1200px Bugatti Veyron 16.4 Frontansicht 3 5. April 2012 Düsseldorf

Όπως αντιλαμβάνεστε, δεν είναι και το πιο φτηνό πράγμα του Κόσμου να αλλάξεις τα λάδια σε ένα αυτοκίνητο που κοστίζει πάνω από 1,5 εκατομμύριο ευρώ...

Θα δείτε όμως πως δεν είναι και τόσο απλό όσο φαντάζεστε. Πρέπει να αφαιρεθούν πολλά κομμάτια του αμαξώματος για να φτάσεις εκεί που πρέπει ώστε να αλλάξεις τα λάδια! Για την ακρίβεια, για να αφαιρέσεις το λάδι δεν είναι και τόσο μεγάλη διαδικασία. Για να το βάλεις όμως το νέο, πρέπει να βγάλεις τι μισό του... δέρμα!.

Ίσως για αυτό στις ΗΠΑ το βασικό σέρβις και μια αλλαγή λαδιών στην επίσημη αντιπροσωπεία κοστίζει 21.000 δολάρια. 

Vettel mistake

Μικρό λάθος το χαρακτήρισε ο Vettel αλλά η ουσία παραμένει η ίδια. Ενώ είχε στα χέρια του τη νίκη, την πέταξε σε μια ανύποπτη στιγμή, και μάλιστα χωρίς να έχει πίεση.

Το είδαμε πολλές φορές το replay με την κίνηση να στρίψει προς τα δεξιά το τιμόνι, σα να έχει χάσει το πίσω μέρος και να κάνει γρήγορο ανάποδο για να προλάβει την ουρά. Όμως τα μαθηματικά δεν βγαίνουν.

Ούτε να το έχει χάσει τόσο πολύ φαίνεται, ούτε να αντιδρά σωστά μετά το πρώτο λάθος καταφέρνει ο Vettel. Με το που στρίβει το τιμόνι δεξιά μοιάζει να παρακολουθεί το μονοθέσιο σαν υπνωτισμένος. Προλαβαίνει απλά να ισιώσει και η προσπάθειά του να στρίψει αριστερά απλά είναι too little, too late. Και φρένο; Καθόλου.

Vettel 1

Δείτε τον, πρακτικά αλάνθαστο, γύρο του Vettel στο GP της πατρίδας του. Ο Γερμανός ρίχνει την Ferrari από τη μια μεριά στην άλλη, και το μονοθέσιο με απίστευτη...στωικότητα τα αντέχει όλα.

Ιδιαίτερη αίσθηση κάνει το πώς επιταχύνει μετά από κλειστές στροφές με τον Vettel απλά να "ξεκλειδώνει" το τιμόνι με τέρμα γκάζι και να μη συμβαίνει τίποτα δραματικό!

Σε όλο το 1:11.212 ίσως να έγιναν 4-5 μικρές διορθώσεις. Ίσως βλέπουμε τα ταχύτερα μονοθέσια που θα δούμε για τα επόμενα χρόνια... Για το βίντεο που έδωσε την pole στον Γερμανό κάντε κλικ εδώ

Hamilton drama

Πριν λίγες ώρες η F1 δημοσιοποίησε το βίντεο της Mercedes του Hamilton από την 360 κάμερα που βρίσκεται λίγα εκατοστά μπροστά από το τιμόνι.

Μπορείτε να το δείτε όσες φορές θέλετε επιλέγοντας την γωνία που θα βλέπετε. Σας προτείνουμε να δείτε την έξοδο και τα άλματα της W09 καθώς ο Βρετανός οδηγός καβαλάει τα κερμπ και μετά να δείτε τι κάνει ώστε να συνεχίσει να κινείται το μονοθέσιο.

Ο Hamilton καταφέρνει να βγάλει το τιμόνι, να σηκωθεί και να το ξαναβάλει, ενώ το μονοθέσιο ακόμα κινείται! Και μετά αρχίζει το δράμα με την προσπάθειά του να το σπρώξει ως τα πιτ...Πατήστε εδώ για το βίντεο

0881035

Το δράμα της Mercedes (ντεμί, γιατί στη δεύτερη θέση του grid βρίσκεται ο Bottas) και τον θρίαμβο του Vettel στις κατατακτήριες που έγιναν χτες, τα διαβάσατε και στο άρθρο του Νικόλα Μπιρμπάκου.

Για όσους δεν έχουν δει τι έγινε στις τρεις περιόδους που "έβγαλαν" το grid και θέλουν να πάρουν μια ιδέα του τι συνέβη, πριν πάνε για μπάνιο, σας έχουμε εδώ το επίσημο βίντεο της F1.

Καλό είναι βέβαια να βρείτε λίγο χρόνο στις 3 το μεσημέρι, μία ώρα πριν την εκκίνηση του αγώνα, για να δείτε σε επανάληψη η ΕΡΤ όλη τη δράση και το πώς έμεινε έξω από το Q2 ο Lewis Hamilton. 

ferrari patoma 1

Τι είναι αυτό που έχει κάνει την Ferrari να έχει το μονοθέσιο που εμφανίζει τη μεγαλύτερη σταθερότητα σε κάθε είδους πίστα μέχρι στιγμής;

Σίγουρα ο κινητήρας έχει παίξει το ρόλο του - δήλωσε σε ανύποπτο χρόνο πριν τις κατατακτήριες του Silverstone ο Rosberg ότι η Ferrari έχει βρει τον τρόπο να παίρνει περισσότερη ενέργεια από την MGU-H.

Όμως το σημαντικότερο μοιάζει να είναι η αεροδυναμική απόδοση.

TESLA KOZANI

Σύμφωνα με την Tesla η αυτονομία ενός Model X P100D (του μοντέλου δηλαδή της σειράς με τη μεγαλύτερη μπαταρία) είναι γύρω στα 470 χιλιόμετρα. Βέβαια η τιμή αυτή προκύπτει, όπως γενικά συμβαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία, με ένα ελαφρώς βρασμένο αυγό κάτω από το δεξί πόδι και τη διαδρομή του γκαζιού να μην ξεπερνά το 30% της διαθέσιμης.

Στην πραγματική ζωή κανείς δεν είδε μικρό ντίζελ να καίει 3,4 λίτρα ανά 100 χλμ, και λογικά κανένας κάτοχος Model X τα 470 χιλιόμετρα.

Για την ακρίβεια, αυτό είδαν τα μάτια του YourGear κάπου στην Εγνατία. Και όταν λέω "μάτια" εννοώ τον Κώστα Αυγίκο (που του ταιριάζει και επαγγελματικά!), ο οποίος το είδε το λευκό το Tesla σταματημένο στην ΛΕΑ, αλλά δεν προλάβαινε να κάνει ρεπορτάζ.

pass

Μέσα στο μήνα αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή νομοσχέδιο με το οποίο θα καθορίζεται ο τρόπος εξέτασης των υποψηφίων οδηγών αλλά και η ανανέωση διπλωμάτων.

Το σχέδιο Νόμου για το νέο σύστημα εξετάσεων δόθηκε στη δημοσιότητα για διαβούλευση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και στόχος είναι η δημιουργία ενός αξιόπιστου, διαφανούς και λειτουργικού συστήματος, με αξιοποίηση της τεχνολογίας και την καθιέρωση αδιάβλητων διαδικασιών.

Τώρα, το αν αυτό μπορεί να συμβεί στη χώρα μας, είναι άλλη υπόθεση…

Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες - νομίζουμε. Εκτός κι αν μας διαψεύσετε!

Ποιο είναι το σπορ κουπέ που βλέπετε στην φωτογραφία; Γράψτε τα σχόλιά σας κάτω από το facebook post!

 

Γύρος είναι και γυρίζει, αλλά στην περίπτωσή μας είναι γύρος διασταυρώσεων και καλό είναι να μη σας πιάσει!

Μέχρι τις 23 Μαρτίου είναι το χρονικό περιθώριο που έχουν χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων για να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητες με την ασφάλισή τους, ή να διορθώσουν λάθη που τα εμφανίζουν ως ανασφάλιστα.

Από τις 24 Μαρτίου ξεκινά νέος γύρος διασταυρώσεων από το υπουργείο Οικονομικών και την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, με τα πρόστιμα σε περίπτωση βεβαίωσης παράβασης της νομοθεσίας να κυμαίνονται από 100 για δίκυκλα από 251 κυβικά και άνω, 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κυβικά και 250 ευρώ για αυτοκίνητα από 1.001 κυβικά και άνω.

Μετρήστε λάθη...

Το βίντεο κυκλοφορεί από τον Απρίλιο στο Youtube, προκαλώντας διαφόρων ειδών σχόλια. Είναι δε, εντελώς διαφορετικό το θέμα του, από το πως ξεκινάει.

Ενώ αρχίζει σαν διαφημιστικό για εφαρμογή κινητών, καταλήγει σε ένα παραλίγο ατύχημα, όταν για λίγο το 500αράκι με τα 180 άλογα, δεν καρφώνεται στην Χ3 που μπαίνει μπροστά του. Όχι, δεν είναι spoiler alert - είναι διαφορετικός ο λόγος που το βάζουμε κι εμείς στο site μας, σε σχέση με τα άλλα.

Χωρίς καμία αμφιβολία, το φρενάρισμα είναι ένα δείγμα του πόσο καλά πατάει ένα τόσο μικρό και ελαφρύ (με τα δεδομένα της Εποχής) όχημα. Εντυπωσιακό, ακόμα κι αν μιλάμε για την άσφαλτο των γερμανικών Autobahn.

Όμως θέλουμε να σας ρωτήσουμε, βλέποντας το βίντεο, πόσα , και ποια, λάθη κάνουν και οι δύο οδηγοί;

Όταν βλέπετε έναν αγώνα της F1, υπάρχουν τόσα πράγματα που "τρέχουν" στο παρασκήνιο, που δεν φαντάζεστε. Και μη νομίζετε πως μια τηλεοπτική μετάδοση σας διαφωτίζει ιδιαίτερα. Γιατί. όσο καλοί και να είναι οι δημοσιογράφοι και όσες αποκλειστκές πληροφορίες να έχουν, μόνο κάποιος που το ζει από μέσα μπορεί να δώσει μια πραγματική αίσθηση της εμβάθυνσης στη λεπτομέρεια, που αποτελεί καθημερινότητα για τις ομάδες της F1.

Για να πούμε την αλήθεια βέβαια, αυτό ισχύει για όλα τα αθλήματα, όσο απλά κι αν σας φαίνονται "απ' έξω".

Σε αυτό το βίντεο από το επίσημο κανάλι στο Youtube της Mercedes-AMG Petronas, μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το πως εξελίχθηκε η στρατηγική της ομάδας κατά τη διάρκεια των αγώνων στη Μαλαισία και την Ιαπωνία, σε σχέση με όσα συνέβαιναν και με όσα έκαναν οι αντίπαλοι.

Σελίδα 5 από 7
Κύλιση στην Αρχή