Έχουμε προβληματιστεί πολλές φορές στο YourGear για το αν πρέπει να παρουσιάζουμε τα reviews που πολλά κανάλια στο YouTube ανεβάζουν. Και βέβαια, μιλάμε για ξένα κανάλια.
Ο αντίλογος είναι γνωστός και παλιά μας τον ανέφεραν συχνά τα αυτοκινητικά περιοδικά της χώρας. Λέμε παλιά, γιατί η αλήθεια είναι πως πλέον σε μερικά περιοδικά δεν το βλέπεις ποτέ.
Για να κάνουμε ένα spoiler, δεν το βλέπεις ποτέ γιατί τώρα το κάνουν κι αυτά...
Βλέποντας την εικόνα, μπορεί και να νομίσατε πως είναι από κάποιο επεισόδιο των Dukes of Hazzard. Κι όμως, δεν είναι!
Ήταν μια "πρόγευση" για το τεύχος Νοεμβρίου 2011 του περιοδικού Hot Rod, της άλλης όχθης του Ατλαντικού. Είναι όμως γυρισμένο σα να βγήκε μέσα από κάποιο από τα 147 επεισόδια της αγαπημένης μας σειράς.
Δείτε το, με ένα κλικ πάνω στην εικόνα.
Η Ferrari 812 είναι superfast. Το λέει και στο όνομά της.
Κινείται από έναν πανέμορφο V-12 χωρητικότητας 6,5 λίτρων και αποδίδει 789 άλογα. Με αυτή την ώθηση φτάνει τα 100 σε 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική του φτάνει σχεδόν τα 95 μέτρα το δευτερόλεπτο.
Αν σας φαίνεται λίγο, μετατρέποντάς το σε χιλιόμετρα ανά ώρα παίρνεις τον αριθμό 341. Είναι γρήγορο λοιπόν.
Σε αυτό το ενδιαφέρον βίντεο θα δείτε πώς χάνουν την πρόσφυσή τους αυτοκίνητα με κίνηση σε 2 τροχούς, αλλά και σε 4.
Θα δείτε τετρακίνητα να σπινάρουν τους δύο τροχούς της δεξιάς μεριάς ή τους διαγώνιους και δικίνητα να ταλαιπωρούν τα φρένα τους σε μια προσπάθεια του antispin να βρει πρόσφυση.
Κυρίως όμως θα δείτε χειροπιαστά σχεδόν όλες τις πιθανές διατάξεις μετάδοσης και ηλεκτρονικών βοηθών.
Ο ήχος. Ο ήχος! Ω, τι ήχος!!
Σας βάζουμε στο cockpit μιας Lola T70 Mk3B για να ακούσετε από πρώτο χέρι (ή από πρώτο αυτί...) ένα από τα καλύτερα soundtrack της δεκαετίας του '60.
Της καλύτερης δεκαετίας σε θέματα ήχου!
Τρία Hyundai στις πρώτες 5 θέσεις, μετά την πέμπτη ειδική!
Δε θα γράψουμε άλλα. Δείτε το βίντεο πατώντας στην εικόνα. Αν θέλετε περισσότερα πατήστε εδώ για το επίσημο κανάλι του WRC.
Ο Alex από το Car throtle έχει εδώ και καιρό ξεκινήσει ένα project (Nεκρ)Aνάστασης ενός RX-8 που αγόρασε πάμφθηνα (γύρω στα 900 ευρώ) - επειδή εκεί στην Αγγλία τα μεταχειρισμένα είναι σχεδόν τζάμπα, καθώς τα τρώει η σκουριά και το....σαράκι.
Όπως ήταν αναμενόμενο το, μάλλον ταλαιπωρημένο, RX-8 έχει έναν κινητήρα που υποφέρει από όλα τα προβλήματα των Wankel, με αποτέλεσμα να έχει χάσει σχεδόν 70 άλογα λόγω χαμηλότατης συμπίεσης.
Εκτός κι αν βγουν κι άλλα (σκουριές, αναρτήσεις κλπ...)
Ο αγαπητός μας Henry Catchpole θα μας πάει μια βόλτα με μια Porsche 911 GT3 RS στο Nurburgring. Όχι όμως στο "γνωστό" σας από το Playstation - ή αν όντως το έχετε "τρέξει".
Όπου γνωστό ορίζουμε το Nurburgring Nordschleife (τι γλωσσοδέτης αυτά τα γερμανικά...).
Η διαδρομή θα ξεκινήσει από τους δρόμους γύρω από την ιστορική πίστα. Και θα καταλήξει στην (πιο) παλιά πίστα. Το Sudchelife!
Από τη μία 17 άλογα. Από την άλλη 577. Ποιο από τα δύο αυτοκίνητα λέτε να κερδίσει την...κόντρα;
Μη βιάζεστε όμως. There is a catch. Το μισοκακόμοιρο Renault Twizy έχει μεγαλύτερη τελική από ότι η Mercedes AMG-GTR.
Όταν η γερμανίδα πάει με την όπισθεν...Κάντε κλικ στην εικόνα για να "τρέξει" το βίντεο.
Πέρασαν 41 χρόνια από όταν η Lamborghini Countach LP400 S πάτησε άσφαλτο πάνω στα τεράστια Pirelli p7 λάστιχά της με διαστάσεις 345/35/R15.
Σίγουρα δεν ήταν ποτέ το πιο φιλικό supercar-ούτε καν με τα μέτρα της εποχής, την ώρα που οι επιδόσεις κάθε οχήματος του τότε μοιάζουν αργές σε σχέση με ένα γρήγορο Golf του σήμερα.
Όμως και τότε, και τώρα, το σχήμα της είναι αρκετό για να την έχεις στην κεντρική θέση για το απόλυτο poster στο δωμάτιο του αιώνιου εφήβου μέσα στο κεφάλι σου.
Ο Doug DeMuro έχει ένα από τα πιο γνωστά κανάλια στο YouTube με σχεδόν 2,5 εκατομμύρια συνδρομητές. Στα βίντεο που ανεβάζει έχουμε την ευκαιρία να δούμε πανάκριβα αλλά και ταπεινά αυτοκίνητα, πιο συχνά όμως αυτοκίνητα που απλά δεν μπορείς να τα βρεις για να αγοράσεις.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι αυτή η 959. Δείτε στο αναλυτικότατο video όλα τα χαρακτηριστικά της και σκεφτείτε πόσο μπροστά από την εποχή της ήταν. Για να "τρέξουν" τα καρέ, πατήστε την εικόνα του άρθρου.
Θες να κινηματογραφήσεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο; Χρειάζεσαι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο!
Με άλλα λόγια θες ένα custom build Seven! Όχι Caterham αλλά Westfield. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια αυτό καθώς και τα δύο είναι το ίδιο αυτοκίνητο: το κλασικό Lotus Seven.
Όταν πρωτοοδήγησε για την Williams oJenson Button το 2000 σε ηλικία 20 ετών πολλοί έλεγαν πως ήταν πολύ μικρός (τότε δεν είχαμε μάθει σε οδηγούς που δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης...) και πως βρέθηκε εκεί απλά επειδή ήταν Άγγλος. Και συνέχιζαν να το λένε παρότι εκείνη τη χρονιά πήρε και βαθμούς με μια έκτη θέση στη Βραζιλία.
Στάθηκε άτυχος στις επιλογές του για πολλά χρόνια καθώς έμπλεξε με την Bar και την Honda που στην ουσία ήταν μηχανές που έτρωγαν δολάρια και τα μετέτρεπαν σε απαράδεκτα μονοθέσια. Παραλίγο να πάει σπίτι του όταν η Honda τράβηξε το χαλί πριν τη σεζόν του 2009, αλλά η πίστη του Ross Brawn στο μονοθέσιο που είχαν έτοιμο, η δυνατότητα να βάλουν κινητήρα Mercedes και η τρέλα μερικών επενδυτών οδήγησαν στο θαύμα της Brawn - που κανείς δεν ξέρει πόσο θα άλλαζε την Ιστορία αν δεν είχε αποσυρθεί η Honda.
Η F1 επιστρέφει αλλά θα πρέπει να τηρεί και τα μέτρα προφύλαξης για τον κορωνοϊό. Τι σημαίνει αυτό για τις ομάδες και τους φιλάθλους; Το τεστ της Mercedes μας έδωσε μια ιδέα.
Είναι δύσκολο να μην έχει ενδιαφέρον για μια γερμανική ομάδα το να είναι διαθέσιμος ο καλύτερος Γερμανός πιλότος της τελευταίας δεκαετίας...έτσι δεν είναι;
Ο Toto Wolff μιλάει για αυτό καθώς και για άλλα πολλά. Δείτε μμε ενδιαφέρον την συυνέντευξή του στον Martin Brundle καθώς και τα σχόλια των δημοσιογράφων του Sky Sports. Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Κάθε οδηγός έχει το στυλ του, μερικές φορές όμως αυτό υπαγορεύεται από το μονοθέσιο. Η Renault που οδήγησε ο Alonso σε δύο πρωταθλήματα F1 ήταν εξαιρετικά σταθερή πίσω και ο Ισπανός ανέπτυξε ένα εξαιρετικά υπστροφικό στυλ που του επέτρεπε να έχει πολύ καλύτερες εξόδους.
Στο βίντεο θα δείτε πώς ακριβώς το έκανε! Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.