Πόσες κλήσεις έδωσε η Τροχαία Αττικής μέσα σε μία, μόλις, εβδομάδα για παράνομη στάθμευση πάνω σε ράμπες διάβασης, στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας;
Μόλις 687. Και λέω «μόλις», γιατί ο αριθμός μου φαίνεται μικρός καθώς εγώ, στην Αγία Παρασκευή σε ένα μισαωράκι μπορώ να «βεβαιώσω» καμία δεκαπενταριά…
Σταγόνα μέσα στο γάλα λοιπόν οι έλεγχοι της Τροχαίας, αλλά κάτι είναι και αυτό. Ειδικά που τέτοιες παραβάσεις συνοδεύονται πλέον από κατάσχεση πινακίδων που δεν παίρνεις και τόσο εύκολα πίσω.
Όπως πριν από κάθε αγώνα της F1, η Brembo μας ενημερώνει για τα...βασικά πάνω στο πώς η δύναμη που ασκούν οι πιλότοι στο πεντάλ του φρένου μεταφράζεται σε απώλεια ταχύτητας πριν από την πιο κλειστή στροφή, καθώς και το πόσα g αισθάνονται λόγω αυτής.
Τα μονοθέσια φτάνουν με πάνω από 300 και πρέπει να πέσουν λίγο κάτω από τα 90 στο σημείο με την μεγαλύτερη καταπόνηση για τα φρένα, κάτι που μεταφράζεται σε διαφορά 233 χιλιομέτρων την ώρα!
Και αυτό μέσα σε μόλις 140 μέτρα...
Δείτε το βίντεο πατώντας πάνω στην εικόνα.
Πόσες φορές έχετε φρενάρει γιατί τελικά δεν προλαβαίνετε το κόκκινο (μιλάμε για εσάς που δεν το παραβιάζετε…) ;
Πόσες φορές έχετε αισθανθεί μεγάλοι μάγκες που έχετε πετύχει τη σωστή ταχύτητα για να καβαλήσετε το «πράσινο κύμα» σε μια μεγάλη λεωφόρο;
Ένα από αυτά που θα φέρει η επανάσταση της αυτόνομης οδήγησης είναι και ο υπολογισμός της κατάλληλης ταχύτητας των οχημάτων με βάση το δρομολόγιό τους ώστε να μη σταματούν στα φανάρια. Στο μέλλον που έρχεται και που παρακολουθήσαμε στην ταινία «I, Robot» με τον Will Smith όλα τα οχήματα θα επικοινωνούν μεταξύ τους και όλα θα γίνονται αυτόματα.
Τι δηλαδή, θέλετε να διαβάσετε κάτι παραπάνω; Δε σας έφτασε ο τίτλος;
Τρία οχήματα που είτε πλησιάζουν, είτε είναι πάνω από δύο τόνους, άρα δεν τα λες φτερά στον άνεμο, εξοπλισμένα όμως με ό,τι καλύτερο αναπνέει Ο2 και ξερνάει CO2, στήθηκαν στην πίστα.
Καθρέφτη καθρεφτάκι μου, ποιο είναι πιο γρήγορο;
Θέλω να ανοίξεις τα αυτιά σου.
Να χαμηλώσεις κάθε άλλο ήχο.
Να βάλεις ακουστικά. Οκ;
Στο σημερινό βίντεο δεν έχουμε να πούμε και πολλά.
Μια φορά κι έναν καιρό η "ζημιάρα" και ταπεινή Alfa Romeo πήγε μια βόλτα στο DTM για να μάθει στους Γερμανούς πως...γίνεται.
Και (φυσικά) τα κατάφερε!
Η Red Bull έκανε στα ελεύθερα δοκιμαστικά εξαιρετικούς χρόνους, οι Ferrari το ίδιο, αλλά όταν ήρθε η ώρα των κατατακτήριων, η pole πήγε στις Mercedes.
Ή μάλλον καλύτερα, την pole πήρε με το σπαθί του ο Hamilton, γιατί ο Bottas έμεινε στην τέταρτη θέση. Ό,τι και να πεις για τον Βρετανό πιλότο, χτες έκανε έναν υπερχρόνο. Τόσο καλό που δεν μπόρεσε ούτε ο ίδιος να τον επαναλάβει στη δεύτερη προσπάθεια!
Γενικά χτες ήταν μια ημέρα οδηγών και όχι μονοθεσίων, κάτι που φαίνεται από το ότι τα τρία πρώτα μονοθέσια είναι όλα από διαφορετικό κατασκευαστή.
Μπορεί να φαίνονται σχεδόν ίδια τα μονοθέσια από την απόσταση της τηλεοπτικής κάμερας, αλλά κρίνοντας από τις επιδόσεις τους προφανώς δεν είναι!
Σε έναν κόσμο όπου 0,3 του δευτερολέπτου σε έναν γύρο είναι η διαφορά ανάμεσα στο πιο γρήγορο και το 4ο μονοθέσιο και η παραμικρή διαφορά μετράει. Στο πολύ κατατοπιστικό αυτό βίντεο από το επίσημο κανάλι της F1 στο Youtube βλέπουμε μια σύντομη παρουσίαση του πόσο διαφέρουν τα μονοθέσια των Red Bull, Ferrari και Mercedes όσον αφορά στην κλίση προς τα εμπρός.
Συνήθως στο 0-400 μέτρα κερδίζει το πιο ισχυρό αυτοκίνητο - ακόμα κι αν είναι πιο βαρύ. Μπορεί να χάσει στην εκκίνηση, αλλά μόλις πατήσουν καλά οι τροχοί και ανέβουν τα χιλιόμετρα τα άλογα το ..."παίρνουν πάνω τους" και τελειώνει η σεμνή τελετή.
Να όμως που οι κανόνες υπάρχουν για να δικαιολογούν τις εξαιρέσεις!
Η Aston Martin έχει περισσότερα άλογα και ροπή από την Mercedes.
Υποθέτουμε ότι δεν είναι ιδιαίτερα του γούστου σας να σας χτυπήσει το κουδούνι ο αστυνομικός για να σας δώσει το μπιλιετάκι με το πρόστιμο, ενώ μετά να σας αφαιρέσει και τις πινακίδες από το αυτοκίνητό σας.
Ε, αν είστε στους ιδιοκτήτες ΙΧ που νομίζατε πως θα σκαπουλάρετε τον ύφαλο των ΚΤΕΟ και της ασφάλισης, είστε βαθιά νυχτωμένοι.
Κούνια που σας κούναγε, με άλλα λόγια…
Πριν 4 μήνες ο συνεργάτης μας Ηλίας Λαζαράκος έγραψε για κάτι που πέρασε στα ψιλά των ελληνικού ειδικού τύπου (δε μιλάμε για site…). Η Ford είχε μόλις ανακοινώσει ότι δεν πρόκειται να κρατήσει στη γκάμα της επιβατικά οχήματα εκτός από μία έκδοση του Focus και την Mustang.
Δηλαδή, όταν θα κλείσει ο κύκλος των μοντέλων της θα τα αντικαταστήσει μόνο με crossover, SUV και pick-up trucks.
Όλα αυτά σε διάφορες διαστάσεις και βάρη. Από ελαφρώς βαρέα, έως βαρέων βαρών δηλαδή!
Τα Monster Trucks είναι μια αμερικανική εφεύρεση που θα έβρισκε καταπληκτική εφαρμογή στα στενά της Κυψέλης, ειδικά στις περιπτώσεις που δεν χωράς να στρίψεις επειδή κάποιοι έχουν βάλει τα οχήματά τους πάνω στις γωνίες.
Ή όταν σε έχουν κλείσει κάποιοι και μπρος και πίσω με ελάχιστα περιθώρια;
Δυστυχώς κανείς δεν αποφάσισε να φέρει στην Ελλάδα κάτι τέτοιο…Πιστεύουμε πως θα γινόταν ανάρπαστο.
Θες να κινηματογραφήσεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο; Χρειάζεσαι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο!
Με άλλα λόγια θες ένα custom build Seven! Όχι Caterham αλλά Westfield. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια αυτό καθώς και τα δύο είναι το ίδιο αυτοκίνητο: το κλασικό Lotus Seven.
Όταν πρωτοοδήγησε για την Williams oJenson Button το 2000 σε ηλικία 20 ετών πολλοί έλεγαν πως ήταν πολύ μικρός (τότε δεν είχαμε μάθει σε οδηγούς που δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης...) και πως βρέθηκε εκεί απλά επειδή ήταν Άγγλος. Και συνέχιζαν να το λένε παρότι εκείνη τη χρονιά πήρε και βαθμούς με μια έκτη θέση στη Βραζιλία.
Στάθηκε άτυχος στις επιλογές του για πολλά χρόνια καθώς έμπλεξε με την Bar και την Honda που στην ουσία ήταν μηχανές που έτρωγαν δολάρια και τα μετέτρεπαν σε απαράδεκτα μονοθέσια. Παραλίγο να πάει σπίτι του όταν η Honda τράβηξε το χαλί πριν τη σεζόν του 2009, αλλά η πίστη του Ross Brawn στο μονοθέσιο που είχαν έτοιμο, η δυνατότητα να βάλουν κινητήρα Mercedes και η τρέλα μερικών επενδυτών οδήγησαν στο θαύμα της Brawn - που κανείς δεν ξέρει πόσο θα άλλαζε την Ιστορία αν δεν είχε αποσυρθεί η Honda.
Η F1 επιστρέφει αλλά θα πρέπει να τηρεί και τα μέτρα προφύλαξης για τον κορωνοϊό. Τι σημαίνει αυτό για τις ομάδες και τους φιλάθλους; Το τεστ της Mercedes μας έδωσε μια ιδέα.
Είναι δύσκολο να μην έχει ενδιαφέρον για μια γερμανική ομάδα το να είναι διαθέσιμος ο καλύτερος Γερμανός πιλότος της τελευταίας δεκαετίας...έτσι δεν είναι;
Ο Toto Wolff μιλάει για αυτό καθώς και για άλλα πολλά. Δείτε μμε ενδιαφέρον την συυνέντευξή του στον Martin Brundle καθώς και τα σχόλια των δημοσιογράφων του Sky Sports. Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Κάθε οδηγός έχει το στυλ του, μερικές φορές όμως αυτό υπαγορεύεται από το μονοθέσιο. Η Renault που οδήγησε ο Alonso σε δύο πρωταθλήματα F1 ήταν εξαιρετικά σταθερή πίσω και ο Ισπανός ανέπτυξε ένα εξαιρετικά υπστροφικό στυλ που του επέτρεπε να έχει πολύ καλύτερες εξόδους.
Στο βίντεο θα δείτε πώς ακριβώς το έκανε! Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.