Αυτογκόλ

suzuka top 3

Θα μπορούσε να χτυπήσει η Ferrari την Mercedes για την pole της ομορφότερης πίστας (μαζί με το SPA και το Monaco) της F1;

Δε θα το μάθουμε ποτέ.

Και δε θα το μάθουμε γιατί εκεί στα κόκκινα πάντοκ πρέπει να σκέφτονται με τα τσαρούχια. Φορεμένα ανάποδα!

Japan FP2b

Το FP2 ήταν σχεδόν μια επανάληψη του FP1, με τις Mercedes να κάνουν την βόλτα τους και τις Ferrari και Red Bull να εναλλάσσονται μετά τους, μια αιωνιότητα και κάτι παραπίσω.

Αν σας παραξενεύει ο όρος, 0,833 του δευτερολέπτου, τόσο είναι στην F1. Τόσο ακριβώς πιο αργός ήταν ο Vettel από τον Hamilton.

Δεν ξέρουμε αν έπαιζαν κρυφτούλι, αν και ο Toto Wolf είναι βέβαιος ότι δεν πατούσαν και τόσο τέρμα το ...γκάζι.

Japan 2018 fp1a

Μόλις μια εβδομάδα μετά τη Ρωσία, τα μονοθέσια της F1 μουγκρίζουν (τα V6 δεν ουρλιάζουν...) στα μέρη της Ιαπωνίας.

Σε μια πίστα που η Mercedes περιμέναμε να έχει τον πρώτο λόγο, οι χρόνοι στο FP1 το επιβεβαίωσαν καθώς καπάρωσαν τις δύο πρώτες θέσεις με τον Hamilton, εννοείται, να παίρνει την πρώτη θέση. Εννοείται γιατί μεταξύ μας, γιατί να το προσπαθήσει ο Bottas;

Για να κάνει τελικά στην άκρη στον αγώνα;

racefansdotnet 20180930 142618 14

Αυτό το GP μου ξέφευγε όλο το ΣΚ. Το Σάββατο έκανα λάθος την ώρα των δοκιμαστικών και τα έχασα, την Κυριακή ήμουν σε ένα παιδικό πάρτυ και δεν μπορούσα να το δω live.

Ευτυχώς που η ΕΡΤ αποφάσισε να δείξει ζωντανά αντί για τον αγώνα της F1, τα δρώμενα (όλα όμως) στην Πάτρα και μπόρεσα να τα δω όλα σε επανάληψη.

Ο Δακτύλιος επιστρέφει!

mikrow daktylios

Προσέξτε μην ξεχαστείτε σήμερα καθώς ο Δακτύλιος επιστρέφει. Βέβαια, όπως κάθε άλλη χρονιά (και όπως κάθε τι άλλο σε αυτή τη χώρα) οι πρώτες μέρες θα έχουν μια σχετική χαλαρότητα.

Βέβαια, μεταξύ μας, γενικά ο Δακτύλιος δεν αστυνομεύεται και πολύ φανατικά. Στην πραγματικότητα είναι να…σου κάτσει από γκαντεμιά το 100αρικάκι.

Σε κάθε περίπτωση να έχετε το νου σας στις πινακίδες γιατί το google maps μπορεί να σας μπερδέψει, ενώ οι ημέρες και ώρες ισχύος όλων των περιοριστικών μέτρων είναι Δευτέρα έως Πέμπτη και ώρες 07.00 έως 20.00, ενώ για την Παρασκευή, ώρες 07.00 έως 15.00.

Daniel Ricciardo 21 700x367

Παρότι πέρασε καιρός είμαστε ακόμα στα απόνερα της μεταγραφής του Ricciardo στη Renault. Λογικό, καθώς είναι η μεταγραφή της χρονιάς, αν όχι της τελευταίας τρετίας!

Αυτή η αλλαγή οδηγού, μαζί με την χρεοκοπία της Force India έφερε νέο ενδιαφέρον για το 2019 καθώς και αρκετές «καραμπόλες», για να χρησιμοποιήσω τη δημοσιογραφική ορολογία για τους ανασχηματισμούς.

Αλλά, ας το πάρουμε από την αρχή. Ξεκινώντας η χρονιά γνωρίζαμε ότι το συμβόλαιο του Ricciardo θα έληγε, άρα θα έπρεπε είτε να ανανεώσει, είτε να πάει αλλού. Καθώς περνούσε ο καιρός όμως το «αλλού» φάνηκε να δυσκολεύει.

monza race 05

Δεν είμαι βέβαιος ότι το έγραψα καλά (google translate είναι) ή ότι θα καταλάβει την παροιμία αλλά εγώ πάντως θα του βάλω και το hashtag κι ότι καταλάβει.

Για μία φορά ακόμα η Ferrari κατάφερε να χάσει, παρότι έχει καλύτερο μονοθέσιο και πιο δυνατό κινητήρα. Και για αυτό φταίει μόνο η ίδια. Ο δε Vettel, μήπως έχει αρχίσει να μεγαλώνει και ρετάρει;

monza 17

Το 1-2 το περίμενα αλλά με τον Vettel μπροστά. Και να σας πω την αλήθεια;

Πολύ μου άρεσε που ο Kimi θα εκκινήσει αύριο πρώτος!! Το έβλεπες καιρό ότι του άρεσε το μονοθέσιο, όλο όμως κάτι πήγαινε στραβά και δεν του καθόταν.

Οκ, μερικές φορές έβγαζε έναν άσσο ο Vettel την τελευταία στιγμή, όμως να που ήρθε η ώρα. Και μάλιστα με τον πειστικότερο τρόπο.

monza copare

To 2004 o Montoya γύρισε στην Monza με μέση ταχύτητα 262,242 χιλιόμετρα/ώρα. Χθες ο Raikkonen έκανε το ίδιο με 263,587.

Ο κινητήρας που είχε στην πλάτη του ο Montoya ηταν ένας ατμοσφαιρικός, τρίλιτρος V10 με υπέροχο ήχο απο τα χεράκια της BMW. Η κινητήρια μονάδα (γιατί δεν έιναι μόνο κινητήρας πλέον) που έχει στην πλάτη του ο Raikkonen είναι ένας τουρμπισμένος 1,6 V6, με μπόλικα καλούδια για να μαζεύεται η ενέργεια που αλλιώς θα χανόταν.

monza 5

Η Monza είναι ένα μεγάλο δυναμόμετρο σε σχήμα όπλου και καθώς η Ferrari φαίνεται να έχει αυτή τη στιγμή το πλεονέκτημα στην ιπποδύναμη, δεν έκανε σε κανέναν εντύπωση το ότι βρέθηκε εμπρός από την Mercedes, αν και όχι για πολύ.

Σε δηλώσεις του μετά τα ελεύθερα δοκιμαστικά σήμερα ο Hamilton είπε «στην ταχύτητα στις ευθείες χάνουμε» για να συμπληρώσει πως ο χαμένος χρόνος στις δύο lesmo είναι θέμα setup και θα βρεθεί το σωστό ζύγισμα για τα γερμανικά μονοθέσια.

Αν πρέπει να δώσω από τώρα το φαβορί, αυτός θα είναι ο Vettel – εκτός κι αν η γκαντεμιά φύγει πάνω από το κεφάλι του Raikkonen!

 X4I7010

Ο τρόπος που ο Vettel στην κυριολεξία κατάπιε τον Hamilton μετά την Eau Rouge ήταν τόσο εμφατικός που δεν μπορεί παρά να καταλήγουμε σε αυτό το συμπέρασμα. Η Ferrari έχει περισσότερα άλογα από την Mercedes.

Ο τρόπος που κόλλησε όμως πίσω από τον Hamilton ο Vettel πριν την Eau Rouge δείχνει ότι έχει και παραπάνω ροπή στις μεσαίες στροφές!

Για το δεύτερο δεν μπορούν να γίνουν εκτιμήσεις. Τα παραπάνω άλογα όμως δεν μπορεί να είναι λιγότερα από 30…

Vettel spa high

Σε κανέναν άλλον αγώνα δεν ήταν τόσο εμφατική η νίκη μιας Ferrari φέτος, όσο σε αυτό το SPA. Σε μια πίστα-δυναμόμετρο που όμως χρειάζεται ταυτόχρονα καλή αεροδυναμική απόδοση, οικονομικό κινητήρα και «γλυκό» με τα λάστιχα σασί, ο Vettel πετούσε όπου κι όποτε ήθελε.

Πέρασε για πλάκα τον Hamilton μετά την Eau Rouge στην αρχή του αγώνα και άρχισε να απομακρύνεται με άνεση. Ακόμα κι όταν πήγε να κάνει το undercut η Mercedes βάζοντας τον πιλότο της για φρέσκια γόμα με κίτρινο σιρίτι, η Ferrari αντέδρασε άμεσα.

Η μόνη χαρά των Γερμανών ήταν ότι η διαφορά από τα 3 δευτερόλεπτα έπεσε στο 1,5. Όμως 4-5 γύρους μετά ήταν στα 5.

Spa-Ουάου!

Hamilton Spa 1

Και άλλη μια φορά. Spa-Ουάου!

Το Spa έχει πάντα ενδιαφέρον, γιατί είναι η καλύτερη πίστα που σχεδιάστηκε ποτέ. Έχει αρκετό μήκος για να έχει άλλο καιρό κάθε 25% της διαδρομής, έχει ανηφόρες, κατηφόρες, είναι μέσα σε ένα πανέμορφο δάσος και, ναι ρε γαμώτο, έχει και την Eau Rouge.

Είναι πραγματικό σιρκουί, όχι αποτέλεσμα σχεδιαστικού προγράμματος. Ειδικά αυτή τη φορά όμως, χόλυ σιτ που λένε και στο χωριό μου, τι τρομερές κατατακτήριες είδαμε!!

Σελίδα 3 από 17
Κύλιση στην Αρχή