image 1

Ανάμεσα στα πολλά που έχει επηρεάσει ο Covid-19 είναι και το πρωτάθλημα της Formula 1. Ήδη έχουν αναβληθεί οι πρώτοι αγώνες.

Σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού η F1 αποφάσισε να δώσει δωρεάν το παιχνίδι F1 2019 στους κατόχους PS4 και XBOX για 30 ημέρες αλλά και να διοργανώσει virtual races την ίδια μέρα και ώρα που θα λάμβανε χώρα ο κανονικός αγώνας.

direction 1033278 1280

Ήμουν βέβαιος ότι κάποιος αυτοκινητικός συντάκτης θα βρισκόταν να γράψει κάτι υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την ευκαιρία της Πανδημίας του Κορωνοϊού. Και δεν έπεσα έξω! Ο τίτλος, πιασάρικος (αυτή είναι και η δουλειά του δημοσιογράφου άλλωστε): 

Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή στην πανδημία του κορωνοϊού;

Έλα μου ντε! Μήπως τον διώχνουν μακριά; Μήπως εκπέμπουν υπεριώδη ακτινοβολία που γενικά χτυπάει τους ιούς και τους διασπά; Μήπως τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν κάποια μαγική ιδιότητα και μόλις μπεις μέσα τους είσαι ασφαλής από κάθε τι κακό;

Annotation 2020 03 17 005648

Η κουβέντα έχει αρχίσει εδώ και πολλά χρόνια και ξέρω ότι οι φανατικοί έχετε ήδη αρχίσει να φωνάζετε: «δεν πειράζουμε τα ιστορικά!». Όμως, μερικές φορές τα πειράζουμε αναγκαστικά.

Τι εννοώ; Ας πούμε για παράδειγμα πως έχουμε ένα όχημα που όταν πρωτοπάτησε άσφαλτο δεν είχε στην Ευρώπη ζώνες πίσω (ξέρει ο φίλος ποιο εννοώ). Αν του βάλουμε επειδή θέλουμε να μεταφέρουμε τους πίσω επιβάτες με ασφάλεια, το «χαλάμε» ή όχι – δεδομένου του ότι λίγα χρόνια μετά την ημερομηνία που γράφει η άδεια κυκλοφορίας και το εργοστάσιο του έβαλε;

tesla 1583845907

Το εκατομμυριοστό όχημα της Tesla είναι ένα Model Y, ένα crossover βασισμένο στο πάτωμα του Model 3 με 7 θέσεις.

Το ηλεκτροκίνητο όχημα έχει αυτονομία 500 χιλιομέτρων (το Long range) και κάνει το 0-100 σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα.

Οι δύο κινητήρες του αντιστοιχούν ένας ανά άξονα κάνοντάς το τετρακίνητο.

724

Το δικό μας Sierra πάτησε τροχούς στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας μας το 1986. Ήταν γκρι μεγάλο με τα τότε δεδομένα και έδειχνε τρελά αεροδυναμικό, ειδικά σε σχέση με το προηγούμενο προσθιοκίνητο τετραγωνισμένο Ford Escort.

Με μήκος 4,42 μέτρα και πλάτος 1,69 έμοιαζε, και ήταν με τα δεδομένα της εποχής, μεγάλο. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω ήταν απίστευτος – ήμασταν και ακόμα στην εφηβεία με την αδερφή μου, άρα χωρούσαμε παντού. Το πορτμπαγκάζ ήταν αχανές, πάλι με τα μέτρα της εποχής. Όχι ότι δεν το γεμίζαμε με ευκολία όταν πηγαίναμε στο χωριό, όλα τα γεμίζαμε, παράδοση που την κρατάω και σήμερα με την οικογένειά μου.

dan ticktum red bull racing rb

Με μια κουβέντα; Όχι! Κανείς δεν ξέρει καύσιμο, ρυθμίσεις κινητήρα, Setup αναρτήσεων και κλίσεις αεροτομών.

Αυτό πίστευα πάντα, αυτό πιστεύω και τώρα - τουλάχιστο από την εποχή που έχουν τόσο πολύ προχωρήσει τα ψηφιακά συστήματα και οι προσομοιωτές. 

Ειδικά φέτος που οι μέρες δοκιμών είναι μόλις 6 στην Βαρκελώνη αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο. Όλα τα υπόλοιπα είναι για να βγουν μερικοί τίτλοι. Θέλετε να το δούμε κι αλλιώς;

road to nowhere interstate sign 2

Όλοι οι δρόμοι, έγιναν. Ο μόνος που δεν έγινε ήταν ο Πάτρα-Πύργος. Όσοι έχουν περάσει από εκεί ξέρουν πως είναι ένα από τα πλέον επικίνδυνα σημεία του ελληνικού οδικού δικτύου.

Πέρα από την καθημερινότητα των πολιτών είναι και μεγάλο φάουλ να μην υπάρχει σωστή και εύκολη διέλευση μέχρι την Ολυμπία, σε μια χώρα που (θέλει να) είναι τουριστική! Προς το παρόν όμως οι οδηγοί απο Πάτρα προς Πύργο κινούνται ακόμα σε έναν δρόμο που τελευταία φορά βελτιώθηκε το 1979.

Coronavirus

Καθώς περνάνε οι μέρες και τα κρούσματα γύρω από την Ελλάδα αυξάνονται είναι λογικό παράλληλα να αυξάνεται και η ανησυχία στη χώρα μας .

Όπως σε κάθε τέτοια περίπτωση το πιο βασικό είναι η σωστή ενημέρωση. Για όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τους κορονοϊούς, το πόσο επικίνδυνος (και για ποιους) είναι ο Covid-19 καθώς και το τι μπορούμε να κάνουμε για να προστατευτούμε, απαντά το κείμενο που ανεβάσαμε στο “αδερφό” Παρατύπως.

Τι είναι οι κορονοϊοί;

musk gates

Μη σας πω ότι τον απογοήτευσε κιόλας! Για την ακρίβεια χρησιμοποίησε τη λέξη «underwhelming» που ελεύθερα μεταφράζεται σε έλλειψη ενδιαφέροντος, σε κάτι που περίμενες με ανυπομονησία αλλά τελικά σε απογοήτευσε.

Γιατί το είπε αυτό ο Musk; Γιατί ο Bill Gates σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στον YouTuber Μαρκές Μπράουνλι και που μπορείτε να δείτε στο YourTechTrend, το «παιδί» μας μας που ασχολείται με την Επιστήμη και την Τεχνολογία με ένα κλικ εδώ, είπε πως προτίμησε να αγοράσει μια Porsche Taycan αντί για κάποιο από τα Tesla (του).

tesla badge mike martin

Εντάξει, δε θα σε βάλει και να ξυρίσεις το μουστάκι, αλλά πάντως ένα update θα το κάνεις, θες δε θες. Για να το καταφέρει αυτό η Tesla έχει αρχίσει να ενημερώνει τους πελάτες της ότι αν δεν κάνουν αναβάθμιση λογισμικού θα αναγκαστεί να αφαιρέσει… λειτουργίες από το αυτοκίνητό τους!

Για όσους μη γνώστες της διασύνδεσης ανάμεσα στα Tesla και το λογισμικό τους να σας ενημερώσω ότι μέχρι και η αυτονομία μπορεί να επηρεαστεί! Το 2017 κατά τη διάρκεια του τυφώνα Irma η Tesla μέσω update over-the-air έδωσε  παραπάνω αυτονομία κατά 70 χιλιόμετρα στα οχήματα της Φλόριντα – γύρω στο 25% αύξηση.

5x7a7384 1581709989

Τιμόνι χωρίς υδραυλική υποβοήθηση. Χωρίς ABS. Χωρίς traction control. Με χειροκίνητο κιβώτιο. Με πίσω κίνηση. Μόλις 800 κιλά. Βγαλμένο από τα πιο τρελά εφηβικά σου όνειρα.

Ο λόγος για το Jannarelly Design-1, ένα τόσο ιδιαίτερο αυτοκίνητο που μοιάζει σχεδόν ουτοπικό για τα σημερινά δεδομένα της περιβαλλοντικής συνείδησης και των πολιτικά ορθών M-S ελαστικών στα SUVίζοντα hatchback.

Alpha Tauri 1

Θα μπλέξουμε φέτος με τις δύο Άλφα! Η μία είναι εκείνη που ξέραμε (για όσο καιρό θα είναι ακόμα στην F1 που σύμφωνα με τις κακές γλώσσες δε θα είναι για πολύ ακόμα) και η άλλη ήταν κάποτε Κόκκινος Ταύρος στα ιταλικά.

Τώρα όμως η Toro Rosso έγινε Alpha Tauri! Στα αυτιά των φανατικών του Star Trek το όνομα θυμίζει το… πλανητικό σύστημα του Alpha Centauri που είχε τρία αστέρια, όμως η ομάδα της F1 δεν έχει καμία σχέση με την αστροφυσική – εκτός αν τα φτερά της Red Bull, που είναι η ιδιοκτήτρια της Alpha Tauri βοηθήσουν κάποια στιγμή στο μέλλον να πάμε στον προορισμό του αστρικού χάρτη του Captain Kirk.

F1 China

Όπως περιμέναμε, το GP Κίνας που ήταν προγραμματισμένο για τις 17-19 Απριλίου, δε θα γίνει. Η ανακοίνωση της F1 πριν λίγες ώρες αναφέρει πως ο αγώνας θα αναβληθεί λόγω της επιδημίας του Κοροναϊου.

Η FIA και οι διοργανωτές δε θα ήθελαν προφανώς σε καμία περίπτωση να δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα. Παράλληλα είναι λογικό ότι με την χειρότερη επιδημία από τον SARS και μάλιστα σε μία περίοδο που τα κρούσματα αρχίζουν να εμφανίζονται και σε άλλες χώρες του κόσμου κανείς δε θα μπορούσε να εγγυηθεί πως ο αγώνας δε θα ήταν επιβαρυντικός παράγοντας για τον έλεγχό της. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωσ η Formula 1 και η FIA σε συνεργασία με τις ομάδες, τον τοπικό διοργανωτή και τις Αρχές της Κίνας θα παρακολουθούν την κατάσταση και θα εξετάζουν ανάλογα με τις εξελίξεις την δυνατότητα να γίνει ο αγώνας κάποια άλλη στιγμή μέσα στο 2020.

Σελίδα 1 από 20
Κύλιση στην Αρχή