Είδες οι θύρες;

HLEKTR

Έκλεισαν οι θύρες στο Μετρό και τον «Ηλεκτρικό», ανοίγει μόνο η εμπρός θύρα για επιβίβαση στα λεωφορεία και ως δια μαγείας ανέβηκαν τα έσοδα!

140.000 εισιτήρια τη μέρα εκδίδονται στα αστικά μέσα σταθερής τροχιάς αντί για 70.000 ενώ στα λεωφορεία η αύξηση έφτασε το…30%.

Είχαμε τόσους τζαμπατζήδες τελικά;

Madbull quad rotor RX7!

mad max mazda

Κάνει απόκοσμο ήχο, ντριφτάρει σαν χέλι που έχει φάει πολλές φακές και πετάει φλόγες σαν δράκος πριν πέσει ο μεγάλος μετεωρίτης που εξαφάνισε την οικογένειά του για πάντα – μέχρι τουλάχιστο που τους ξαναβρήκαμε στις παιδικές ταινίες!

Μιλάμε για το όχημα που έφερε ο drifter Mad Mike (δύσκολο να τον βάφτισαν έτσι…) στο τελευταίο GoodWood Festival of Speed. Αν δυσκολεύεστε να αναγνωρίσετε το RX7, είναι γιατί του άλλαξε τη μούρη με ενός RX3.

Οκ, τώρα; Όλα ταιριάζουν τώρα; 

Fiat 500 ice 2

Παίρνεις ένα Fiat 500 Abarth. Του περνάς ένα σύστημα τετρακίνησης. Του αλλάζεις την ανάρτηση και τα μετατρόχια πίσω – ίσως και μπροστά.

Του φοράς και 4 λάστιχα με καρφιά. Το πας σε χιονισμένο βουνό.

Εντάξει, μας παρακολουθείτε μέχρι εδώ;

919 1530268898

Το ρεκόρ για έναν γύρο στη διαμόρφωση του Nordschleife για το Nürburgring κρατούσε από το 1983 ένας 25χρονος τότε νεαρός με το όνομα Stefan Bellof με μια Porsche 956. Τριανταπέντε ολόκληρα χρόνια μετά, το νέο ρεκόρ περνά και πάλι σε μια Porsche.

Ο Timo Bernhard με μια LMP1 919 Hybrid βελτίωσε το 6:11.130 του Bellof κατά σχεδόν ένα λεπτό! Ο χρόνος; 5:19.550.

Αν το όνομα Bellof δε σας λέει κάτι, δεν είναι παράξενο. Το μοναδικό ταλέντο του νεαρού Γερμανού δεν πρόλαβε να λάμψει, παρά μόνο αποσπασματικά, καθώς έφυγε από τη ζωή μετά από μια σύγκρουση στο SPA το 1985, μόλις δύο χρόνια μετά το ρεκόρ του στο Nürburgring. Μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι και η επίδοσή του 1983, που κράτησε ως σήμερα.

landscape 1472554089 crgki7kxgaq3f9h

Και μάλιστα, όχι απλά μια McLaren, αλλά μία από τις μόλις τρεις που κατασκευάστηκαν!

Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι, η πρώτη McLaren για χρήση σε δρόμο δεν ήταν η F1 της δεκαετίας του ’90, φτιαγμένη από τα… χεράκια του Gordon Murray.

Η πρώτη τέτοια McLaren ήταν η M6 GT, ένα project του ίδιου του Bruce McLaren που ήθελε να κατασκευάσει 250 «αντίτυπα» ώστε να μπορέσει να πάρει την ομογκλασιόν και να συμμετάσχει σε αγώνες της κατηγορίας Group 4. Όμως ο θάνατος του ιδρυτή της ομάδας της F1 οδήγησε στην ματαίωση του σχεδίου. Άλλωστε το κόστος για τον μικρό Βρετανό κατασκευαστή ήταν τεράστιο.

F 2019 2 resize

Οι αλλαγές για το 2019, με τις ...ευλογίες του Ross Brawn (!) θα είναι προς την κατεύθυνση να αυξηθούν τα προσπεράσματα. Και πώς θα γίνει αυτό; Με κάτι καλό και κάτι κακό.

Το καλό είναι πως οι εμπρός πτέρυγες θα γίνουν πιο απλές και σαφώς λιγότερο αποδοτικές στο να στέλνουν τον "βρώμικο" αέρα στο μονοθέσιο που ακολουθεί.

Προφανώς αυτός ο άτακτα στρωματοποιημένος αέρας θα επηρεάζει το ίδιο το μονοθέσιο, αφαιρώντας του αεροδυναμική απόδοση ενώ την ίδια στιγμή αυτός που ακολουθεί θα έχει μια εμπρός πτέρυγα που θα λειτουργεί πολύ πιο καλά από ότι φέτος.

Jimny 1 resize

Αν υπάρχει ένα ιαπωνικό μοντέλο που να έχει μεγαλύτερο μπέρδεμα στην ιστορία του ονοματολογικά και κατασκευαστικά ακόμα κι από την ιστορία των Γλύκξμπουργκ, αυτό είναι το Suzuki Jimny.

Πρώτα πρώτα, στα μέρη μας έτσι μάθαμε να λέγεται μόνο η τρίτη γενιά του μοντέλου που κυκλοφόρησε το 1998 και είναι η ίδια που με ελάχιστες διαφορές βρίσκεις και σήμερα στις εκθέσεις.

Είκοσι ολόκληρα χρόνια! Η είδηση δεν είναι και τόσο φρέσκια, αλλά το βίντεο που θα βρείτε στο τέλος του άρθρου, είναι.

Hamilotn γεροντοκόρη resize

Θα μου επιτρέψετε να ξεκινήσω ανάποδα. Πόσο bad looser είναι ο Hamiton; Αντί να καταλάβει πόσο κ%λόφαρδος ήταν που του έκατσαν δύο safety car, το ένα δίπλα στο άλλο, ένας Bottas που είναι πιο πειθήνιος και από τον πιο κραγμένο cuckold, το ότι του βγήκε δύο φορές η απόφαση της ομάδας του να μην του αλλάξει λάστιχα και ότι οι κριτές τιμώρησαν τον Raikkonen σα να ήταν ο Χάρος που βγήκε παγανιά, γκρινιάζει σαν γεροντοκόρη που δεν τη θέλει κανείς.

Προφανώς πέφτει πολύ μουρμούρα στα πάντοκ της Mercedes – πιθανότατα και παραπάνω. Γιατί, αν οι Mercedes δεν έχουν τον πιο δυνατό κινητήρα και το πιο γρήγορο μονοθέσιο, τι να κάνουν στην F1; Κανείς δεν αγοράζει ένα γρήγορο Mercedes για το κράτημά του…Είναι κόντρα ρόλος!

silvestoneΤι σχέση έχει το «συμπαθητικό» τραγουδάκι των 90’s, τραγουδισμένο από τα χειλάκια της εκεί-που-καίγομαι-πολύ Άντζυς Σαμίου με την F1;

Δεν ξέρω, μου ήρθε αυθόρμητα βλέποντας τα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Silverstone καθώς στο μεν πρώτο οι Mercedes ήταν σε άλλο επίπεδο με τον Vettel να μένει πίσω από τον Hamilton για κάτι παραπάνω από μισό δευτερόλεπτο, αλλά να παίρνει το αίμα του πίσω στο FP2!

2018 07 05 image 7

Πρώτα πρώτα, δεν κάνουμε πλάκα. Υπάρχει.

Έπειτα να ξεκαθαρίσουμε ότι δε μιλάμε για τις απλές μηχανές γκαζόν που τις σπρώχνετε με το χέρι. Υπάρχουν και ιδιοκτήτες με εκτάσεις γκαζόν που φτάνουν σε πολλές δεκάδες εκτάρια, και χρειάζονται κάτι πιο μεγάλο.

Ετούτη εδώ έχει 4 τροχούς μεγέθους Mini της δεκαετίας του ΄70, σλικ ελαστικά και 190 άλογα! Είναι βασισμένη σε μια μηχανή γκαζόν που ακούει στο εμπνευσμένο όνομα HF 2622 και κινείται, ούτε λίγο ούτε πολύ, από έναν κινητήρα από την CBR1000RR, μέσα από το 6τάχυτο κιβώτιο της ίδιας μοτοσυκλέτας.

Silverstone Formula 1 circuit

Λίγη ώρα πριν τα δοκιμαστικά του Silverstone και με την εξαίρεση των Άγγλων δημοσιογράφων που παραδοσιακά ασχολούνται μόνο με όποιον από τους δικούς τους έχει βλέψεις για πρωτάθλημα, ο κόσμος της F1 μιλάει για άλλα πράγματα.

Θυμάμαι να ασχολούνται ακόμα και με τον Culthard την περίοδο που ήταν στη McLaren, παρότι δεν είχε πρακτικά καμία ελπίδα για να πάρει την κούπα, απλά επειδή μαθηματικά θα μπορούσε. Είναι τρελοί αυτοί οι Άγγλοι, που έλεγε κι ο Αστερίξ…

hamilton podcast

Η νέα εποχή της F1 μας έχει φέρει πολύ περισσότερα video στο YouTube, και από το σήμερα και από το χθες, νέα τηλεοπτικά γραφικά (ακόμα κι αν δεν είναι πάντα πετυχημένα), μουσικό θέμα (λες και είναι ταινία), ηχητικά εφφέ κάθε φορά που κάποιος κάνει ταχύτερο γύρο...

Μέχρι και ειδικά μικρόφωνα δίπλα στις εξατμίσεις έβαλαν (μήπως και) ακουστεί καλύτερα ο ήχος που ΔΕΝ βγάζουν οι, οικονομικότατοι κατά τα άλλα, κινητήρες.

Και μετά από όλα αυτά, η F1 γυρίζει δέκα και βάλε χρόνια πίσω, εγκαινιάζοντας μια σειρά από podcast! Ευτυχώς...

αγωνιστικό Tesla resize

Παίρνεις το πιο δυνατό Tesla P100D, του βγάζεις 550 κιλά αλλάζοντας πρακτικά όλο το αμάξωμα με πάνελ από ανθρακονήματα αφού το έχεις γδύσει εντελώς, του βάζεις αγωνιστκές αναρτήσεις και σλικ λάστιχα, περνάς και ένα roll-bar και...τσουπ!

Έφτιαξες ένα αγωνιστικό Tesla.

Δε μας έφτανε η Formula E, θα μου πείτε, πλάκωσε και η παρέα του Έλον! Μήπως όμως αυτό είναι το μέλλον, είτε μας αρέσει, είτε όχι;

Σελίδα 1 από 13
Κύλιση στην Αρχή