20170403 135846 upload

Το θέμα είναι να κάνεις ό,τι θέλεις. Πρέπει να παρκάρεις και θα το βάλεις όπου γουστάρεις. Εντάξει;

Ακόμα και πάνω στην έξοδο του πάρκινγκ στο μετρό της Δουκίσσης Πλακεντίας στο Χαλάνδρι. Άλλωστε δίπλα σου ένα άλλο ανθρωποειδές έχει ήδη παρκάρει με τον ίδιο τρόπο το τζιποειδές του, κλείνοντας τη μία από τις δύο εξόδους (εκεί έχει μία για είσοδο και δύο για έξοδο)

Teslal fire 2

Θέλω να αγιάσω και δεν μπορώ! Ο NTSB, η υπηρεσία που στις ΗΠΑ διερευνά όλα τα αεροπορικά και σιδηροδρομικά, καθώς και κάποια «ιδιαίτερα» αυτοκινητικά ατυχήματα και δυστυχήματα, έβγαλε το πρώτο πόρισμα για το Model S που πήρε φωτιά μετά το δυστύχημα στις 8 Μάϊου στην Φλόριντα.

Ο NTSB δήλωσε πως το όχημα πήρε φωτιά τρεις φορές. Τη μία μετά το τρακάρισμα, τη δεύτερη αφού οι πυροσβέστες είχαν σβήσει την πρώτη και ετοιμάζονταν να μεταφέρουν το όχημα και την τρίτη αφού ο γερανός είχε μεταφέρει ό,τι είχε μείνει από το αμάξι στον αποθηκευτικό χώρο.

Δύο φορές επιτόπου και άλλη μία μερικές ώρες μετά! Το καταλαβαίνετε; Την έσβηναν και η φωτιά ξανα-άναβε...

DSC 2427 small

Ήρθε, είδε τον χώρο που έφτανε για να παρκάρουν 2,5 με 3 Yaris και κατάφερε μετά από τουλάχιστο 5 μανούβρες να το βάλει όπως βλέπετε.

Στραβά και πάνω στο πεζοδρόμιο μόνο η μία ρόδα! Μπροστά της άφησε χώρο για να παρκάρει ένα Smart άλλο τόσο πίσω της.

Βγήκε με τα εφαρμοστά της ρούχα και πήγε στο γυμναστήριο. Κλασικά εικονογραφημένα...

Pikes Peak 1

Ο ήχος από τους ρότορες καθώς το I.D. R ξεχύνεται στην άσφαλτο του Pikes Peak είναι ανατριχιαστικά απόκοσμος, θυμίζοντας ταινία επιστημονικής φαντασίας.

Ένα από τα κάστρα του καυσίμου φτιαγμένου από άνθρακα και υδρογόνο έπεσε 7 λεπτά, 57 δευτερόλεπτα και 148 χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερα. Ο Romain Dumas με ένα ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο κέρδισε για τέταρτη φορά και παράλληλα ισοπέδωσε τον χρόνο του Sebastien Loeb, βάζοντας νέο πήχη στον δρόμο για την πιο διάσημη κορυφή του πλανήτη στην οποία φτάνει δρόμος.

Benz Patent Motoreagen 4 2 resize

Όχι, δεν ψάχνει τον ιδιοκτήτη με την τέταρτη ρόδα…Απλά η συγκεκριμένη Mercedes έχει τρεις ρόδες και είναι ρέπλικα της Benz Patent Motorwagen, του πρώτου αυτοκινήτου «μαζικής» παραγωγής με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το οποίο κατασκεύασε ο Karl Benz το μακρινό 1885.

Το «μαζικής» να το εκλαμβάνετε με την έννοια του ότι αν ήθελε ο Benz μπορούσε να φτιάξει κι άλλα, γι΄ αυτό και στις 29 Ιανουαρίου του 1886 κατοχύρωσε την πατέντα για τα σχέδιά του. Για την ακρίβεια από το 1886 έως το 1893 κατασκευάστηκαν 25 αντίγραφα του Benz Patent Motorwagen.

Το πρωτότυπο αυτό όχημα είχε δίχρονο κινητήρα ενός λίτρου και απέδιδε λιγότερο από ένα άλογο στις 250 στροφές. Όχι, δεν έχουμε ξεχάσει κάποιο μηδενικό. Για την ακρίβεια στις στροφές αυτές απέδιδε ιπποδύναμη ίση με το 66% ενός αλόγου…

French race 2

«Μαντεύω όμως πως το γεγονός πως σχεδόν παντού υπάρχει άσφαλτος και οι στροφές χάνονται στη χάραξη επιτρέποντας το λάθος, τουλάχιστο σήμερα θα δούμε προσπεράσματα. Όχι τόσο από την ικανότητα των πιλότων, όσο από τα λάθη που θα κάνουν.»

Αυτά έγραφα πάνω από το βίντεο με τον γύρο που έδωσε την pole στον Hamilton για τον αγώνα στο Paul Riccard. Έπεσα μέσα!

Ferrari 2 resize

Η οδηγός έχει μόλις νοικιάσει μια ολοκαίνουρια Ferrari 458. Και αμέσως μετά, την τρακάρει...

Στο βίντεο που βρήκαμε υπάρχει ένα κομμάτι στην αρχή που ακούγεται μια γυναικεία φωνή να είναι ενθουσιασμένη που θα οδηγήσει για πρώτη φορά στη ζωή της μια Ferrari. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν είναι αυθεντικό, σε σχέση με το υπόλοιπο βίντεο, αλλά αν το τράβηξε η οδηγός, είναι φανερό από τον πίνακα οργάνων ότι το traction control είναι στη θέση off.

Αν είναι όντως έτσι, εξηγείται το πως το χάνει.

hamlilton galliko resize

Εκεί που ο Bottas αισθανόταν σχετικά σίγουρος ότι έχει πετύχει τον καλύτερο δυνατό χρόνο, ήρθε ο Hamilton και του έριξε 0,1.

Το εντυπωσιακό είναι ότι από μέσα, δεν φαίνεται και τόσο καθαρός ο γύρος του. Ο Βρετανός αναγκάζεται να κάνει αρκετές διορθώσεις και η αίσθησή μας είναι ότι σχεδόν χάνει 1-2 apex.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι πήγαινε τόσο οριακά ώστε δεν μπορούσε να αποφύγει τα λαθάκια ή ότι υπήρχε περιθώριο για ακόμα καλύτερο χρόνο;

galliko q3

1-2 για τις Mercedes, όπως αναμενόταν με βάση την εικόνα τους στα δοκιμαστικά, όμως μην υποτιμάτε τον Vettel. Μπορεί ο Γερμανός να εκκινεί τρίτος έχοντας πετύχει χειρότερο κατά 371 χιλιοστά του δευτερολέπτου χρόνο, έκανε όμως τουλάχιστο δύο μεγάλα λάθη στη δική του προσπάθεια.

Το σίγουρο είναι ότι ο νέος κινητήρας της Mercedes δεν είναι εντυπωσιακά δυνατότερος, σε αντίθεση με ό,τι περιμέναμε, ενώ το πώς θα συμεριφερθούν τα ελαστικά σε μια πίστα όπου κανείς δεν έχει δεδομένα, καθώς πρακτικά δεν έχει γίνει ποτέ αγώνας εκεί (είναι νέα η χάραξη) μπορεί να επηρεάσει την πορεία του αγώνα. Άλλωστε, ειδικά στο Q1 όταν λίγο ανέβηκε η θερμοκρασία, έγινε ένας μικρός χαμούλης...

galliko 4 resize resize

Το πρώτο GP σε Γαλλικό έδαφος μετά από 10 χρόνια βρίσκεται σε εξέλιξη και στα FP1 και FP2 είδαμε αυτό που περιμέναμε – την Mercedes να κάνει βόλτα και τα χτυπά...αλύπητα τις πρώτες θέσεις.

Εξοπλισμένοι με τη νεότερη εξέλιξη της κινητήριας μονάδας στην πλάτη τους οι Hamilton και Bottas (που τον αισθάνθηκαν «φρέσκο και καλό» όπως είπε ο Βρετανός οδηγός) πάτησαν τον ανταγωνισμό στα δοκιμαστικά, βοηθούμενοι και από τα χαρακτηριστικά της πίστας που ταιριάζουν «κουτί» με τα γερμανικά μονοθέσια.

car crash 2461316 1280

Ένα από τα πράγματα που έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια στους δρόμους μας, είναι η αλληλεπίδρασή μας μετά από ένα τρακάρισμα.

Στα παλιά καλά χρόνια όταν η λαμαρίνα σου ερχόταν με κάποιο τρόπο κοντά σε εκείνη του διπλανού, του απέναντι, του εμπρός ή του πίσω σου, ακολουθούσαν σκηνές που συχνά έμοιαζαν να έχουν βγει από το «Ρετιρέ» του Δαλιανίδη.

Αν δεν ξέρετε το σήριαλ, σταματήστε τώρα, μπείτε YouTube και συνεχίστε μετά. Ναι;

DSC 1429upl resize

Ένα μικρό τεστ παρατηρητικότητας - αν και νομίζουμε ότι μπορείτε εύκολα να το φανταστείτε. Είναι ...κλασικό λάθος.

Ίσως να χρεαστεί να ζουμάρετε λίγο στη φωτό, αν το βλέπετε σε ταμπλέτα ή κινητό...

Γαλλικό

Η επόμενη στάση της F1 θα γίνει στην πίστα του Paul Ricard στην Γαλλία, σχεδόν 3 δεκαετίες μετά την τελευταία φορά που πάτησε μονοθέσιο εκεί για αγώνα.

Η πίστα είναι, όπως θα δείτε και στο βίντεο, πολύ επίπεδη. Σχεδόν μοιάζει με αεροδρόμιο που διαμορφώθηκε σε πίστα. Έχει, στην μοντέρνα της διαμόρφωση μήκος σχεδόν 5,85 χιλιόμετρα και στρίβει 14 φορές.

Σελίδα 3 από 14
Κύλιση στην Αρχή