city road wallpapers high quality resolution For Widescreen Wallpaper

Αν υπάρχει ένας τομέας όπου τα δύο φύλα είναι πλέον ίσα, αυτός είναι της οδήγησης στους δημόσιους δρόμους. Πολύ σπάνια θα ακούσεις την παραδοσιακή προτροπή του μελαχρινού 50άρη προς την ξανθιά 30χρονη να πάει στα πιάτα της. Κι αν την ακούσεις, θα έρθει αμέσως μια απάντηση σε επίπεδο λιμανιού, ακόμα κι αν αντί για ξανθιά είναι μαυρομάτα νεαρή φοιτήτρια.

Hamilton resize

Αυτή είναι μια νίκη που αν την έβαζες σε σενάριο ταινίας, όλοι θα το θεωρούσαν τραβηγμένο. Όλοι, εκτός από την Red Bull που το έχει ξαναδεί το έργο με Vettel και Webber.

Από το πουθενά λοιπόν ο Hamilton πανηγύρισε, όμως, δεν ήταν ο μόνος Γκαστόνε του χθεσινού αγώνα! Ήταν τουλάχιστο τρεις. Δίπλα στον Βρετανό να βάλετε και τα ονόματα των Raikkonen, Perez και Alonso. Ίσως και του Leclerc.

Vettel Baku pole

Σε λίγες ώρες ο Vettel θα εκκινήσει από την pole για μια ακόμα φορά φέτος, επιβεβαιώνοντας ότι ο ιταλικός κινητήρας εκτός που έχει πάρει όση...μυική μάζα του έλειπε από τις προηγούμενες χρονιές σε σχέση με τις Mercedes, ταιριάζει και με το σασί.

TGR 0001

Ο Εσθονός βρήκε ρυθμό και...ορατότητα στις σκληρές ειδικές της Αργεντινής που, για λίγο παραπάνω "γεύση", είχαν και ομίχλη, τόση ώστε να βλέπεις λίγο πιο πέρα από τη μύτη σου.

Raikonnen 2

Ο Vettel πήρε την pole τελικά για το GP στο Baku, αλλά στάθηκε μάλλον τυχερός καθώς αν δεν είχε κάνει το λάθος ο Raikkonen, αυτό που βλέπετε πόσο ανάποδο αναγκάστηκε να κάνει για να μείνει στην πίστα, αποκλείεται να είχε την πιο καλή θέα στην πρώτη στροφή.

DSC 1973 resize

Δεν το μετρήσαμε, αλλά η φωτογραφία που μας έστειλε ο αναγνώστης μας με το "κωδικό" όνομα "amratis" δεν αφήνει και πολλά περιθώρια.

Όπως και ανάμεσα στα δύο οχήματα.

Δεν ξέρουμε, ποιος ήταν ο πρώτος που πάρκαρε, αλλά όποιος ήταν ο δεύτερος ήταν σίγουρα ακουστικός τύπος. Και... κρουστικός!

Αποκλείεται να το πέτυχε κατά λάθος. 

WRC does Argentina

WRC Argentina Latvala resize

Η αλήθεια είναι πως το WRC το έχουμε παραμελήσει στου YourGear - κάτι που θα αλλάξει τις επόμενες μέρες. Η FIA έχει κάνει μια μεγάλη προσπάθεια να φέρει το WRC πιο κοντά στο κοινό και στο YouTube ανεβαίνουν συχνά βίντεο, και μάλιστα όχι μόνο από τα αγωνιστικά τριήμερα.

baku fp2

Το FP2 ήταν υπόθεση Ricciardo, ενώ στη δεύτερη θέση έκατσε ο Raikkonen, που έγινε ...σάντουιτς ανάμεσα στις Red Bull καθώς ο Verstappen έκανε τον τρίτο καλύτερο χρόνο. Ο Bottas ήταν και πάλι ταχύτερος του Hamilton!

Η σκόνη στο Baku επηρέασε πάλι τις επιδόσεις των μονοθεσίων, κάτι που θα πρέπει να μας υποψιάζει πως όλα αυτά που βλέπουμε στις δοκιμές ίσως και να μην έχουν σχέση με τις σημερινές κατατακτήριες.

Σκόνη, πολύ σκόνη στο Baku!

getting around baku f1

Ο Bottas ήταν ο ταχύτερος στο FP1. για μόλις 35 χιλιοστά όμως καθώς ο Ricciardo στρογγυλοκάθισε στη δεύτερη θέση. Η τρίτη πήγε στον Perez και ο Hamilton ήταν μόλις τέταρτος, σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον ομόσταυλό του.

baby 617411 1280

Το θέμα δεν είναι σε καμία περίπτωση πρωτότυπο και πιθανότατα όλα όσα θα γράψουμε, είτε τα έχετε ακούσει κι από αλλού, είτε τα έχετε διαβάσει κάπου. Επίσης είναι πιθανό να ξεχάσουμε κάτι – συμπληρώστε μας!

Είναι πάντα χρήσιμο να επαναλαμβάνουμε συχνά τα προφανή, κυρίως γιατί τελικά πολλοί γονείς δεν φαίνεται να εφαρμόζουν. Ας κάνουμε λοιπόν μια επανάληψη γιατί τα παιδιά μας πρέπει να είναι ασφαλή! Και, πέρα από αυτό, πρέπει να αποκτήσουν καλές συνήθειες…

Paris Retromobile 2014 Renault Espace F1 1994 003

Στην έκθεση αυτοκινήτου του 1994 στο Παρίσι η Matra και η Renault – συγκεκριμένα το αγωνιστικό της τμήμα – παρουσίασαν στο κοινό ένα διαφορετικό Espace, προκειμένου να εορτάσουν τα 10 χρόνια από την κυκλοφορία του στους δρόμους, καθώς και το πρωτάθλημα του 1992 στην F1.

Ήταν ένα Espace, κυριολεκτικά διαστημικό! Η πρώτη διαφορά ήταν πως ο κινητήρας δεν ήταν εμπρός. Η δεύτερη πως από 3500 κυβικά εκατοστά, ο V10 έβγαζε 818 άλογα και 705Nm ροπής. Η τρίτη ήταν ότι μόνο μέχρι το κάτω μέρος των φτερών ήταν… Espace.

mercedes 564949 1280

«Μπορείς σε παρακαλώ να παρκάρεις λίγο πιο μπροστά;»

Τα λόγια τα άκουσα με το που βγήκα από το αυτοκίνητο. Ενστικτωδώς κι επειδή είμαι κατά βάθος καλός άνθρωπος, απάντησα «φυσικά», την ώρα όμως που το έλεγα κοίταξα τι όχληση μπορεί να δημιουργούσα και δεν το είχα καταλάβει.

Στη μεριά του δρόμου που είχα σταθμεύσει δεν υπήρχε απαγορευτικό, το όχημα ήταν μπροστά από ένα χωράφι και δεν υπήρχε καν άνοιγμα στην περίφραξη. Ο δρόμος ήταν φαρδύς και το αυτοκίνητο το είχα παρκάρει παράλληλα στο πεζοδρόμιο, σε απόσταση περίπου 5 πόντους από το κράσπεδο. Άρα δεν εμπόδιζα σε τίποτα, από όσο μπορούσα να δω.

«Συγγνώμη, βοηθήστε με να καταλάβω που εμποδίζω;», ρώτησα τον ασπρομάλλη 60χρονο που μου είχε μιλήσει στον ενικό.

«Δεν μπορώ να μπω στο πάρκινγκ όπως το έχεις βάλει» μου απαντά.

Όπου όταν λέμε πάρκινγκ, εννοούμε την ελαφρά κατηφορική είσοδο στο γκαράζ της μονοκατοικίας του, πλάτους 2,5 και πλέον μέτρων, εμπρός από το αρκετά φαρδύ για να περπατούν δίπλα δίπλα τρία με τέσσερα άτομα, πεζοδρόμιο.

Και να πεις πως ο δρόμος ήταν στενός; Όμως είχε αρκετό πλάτος για να περάσουν δύο τριαξονικά!

Με απορία τον ρώτησα, τι αυτοκίνητο περίμενε, αναμένοντας να ακούσω ότι θα ερχόταν ένα φορτηγό για να κάνει μετακόμιση και θα το δυσκόλευα στη μανούβρα.

«Όχι, απλά δυσκολεύομαι να το βάλω μέσα όταν είναι άλλος απέναντι» μου είπε.

Senna Estoril

Από τον πουσαρισμένο κινητήρα της Renault στην πλάτη του Senna έβγαιναν γύρω στα 810 μπαρουτοκαπνισμένα άλογα. Τα δύο πρωτόγονα turbo της Garrett ρουφούσαν τον αέρα γύρω από το μονοθέσιο και τον ξερνούσαν συμπιεσμένο γύρω στα 5 bar, που παρέα με το ειδικό καύσιμο περνούσαν από τον ηλεκτρονικό ψεκασμό στους έξι κυλίνδρους σε σχήμα V.

Από τα μόλις 1492 κυβικά της Lotus 97T, η ροπή και η ιπποδύναμη έφταναν στα πεντατάχυτα χειροκίνητα κιβώτια με τους «αντρικούς» συμπλέκτες, πιο ακατέργαστες και από το ωμό πετρέλαιο που βγαίνει από πηγή στη Σαουδική Αραβία. Τα συστήματα τροφοδοσίας ήταν τόσο αναξιόπιστα ώστε οι μηχανικοί να μη γνωρίζουν καν πόση βενζίνη έχουν καταναλώσει.

Στο GP του San Marino το 1985, πέντε μονοθέσια δεν έφτασαν στο τέρμα, απλά γιατί δεν είχε μείνει σταγόνα οκτανίων στα ντεπόζιτά τους! Όχι απλά κάποιοι πέντε – αλλά οι πέντε πρώτοι. Και ο Prost που έφτασε, ακυρώθηκε γιατί με άδειο το ρεζερβουάρ το μονοθέσιό του ζύγιζε 2 κιλά λιγότερο από το επιτρεπτό. Τόσο οριακά ήταν όλα στη σεζόν του 1985.

Σελίδα 8 από 14
Κύλιση στην Αρχή