόραζε. Μάλλον καταλάβατε.
Οι περισσότεροι πηγαίνουμε τα αυτοκίνητά μας στο πλυντήριο, αλλά αυτό το βίντεο απευθύνεται σε εσάς τους μερακλήδες που θέλετε να τα κάνετε όλα by hand (γιατί έτσι κάνουν οι πραγματικοί άντρες).
Και συγκεκριμένα με το δικό σας hand.
Δείτε λοιπόν πώς πρέπει να πλένετε το αυτοκίνητό σας. Τώρα, το αν θα έχετε την υπομονή να το κάνετε είναι άλλο Ευαγγέλιο...Με ένα κλικ στην εικόνα!
Κάθε καλό φαγητό έχει μέσα πολλά συστατικά, η αναλογία είναι όμως που μετράει καθώς και η σειρά και ο …φούρνος.
Για να δούμε, τι έβαλε στον φούρνο της η Pixar και βγήκε ο McQueen! Ο βασικός ήρωας της μόνης παιδικής ταινίας που μπαμπάδες και παιδιά (άντε, και μερικές μαμάδες…) απολαμβάνουν το ίδιο – για να μη σας πούμε ότι οι μπαμπάδες περισσότερο!
Το νέο Ford Puma θα έρθει στις εκθέσεις προς το τέλος του χρόνου (ίσως λίγο πιο μετά), όμως μέχρι τότε βρήκαμε ένα video για να κάνετε μια βόλτα στα μέσα και τα έξω του!
Το δελτίο τύπου που αναπαράγουν όλοι από χτες μιλάει για το...εργοστάσιο στην Ρουμανία που θα κατασκευάζεται και το πόσοι θα εργάζονται εκεί (τρομερά ενδιαφέρουσα πληροφορία), το ότι θα έχει υβριδική έκδοση και ότι ο χώρος αποσκευών θα είναι 456 λίτρα.
Σας σερβίρουμε ένα από τα πολλά βίντεο που ανεβάζει η καλύτερη ομάδα της F1 στις ...δημόσιες σχέσεις. Ε, ναι, η Red Bull είναι φυσικά!
Αυτή τη φορά ο Verstappen βρίσκεται μαζί με τον Takuma Sato (τον...γνωστό και ελαφρώς σεσημασμένο για την ριψοκίνδυνη οδήγησή του) στις εγκαταστάσεις της Honda, κάπου βόρεια του Τόκιο.
Δίπλα στην Red Bull του Ολλανδού βρέθηκε η RA272, το μονοθέσιο που έδωσε το 1965 στο GP του Μεξικού τη πρώτη νίκη της Honda!
Θες να κινηματογραφήσεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο; Χρειάζεσαι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο!
Με άλλα λόγια θες ένα custom build Seven! Όχι Caterham αλλά Westfield. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια αυτό καθώς και τα δύο είναι το ίδιο αυτοκίνητο: το κλασικό Lotus Seven.
Όταν πρωτοοδήγησε για την Williams oJenson Button το 2000 σε ηλικία 20 ετών πολλοί έλεγαν πως ήταν πολύ μικρός (τότε δεν είχαμε μάθει σε οδηγούς που δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης...) και πως βρέθηκε εκεί απλά επειδή ήταν Άγγλος. Και συνέχιζαν να το λένε παρότι εκείνη τη χρονιά πήρε και βαθμούς με μια έκτη θέση στη Βραζιλία.
Στάθηκε άτυχος στις επιλογές του για πολλά χρόνια καθώς έμπλεξε με την Bar και την Honda που στην ουσία ήταν μηχανές που έτρωγαν δολάρια και τα μετέτρεπαν σε απαράδεκτα μονοθέσια. Παραλίγο να πάει σπίτι του όταν η Honda τράβηξε το χαλί πριν τη σεζόν του 2009, αλλά η πίστη του Ross Brawn στο μονοθέσιο που είχαν έτοιμο, η δυνατότητα να βάλουν κινητήρα Mercedes και η τρέλα μερικών επενδυτών οδήγησαν στο θαύμα της Brawn - που κανείς δεν ξέρει πόσο θα άλλαζε την Ιστορία αν δεν είχε αποσυρθεί η Honda.
Η F1 επιστρέφει αλλά θα πρέπει να τηρεί και τα μέτρα προφύλαξης για τον κορωνοϊό. Τι σημαίνει αυτό για τις ομάδες και τους φιλάθλους; Το τεστ της Mercedes μας έδωσε μια ιδέα.
Είναι δύσκολο να μην έχει ενδιαφέρον για μια γερμανική ομάδα το να είναι διαθέσιμος ο καλύτερος Γερμανός πιλότος της τελευταίας δεκαετίας...έτσι δεν είναι;
Ο Toto Wolff μιλάει για αυτό καθώς και για άλλα πολλά. Δείτε μμε ενδιαφέρον την συυνέντευξή του στον Martin Brundle καθώς και τα σχόλια των δημοσιογράφων του Sky Sports. Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Κάθε οδηγός έχει το στυλ του, μερικές φορές όμως αυτό υπαγορεύεται από το μονοθέσιο. Η Renault που οδήγησε ο Alonso σε δύο πρωταθλήματα F1 ήταν εξαιρετικά σταθερή πίσω και ο Ισπανός ανέπτυξε ένα εξαιρετικά υπστροφικό στυλ που του επέτρεπε να έχει πολύ καλύτερες εξόδους.
Στο βίντεο θα δείτε πώς ακριβώς το έκανε! Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.