Θες να κινηματογραφήσεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο; Χρειάζεσαι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο!
Με άλλα λόγια θες ένα custom build Seven! Όχι Caterham αλλά Westfield. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια αυτό καθώς και τα δύο είναι το ίδιο αυτοκίνητο: το κλασικό Lotus Seven.
Όταν πρωτοοδήγησε για την Williams oJenson Button το 2000 σε ηλικία 20 ετών πολλοί έλεγαν πως ήταν πολύ μικρός (τότε δεν είχαμε μάθει σε οδηγούς που δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης...) και πως βρέθηκε εκεί απλά επειδή ήταν Άγγλος. Και συνέχιζαν να το λένε παρότι εκείνη τη χρονιά πήρε και βαθμούς με μια έκτη θέση στη Βραζιλία.
Στάθηκε άτυχος στις επιλογές του για πολλά χρόνια καθώς έμπλεξε με την Bar και την Honda που στην ουσία ήταν μηχανές που έτρωγαν δολάρια και τα μετέτρεπαν σε απαράδεκτα μονοθέσια. Παραλίγο να πάει σπίτι του όταν η Honda τράβηξε το χαλί πριν τη σεζόν του 2009, αλλά η πίστη του Ross Brawn στο μονοθέσιο που είχαν έτοιμο, η δυνατότητα να βάλουν κινητήρα Mercedes και η τρέλα μερικών επενδυτών οδήγησαν στο θαύμα της Brawn - που κανείς δεν ξέρει πόσο θα άλλαζε την Ιστορία αν δεν είχε αποσυρθεί η Honda.
Η F1 επιστρέφει αλλά θα πρέπει να τηρεί και τα μέτρα προφύλαξης για τον κορωνοϊό. Τι σημαίνει αυτό για τις ομάδες και τους φιλάθλους; Το τεστ της Mercedes μας έδωσε μια ιδέα.
Είναι δύσκολο να μην έχει ενδιαφέρον για μια γερμανική ομάδα το να είναι διαθέσιμος ο καλύτερος Γερμανός πιλότος της τελευταίας δεκαετίας...έτσι δεν είναι;
Ο Toto Wolff μιλάει για αυτό καθώς και για άλλα πολλά. Δείτε μμε ενδιαφέρον την συυνέντευξή του στον Martin Brundle καθώς και τα σχόλια των δημοσιογράφων του Sky Sports. Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Κάθε οδηγός έχει το στυλ του, μερικές φορές όμως αυτό υπαγορεύεται από το μονοθέσιο. Η Renault που οδήγησε ο Alonso σε δύο πρωταθλήματα F1 ήταν εξαιρετικά σταθερή πίσω και ο Ισπανός ανέπτυξε ένα εξαιρετικά υπστροφικό στυλ που του επέτρεπε να έχει πολύ καλύτερες εξόδους.
Στο βίντεο θα δείτε πώς ακριβώς το έκανε! Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Ένα ντοκιμαντέρ ειδικά για την Williams που ήταν σαν reality και άλλα δύο που ασχολήθηκαν πολύ μαζί της στη σειρά ντοκιμαντέρ του Netflix και τελικά έγινε αυτό που όλοι περιμέναμε: Η Williams F1 είναι πλέον προς πώληση.
Αν και η Claire Williams έχει κατ' επανάληψη δηλώσει πως δε θέλει να είναι αυτή που θα κλείσει την ενασχόληση με την F1 της ομάδας που ίδρυσε ο πατέρας της, φαίνεται πως ακριβώς αυτό συμβαίνει. Δεκατρία εκατομμύρια λίρες Αγγλίας είναι η χασούρα, αν και εγώ νομίζω πως το πρόβλημα είναι η καθοδική, σε βαθμό απαξίωσης, πορεία της ομάδας στα χρόνια που αυτή διοικεί. Όχι ότι δεν είχε ξεκινήσει νωρίτερα αλλά δεν έβλεπες καν μια μικρή ανάκαμψη. Ακόμα και στη χρονιά του Bottas, περισσότερο πυροτεχνήματα ήταν τα καλά αποτελέσματα παρά δείγμα σοβαρότητας και βελτίωσης.
Δείτε την ίδια να παροουσιάζει τους λόγους για την απόφαση να πουληθεί η ομάδα με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Το τέλος της συνεργασίας Vettel-Ferrari, η μετακίνηση του Sainz εκεί και οι λόγοι της, καθώς και άλλα πολλά θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε σε αυτό το ενδιαφέρον βίντεο με τον Martin Brundle.
Γιατί ο Βρετανός δημοσιογράφος και πρώην οδηγός είναι, αυτό που λέμε, μέσα στα πράγματα.
Πού θα πάει ο Vettel; Θα επιστρέψει ο Alonso; Θα τους πάρει και τους δύο η Renault; Αυτά και άλλα πολλά όπως ότι ο Riccardo πληρώθηκε 26,5 εκατομμύρια ευρώ για έναν χρόνο με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα
Δε σκέφτομαι κάνεναν άλλον παρά τον ταλαίπωρο υπάλληλο του γραφείου τύπου της Toyota που έστειλε τρία αυτοκίνητα για αυτό το γύρισμα, απλά για να τα θάψει ο Chris Harris.
Χάρηκα που έθαψε και την BNW 1 καθώς και το Juke - αλλά όσοι με ξέρουν δεν ξαφνιάστηκαν. Θάβει και τα SUV, αλλά...θα γράψω κι εγώ για αυτά καθώς (μη γελάσετε) σκέφτομαι να αγοράσω ένα.
Για περισσότερα κλικ εδώ ή στην εικόνα!
Η αλλαγή στην Ferrari με την αποχώρηση (απόλυση;) του Vettel προκαλεί μια σιερά από καραμπόλες. Ας δούμε τι λέει ο Zak Brown για την αποχώρηση του Sainz και της άφιξη του Ricciardo, που όμως δε μένει σε αυτά!
Μιλάει για την πιθανότητα να δούμε Alonso στη Renault και το τι μπορεί να κάνει ο Vettel.
Επειδή ο Brown είναι straight forward τύπος, έχει πάντα ενδιαφέρον να τον ακούς! Κλικ στην εικόνα ή εδώ
Η είδηση έσκασε σαν βόμβα. Σύμφωνα με το TopGear, η Ford δε σκοπεύει να συνεχίσει να παράγει Ford RS…
Το λες και τέλος εποχής.
Ο λόγος, αυτός που φαντάζεστε. Τα ποσά που θα πρέπει να πληρώνουν οι κατασκευαστές για τις εκπομπές CO2, σε συνδυασμό με το κόστος εξέλιξης ενός μοντέλου που δεν πουλάει σε μεγάλες ποσότητες.
Ανάμεσα στα πολλά που έχει επηρεάσει ο Covid-19 είναι και το πρωτάθλημα της Formula 1. Ήδη έχουν αναβληθεί οι πρώτοι αγώνες.
Σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού η F1 αποφάσισε να δώσει δωρεάν το παιχνίδι F1 2019 στους κατόχους PS4 και XBOX για 30 ημέρες αλλά και να διοργανώσει virtual races την ίδια μέρα και ώρα που θα λάμβανε χώρα ο κανονικός αγώνας.
Ήμουν βέβαιος ότι κάποιος αυτοκινητικός συντάκτης θα βρισκόταν να γράψει κάτι υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την ευκαιρία της Πανδημίας του Κορωνοϊού. Και δεν έπεσα έξω! Ο τίτλος, πιασάρικος (αυτή είναι και η δουλειά του δημοσιογράφου άλλωστε):
Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή στην πανδημία του κορωνοϊού;
Έλα μου ντε! Μήπως τον διώχνουν μακριά; Μήπως εκπέμπουν υπεριώδη ακτινοβολία που γενικά χτυπάει τους ιούς και τους διασπά; Μήπως τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν κάποια μαγική ιδιότητα και μόλις μπεις μέσα τους είσαι ασφαλής από κάθε τι κακό;
Η κουβέντα έχει αρχίσει εδώ και πολλά χρόνια και ξέρω ότι οι φανατικοί έχετε ήδη αρχίσει να φωνάζετε: «δεν πειράζουμε τα ιστορικά!». Όμως, μερικές φορές τα πειράζουμε αναγκαστικά.
Τι εννοώ; Ας πούμε για παράδειγμα πως έχουμε ένα όχημα που όταν πρωτοπάτησε άσφαλτο δεν είχε στην Ευρώπη ζώνες πίσω (ξέρει ο φίλος ποιο εννοώ). Αν του βάλουμε επειδή θέλουμε να μεταφέρουμε τους πίσω επιβάτες με ασφάλεια, το «χαλάμε» ή όχι – δεδομένου του ότι λίγα χρόνια μετά την ημερομηνία που γράφει η άδεια κυκλοφορίας και το εργοστάσιο του έβαλε;
Θες να κινηματογραφήσεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο; Χρειάζεσαι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο!
Με άλλα λόγια θες ένα custom build Seven! Όχι Caterham αλλά Westfield. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια αυτό καθώς και τα δύο είναι το ίδιο αυτοκίνητο: το κλασικό Lotus Seven.
Όταν πρωτοοδήγησε για την Williams oJenson Button το 2000 σε ηλικία 20 ετών πολλοί έλεγαν πως ήταν πολύ μικρός (τότε δεν είχαμε μάθει σε οδηγούς που δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης...) και πως βρέθηκε εκεί απλά επειδή ήταν Άγγλος. Και συνέχιζαν να το λένε παρότι εκείνη τη χρονιά πήρε και βαθμούς με μια έκτη θέση στη Βραζιλία.
Στάθηκε άτυχος στις επιλογές του για πολλά χρόνια καθώς έμπλεξε με την Bar και την Honda που στην ουσία ήταν μηχανές που έτρωγαν δολάρια και τα μετέτρεπαν σε απαράδεκτα μονοθέσια. Παραλίγο να πάει σπίτι του όταν η Honda τράβηξε το χαλί πριν τη σεζόν του 2009, αλλά η πίστη του Ross Brawn στο μονοθέσιο που είχαν έτοιμο, η δυνατότητα να βάλουν κινητήρα Mercedes και η τρέλα μερικών επενδυτών οδήγησαν στο θαύμα της Brawn - που κανείς δεν ξέρει πόσο θα άλλαζε την Ιστορία αν δεν είχε αποσυρθεί η Honda.
Η F1 επιστρέφει αλλά θα πρέπει να τηρεί και τα μέτρα προφύλαξης για τον κορωνοϊό. Τι σημαίνει αυτό για τις ομάδες και τους φιλάθλους; Το τεστ της Mercedes μας έδωσε μια ιδέα.
Είναι δύσκολο να μην έχει ενδιαφέρον για μια γερμανική ομάδα το να είναι διαθέσιμος ο καλύτερος Γερμανός πιλότος της τελευταίας δεκαετίας...έτσι δεν είναι;
Ο Toto Wolff μιλάει για αυτό καθώς και για άλλα πολλά. Δείτε μμε ενδιαφέρον την συυνέντευξή του στον Martin Brundle καθώς και τα σχόλια των δημοσιογράφων του Sky Sports. Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Κάθε οδηγός έχει το στυλ του, μερικές φορές όμως αυτό υπαγορεύεται από το μονοθέσιο. Η Renault που οδήγησε ο Alonso σε δύο πρωταθλήματα F1 ήταν εξαιρετικά σταθερή πίσω και ο Ισπανός ανέπτυξε ένα εξαιρετικά υπστροφικό στυλ που του επέτρεπε να έχει πολύ καλύτερες εξόδους.
Στο βίντεο θα δείτε πώς ακριβώς το έκανε! Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.