Ο Doug DeMuro έχει ένα από τα πιο γνωστά κανάλια στο YouTube με σχεδόν 2,5 εκατομμύρια συνδρομητές. Στα βίντεο που ανεβάζει έχουμε την ευκαιρία να δούμε πανάκριβα αλλά και ταπεινά αυτοκίνητα, πιο συχνά όμως αυτοκίνητα που απλά δεν μπορείς να τα βρεις για να αγοράσεις.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι αυτή η 959. Δείτε στο αναλυτικότατο video όλα τα χαρακτηριστικά της και σκεφτείτε πόσο μπροστά από την εποχή της ήταν. Για να "τρέξουν" τα καρέ, πατήστε την εικόνα του άρθρου.
Έγινε και το gala της FIA και τελείωσε επισήμως η σεζόν του 2018, αλλά αυτό που θα μείνει για πάντα χαραγμένο στη μνήμη μας (με έναν σχετικό πόνο στα μάτια....) ήταν το μουστάκι του Vettel!
Ναι, άφησε μουστάκι. Όχι βέβαι σαν το τσιγκελωτό του γενικού δερβέναγα του σπορ Chase Carey της Liberty Media, αλλά αρκετό για να γίνει λιγάκι "μπάρμπας". Υπάρχουν βέβαια και χειρότερα.
Όχι που θα γλιτώναμε να βάλουμε κι εμείς GNTM. Αφού όλοι το βλέπουν. Ναι, κι εσύ που λες πως δεν το βλέπεις! Απλά, δε χρειάζεται να μας πεις γιατί το βλέπεις....
Όπως φαίνεται, στην παραγωγή της εκπομπής του "αδερφού" με το κανάλι που εργάζομαι τις ώρες που δεν γράφω εδώ, αποφάσισαν να κάνουν τη ζωή μου (και τη δική σας) πιο ευχάριστη! Να' ναι καλά οι άνθρωποι!!
Ρίξτε μια καλή ματιά στη φωτό, ψάξτε στο διαδίκτυο και πείτε μας σε ποιο αυτοκίνητο βρίσκουμε αυτό το όργανο και τι ακριβώς μας δείχνει.
Hint. Αποκλείεται να το έχετε δει στους δρόμους της Ελλάδας...
Οι περισσότεροι από εμάς, ως απλοί καταναλωτές, τείνουμε να ξεχνάμε ότι πίσω από τις φροντισμένες βιτρίνες των εκθέσεων κρύβονται εμπορικές επιχειρήσεις που σκοπό έχουν, φυσικά, το κέρδος. Σπάνια επιτρέπουμε στο βλέμμα μας να αποσπαστεί από τα λαμπερά εκθέματα και να σηκωθεί προς το πατάρι όπου, επιμελώς κρυμμένα, βρίσκονται συνήθως το λογιστήριο και τα γραφεία της διοίκησης.
Αντίστοιχα, επιχειρήσεις πολύ μεγαλύτερου μεγέθους αποτελούν οι κατασκευάστριες εταιρείες, οι οποίες βρίσκονται σε μια διαρκή διελκυστίνδα με το δίκτυο των αντιπροσώπων τους προκειμένου ν’ αποκομίσουν τα μέγιστα οφέλη από τη διάθεση των προϊόντων τους. Το σκηνικό, άλλωστε, δεν αφορά μόνο τη βιομηχανία οχημάτων.
Πόσες κλήσεις έδωσε η Τροχαία Αττικής μέσα σε μία, μόλις, εβδομάδα για παράνομη στάθμευση πάνω σε ράμπες διάβασης, στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας;
Μόλις 687. Και λέω «μόλις», γιατί ο αριθμός μου φαίνεται μικρός καθώς εγώ, στην Αγία Παρασκευή σε ένα μισαωράκι μπορώ να «βεβαιώσω» καμία δεκαπενταριά…
Σταγόνα μέσα στο γάλα λοιπόν οι έλεγχοι της Τροχαίας, αλλά κάτι είναι και αυτό. Ειδικά που τέτοιες παραβάσεις συνοδεύονται πλέον από κατάσχεση πινακίδων που δεν παίρνεις και τόσο εύκολα πίσω.
Όπως πριν από κάθε αγώνα της F1, η Brembo μας ενημερώνει για τα...βασικά πάνω στο πώς η δύναμη που ασκούν οι πιλότοι στο πεντάλ του φρένου μεταφράζεται σε απώλεια ταχύτητας πριν από την πιο κλειστή στροφή, καθώς και το πόσα g αισθάνονται λόγω αυτής.
Τα μονοθέσια φτάνουν με πάνω από 300 και πρέπει να πέσουν λίγο κάτω από τα 90 στο σημείο με την μεγαλύτερη καταπόνηση για τα φρένα, κάτι που μεταφράζεται σε διαφορά 233 χιλιομέτρων την ώρα!
Και αυτό μέσα σε μόλις 140 μέτρα...
Δείτε το βίντεο πατώντας πάνω στην εικόνα.
Πόσες φορές έχετε φρενάρει γιατί τελικά δεν προλαβαίνετε το κόκκινο (μιλάμε για εσάς που δεν το παραβιάζετε…) ;
Πόσες φορές έχετε αισθανθεί μεγάλοι μάγκες που έχετε πετύχει τη σωστή ταχύτητα για να καβαλήσετε το «πράσινο κύμα» σε μια μεγάλη λεωφόρο;
Ένα από αυτά που θα φέρει η επανάσταση της αυτόνομης οδήγησης είναι και ο υπολογισμός της κατάλληλης ταχύτητας των οχημάτων με βάση το δρομολόγιό τους ώστε να μη σταματούν στα φανάρια. Στο μέλλον που έρχεται και που παρακολουθήσαμε στην ταινία «I, Robot» με τον Will Smith όλα τα οχήματα θα επικοινωνούν μεταξύ τους και όλα θα γίνονται αυτόματα.
Τι δηλαδή, θέλετε να διαβάσετε κάτι παραπάνω; Δε σας έφτασε ο τίτλος;
Τρία οχήματα που είτε πλησιάζουν, είτε είναι πάνω από δύο τόνους, άρα δεν τα λες φτερά στον άνεμο, εξοπλισμένα όμως με ό,τι καλύτερο αναπνέει Ο2 και ξερνάει CO2, στήθηκαν στην πίστα.
Καθρέφτη καθρεφτάκι μου, ποιο είναι πιο γρήγορο;
Θέλω να ανοίξεις τα αυτιά σου.
Να χαμηλώσεις κάθε άλλο ήχο.
Να βάλεις ακουστικά. Οκ;
Στο σημερινό βίντεο δεν έχουμε να πούμε και πολλά.
Μια φορά κι έναν καιρό η "ζημιάρα" και ταπεινή Alfa Romeo πήγε μια βόλτα στο DTM για να μάθει στους Γερμανούς πως...γίνεται.
Και (φυσικά) τα κατάφερε!
Όπως όλοι ξέρουμε το πρόβλημα στους ελληνικούς δρόμους είναι ότι ο ισχύων ΚΟΚ δεν είναι επαρκής.
Δε φταίει που δεν ξέρουμε να οδηγούμε, δεν έχουμε σωστή συμπεριφορά και οι δρόμοι μας είναι άθλιοι, το μόνο που φταίει είναι ότι ο ΚΟΚ δεν είναι αρκετά αυστηρός ή αρκετά ευέλικτος.
Κανείς για παράδειγμα δεν έχει κάτσει να δει πόσες κλήσεις έχουν κοπεί για μεταφορά παιδιού χωρίς το σωστό κάθισμα.
Κάθε χρόνο εδώ και δέκα (τουλάχιστο) χρόνια διαβάζουμε για ανατροπές και αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας. Κι όμως τελικά δε γίνεται τίποτα…
Ό,τι κυβέρνηση και να κόβει βόλτες στου Μαξίμου!
Το μόνο που είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει είναι τα τέλη για του χρόνου στα νέα αυτοκίνητα καθώς θα εφαρμοστεί η κατά WLTP μέτρηση CO2. Και αυτό μένει να αποδειχθεί καθώς για τους πωλητές η εφαρμογή του έχει πάρει παράταση για Ιανουάριο, ίσως Φεβρουάριο επισήμως όμως για Μάρτιο.
Προσέξτε – δεν έγραψα ότι κοστίζουν σε καύσιμο γιατί την αφορμή για το άρθρο έδωσε το…site από το οποίο μπορείς να παραγγείλεις το δικό σου Tesla.
Εκεί λοιπόν βλέποντας τις επιλογές για ένα Model 3 (που είναι μια χαρά αυτοκίνητο, για να μη λέτε πως είμαι εμπαθής…) παρατήρησα ότι η αυτονομία που ανακοινώνεται εξαρτάται από τις ζάντες!
Διάβαζα τις προάλλες ένα άρθρο στο drive.gr όπου συνέκριναν δύο Ford Focus με ίδια λάστιχα αλλά διαφορετική ανάρτηση πίσω. Το ένα είχε ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων, το άλλο ημιάκαμπτο.
Θεωρητικά η πρώτη είναι καλύτερη. Ελέγχει πιο σωστά το αμάξωμα, επηρεάζεται λιγότερο από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και έχει γραμμικότητα στις αντιδράσεις. Όμως η προσπάθεια της Ford εδώ και χρόνια στην εξέλιξη του απλού ημιάκαμπτου φέρνει τα δύο οχήματα πολύ κοντά στις πραγματικές επιδόσεις με τη διαφορά να εντοπίζεται στο όριο και μόνο σε επίπεδο αίσθησης.
Από Ζαχαρία Πλη
10 ημέρες ΜΕΤΑ τον Μαραθώνιο. 30 μέτρα πιο μέσα από τη Λεωφόρο ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ και 15 μέτρα από το εργαστήριο μου. Έχω πάρει 10 φορές τηλέφωνο στο Δήμο Ραφήνας ο οποίος αποποιείται τις ευθύνες και με παραπέμπει στην Περιφέρεια. Σήμερα κατάφερα να επικοινωνήσω με το γραφείο αντιπεριφερειάρχη. Η πρώτη αντίδραση;;
-Μα καλά αυτή δεν είναι αρμοδιότητα του Δήμου;
Υποσχέθηκαν όμως πως θα μεριμνησουν άμεσα.