Jenny Scordamaglia 2 resize

Είναι από εκείνες τις στιγμές που ανακαλύπτεις κατά λάθος κάτι εντελώς διαφορετικό στο YouTube. Εμείς για εγκατάσταση ταμπλέτας σε MX-5 ψάχναμε, η Jenny Scordamaglia μας προέκυψε.

Το review δεν λέει και πολλά, αν και έχει πολλές πληροφορίες. Κυρίως όμως κοιτάς το απύθμενο ντεκολτέ της παρουσιάστριας. Κάτι που δεν το βρίσκουμε καθόλου κακό!

Υποθέτουμε πως δε σας χαλάει...

Kodiaq RS 1Και ξαφνικά διαβάζεις ότι το Kodiaq RS έκανε ρεκόρ στο Nurburgring. Το πρώτο σοκ το παθαίνεις επειδή μόλις τώρα διαπίστωσες πως υπάρχει Kodiaq RS.

Σα να λέμε δηλαδή ότι υπάρχει στο χωριό μου μια αγελάδα που μπορεί να τρέξει τόσο γρήγορα όσο, έστω, κάτι γέρικα άλογα που νοικιάζουν κάτι Γερμανοί που έχουν ξεμείνει εδώ και 25 χρόνια.

Δεν κάνω εντελώς πλάκα – τα άλογα υπάρχουν, όπως και οι Γερμανοί. Την αγελάδα δεν έχουμε καταφέρει να την μετατρέψουμε ακόμα όμως!

Κύριοι της Formula 1 σας ευχαριστούμε. Μόλις χάσαμε και τον Καναδά...Σε μια σεζόν που διαφαίνεται πιο αμφίρροπη από τις προηγούμενες, που οι Redbul κερδίζουν pole positions και αγώνες, που δεν υπάρχει το αδιαφιλονίκητο φαβορί, που οι Ferrari νικούν στα ίσα τις Mercedes, που τα προγνωστικά πριν από τα ελεύθερα δοκιμαστικά είναι παρακινδυνευμένα, λογικά θα έπρεπε να παρατάμε τις ξαπλώστρες και να στηνόμαστε μπροστά στις τηλεοράσεις μας για να παρακολουθήσουμε τις μονομαχίες των μονοθεσίων. Κι όμως κάθε αγώνας αφήνει στο τέλος μια πικρή επίγευση και ένα αίσθημα πείνας και δίψας μαζί. Απογοήτευσης.

32083889 1993786220666137 693499117925564416 n

Ευχαριστούμε τον φίλο μας Μανώλη που έστειλε την φωτογραφία, με το βαρύτερο φορτίο του Κόσμου.

Την Αγάπη!

Δεν έχει άδικο ο οδηγός...

wrc suspension 1 resize

Είναι προφανές πως τα WRC δεν έχουν και πολλά κοινά σημεία με τα "δικά" μας αυτοκίνητα! Εκεί που αυτό φαίνεται περισσότερο από οτιδήποτε αλλού, δεν είναι τόσο στα σπόιλερ (ό,τι και να πιστεύουν οι γνωστοί κάγκουρες), τα άλογα (καθώς όλα γίνονται στο after market) και στα....αυτοκόλλητα.

Οι μεγάλες διαφορές είναι στις ενισχύσεις στο αμάξωμα, στη μετάδοση και τις αναρτήσεις. Τα WRC μπορούν και περνάνε περίπου από παντού επειδή αντέχουν περίπου τα πάντα. 

Σε αυτό το τελευταίο, οι αναρτήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο.

Canada 3 resize

Δείτε το incar από τον τρομερό γύρο του Vettel που έσπασε το ρεκόρ στον Καναδά.

Δείτε και σκεφτείτε πως δεν ήταν και αλάνθαστος - όπως για παράδειγμα στην έξοδο της φουρκέτας πριν την πίσω ευθεία. Εκεί βγήκε με μούτρα, χάνοντας και λίγη από την ορμή του, κατά συνέπεια χάνοντας λίγη τελική ταχύτητα πριν το εσάκι και τον περίφημο Τοίχο των Πρωταθλητών.

Αν δεν είχε κάνει αυτό το λάθος, πόσο πιο γρήγορος θα ήταν; Δείτε το βίντεο με ένα κλικ στην εικόνα.

Canada 1 resize

Ίσως η συναρπαστικότερη κατατακτήρια περίοδος για το 2018 έγινε χθες στον Καναδά! Τα είχε όλα.

Συγκρούσεις με τον τοίχο των πρωταθλητών, καμμένα λάδια που έκρυψαν τα πιτ, συνεχόμενα νέα ρεκόρ πίστας (τα περισσότερα από τον Vettel) και το πιο ανακατεμένο grid χωρίς ποινές.

Σημειώστε: Ferrari, Mercedes, Red Bul, Mercedes, Ferrari, Red Bull, Renault, Force India, Renault Force India!

montreal Fp resize

Τα μονοθέσια έχουν πατήσει Καναδά και σήμερα το βραδάκι κατά τις 9 θα ξεκινήσουν οι κατατακτηρίες για το αυριανό GP. Στις πρώτες δύο περιόδους δοκιμαστικών, δύο πράγματα ήταν φανερά:

Οι ταχύτεροι συνδυασμοί είναι πάρα πολύ κοντά αλλά την ίδια στιγμή οι Red Bull είναι τα φαβορί, ίσως και για το 1-2 στην εκκίνηση. Φυσικά κανείς δεν ξέρει ποιος παίζει και πού κρυφτό, αλλά εκτός από τις επιδόσεις των Red Bull, είναι και τα τα χαρακτηριστικά της πίστας που βοηθούν τα πιο "κοντά" μονοθέσια.

Από την άλλη μεριά, φέτος έχουμε τρία σημεία DRS, ενώ παραδοσιακά ο Καναδάς δίνει πολύ ενδιαφέροντες αγώνες!

Halo-graphics

f1 azerbaijan gp 2018 f1 halo tv graphic mclaren

Μπορεί να μην είναι…ολόγραμμα, αλλά το Halo-γραμμα που βλέπουμε από το GP στην (άθλια) πίστα του Αζερμπαϊτζάν ήρθε για να μείνει.

Η αλήθεια είναι ότι από την πρώτη φορά που είδαμε incar από τα φετινά μονοθέσια στη χώρα των καγκουρό, η εικόνα «κλωτσούσε». Εκεί που είχαμε μάθει να βλέπουμε όλο το εμπρός μέρος, αυτός ήταν άλλωστε ο στόχος ύπαρξης κάμερας στο πιο ψηλό σημείο του μονοθεσίου, το halo έκρυβε την εμπρός αεροτομή και ανάρτηση, καθώς και μέρος των τροχών.

Το λες και αντιτηλεοπτικό…

01 fordmustangcrashtest

Θα πρέπει να ξεκαθαρίσω κάτι εξαρχής. Το ότι ήταν απαράδεκτο το αποτέλεσμα στα τεστ του EuroNcap δεν το βγάζω από το μυαλό μου. Στον ευρωπαϊκό τύπο έγινε χαμός – και μάλιστα όχι μόνο στον αυτοκινητικό. Μόνο στα μέρη μας δεν το μάθαμε.

Δε με απασχολεί τόσο πολύ το γιατί πήρε μόλις 3 αστέρια η Mustang ή το αν πρέπει να μετράει η ασφάλεια των παιδιών σε ένα τόσο γρήγορο όχημα. Γενικά, τα περί Φυσικής θα τα πασάρω στον αρμόδιο, ως Φυσικό, Νικόλα Μπιρμπάκο.

Αυτό που με απασχολεί είναι το γιατί δεν πέρασε η είδηση στα δικά μας ΜΜΕ.

gasly front 2 resize

Τι βλέπει ένας πιλότος F1; 

Ο Pierre Gasly βγαίνει στο Monaco με μια κάμερα τοποθετημένη στο κράνος του και μας δίνει μια μοναδική οπτική της πίστας - τη δική του.

Προφανώς δεν πηγαίνει ιδιαίτερα γρήγορα γιατί ακόμα και τα λίγα γραμμάρια της κάμερας θα ζυγίζουν ...κιλά σε στροφές και φρεναρίσματα αν το κάνει, ακόμα κι έτσι όμως είναι απίστευτη η αίσθηση!

FB IMG 1528178333807

Μία πίσω πόρτα, άπειρα μηνύματα!

Αν αθροίσεις όλα τα τσιτάτα και τραγούδια που χώρεσαν στην πέμπτη πόρτα του Marbella, έχεις έτοιμη την Βίβλο της Ζωής.

Υ.Γ. Δυστυχώς δεν συγκρατήσαμε το όνομα του φίλου (φίλης)  που το ανέβασε στο προφίλ του στο Facebook. Αν το δει να μας ενημερώσει ώστε να τον (την) ευχαριστήσουμε δημόσια!

thief 3306100 1280

Εάν πάντα πιστεύατε πως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων φουσκώνουν τις τιμές των ανταλλακτικών για να βγάλουν λεφτά, είχατε δίκιο!

Σύμφωνα με έγγραφα που ήρθαν στην κατοχή του Reuters, οι Jaguar-Land Rover, Peugeot, Renault και άλλες χρησιμοποιούν το ειδικό Software «Partneo» ώστε να τιμολογήσουν τα ανταλλακτικά ανάλογα με την…αίσθηση των καταναλωτών. Με άλλα λόγια, αν το ανταλλακτικό δείχνει ακριβό, το πρόγραμμα ανέβαζε την τιμή του.

Αν δεν το καταλάβατε, εσείς φταίτε που οι τιμές είναι στα ύψη…

Σελίδα 7 από 17
Κύλιση στην Αρχή