verstappen flag

Τελικά ο Verstappen έφαγε ποινή τριών θέσεων και στον αγώνα του Μεξικό που θα ξεκινήσει στις 9:10 το βράδυ θα βρεθεί στην τέταρτη θέση της εκκίνησης. Ο λόγος, όπως γράψαμε και χθες είναι πως σε καθεστώς κίτρινης σημαίας δεν έκοψε ως όφειλε.

Ο ίδιος το παραδέχτηκε ήδη από την συνέντευξη τύπου, αλλά θεώρησε πως έπρεπε απλά να ακυρωθεί ο συγκεκριμένος γύρος.

Εσείς τι πιστεύετε; Δείτε το βίντεο με την παράβαση με ένα κλικ στην εικόνα.

Alonso Katalonia

Όχι, ο Ισπανός πρωταθλητής F1 δεν αποφάσισε να ακολουθήσει τα βήματα του Raikkonen. Απλά, πήγε μια βόλτα από τα χώματα της πατρίδας του για να πει ένα γεια!

Δείτε τι έγινε στις ειδικές 7-9 με ένα κλικ εδώ και στις ειδικές 10-13 με ένα κλικ εδώ.

bottas crush

Οι Red Bull είχαν την ταχύτητα στις στροφές και ο Verstappen πήρε την Pole. Τόσο απλά. Οι Ferrari έχουν την ταχύτητα στις ευθείες και πήραν τις επόμενες δύο θέσεις.

Ποιος περίμενε όμως να μην δει εκεί κοντά τις Mercedes; Ο Bottas έχασε την έξοδο της τελευταίας στροφής και χώθηκε μέσα στα προστατευτικά. Η αναπνοή του μετά τη δυνατή σύγκρουση ήταν σχεδόν ανατριχιαστική στην επικοινωνία του με την ομάδα.

17154 DaniSordo Spain 2019 002 896x504

Αυτό το ΣΚ έχουμε ράλυ Καταλωνίας και ο Ogier μάλλον θα θέλει να το ξεχάσει μετά το χουνέρι που έπαθε με την υδραυλική υποβοήθηση του C3, που μάλλον θα του κοστίσει και μαθηματικά τον τίτλο.

Ακόμα δεν έχουν ανέβε βίντεο από τη σημερινή ημέρα όμως, μπορούμε ωστόσο να σας πούμε ότι ο ....παππούς Loeb πήρε ειδική!

Για να δείτε τι έγινε στο shakedown πατήστε εδώ και για τα highlights της χθεσινής ημέρας...

a8 1571838003

Το είχαμε διαβάσει πριν μήνες αλλά δεν το είχαμε πιστέψει. Η Mazda είχε ανακοινώσει ότι ο κινητήρας Wankel θα είχε χρήσεις στα επόμενα ηλεκτροκίνητα της οχήματα.

Πώς να το πιστέψεις όμως; Ένας κινητήρας που φημίζεται για την…αντιπεριβαλλοντική του παρουσία, να βρίσκεται σε ένα ηλεκτρικό όχημα; Το είδαμε όμως στο 46ο Tokyo Motor show. Εκεί τουλάχιστο επιβεβαιώθηκαν οι φήμες...

capture

Η κατηγορία των B-SUV’s είναι αυτή τη στιγμή το πιο δυναμικό κομμάτι στην ευρωπαϊκή αγορά. Παράλληλα όμως ταιριάζει κουτί στις ανάγκες μας στην από δω μεριά της Βαλκανικής χερσονήσου.

Με διαστάσεις που παίζουν ανάμεσα σε 4,1 και 4,3 μέτρα, μπορείς να βρεις έναν εκπρόσωπό του που να χωράει μια 4μελή οικογένεια με όλα τα μπαγκάζια της. Το ίδιο όχημα όμως μπορεί να είναι και το δεύτερο σε ένα νοικοκυριό ή και το πρώτο που θα αγοράσει κάποιος για να τον συνοδέψει στις διαδρομές του.

Με άλλα λόγια είναι η χρυσή τομή σε διαστάσεις, χώρους και (σχετικής καθώς μιλάμε για SUV) οικονομίας.

carsales

Κατά 10,3% αυξήθηκαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στο διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2019 σε σχέση με το 2018. Αυτό μεταφράζεται σε 92.772 επιβατικά αυτοκίνητα έναντι 84.076 την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Ειδικά για τον Σεπτέμβριο η αύξηση ήταν 19,8% σε σχέση με το 2018. Ωστόσο βρισκόμαστε 57,6% χαμηλότερα από τα προ κρίσης νούμερα.

Οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων συνεχίζουν τους τελευταίους 23 μήνες να αποτελούν σταθερά την πρώτη επιλογή στις προτιμήσεις των καταναλωτών έναντι των πετρελαιοκίνητων.

under 928246 1280

Εργασίες στον παράδρομο της Εθνικής και ταλαιπωρία για όσους θέλουν να μην πληρώσουν τα διόδια. Και μάλιστα ταλαιπωρία διαρκείας καθώς τα έργα θα διαρκέσουν ως το καλοκαίρι! Η ανακοίνωση της Αστυνομίας είναι η παρακάτω:

Λόγω εκτέλεσης εργασιών ανακατασκευής οδικών τμημάτων, θα πραγματοποιηθεί πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας στον δεξιό παράπλευρο της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, από τη συμβολή της με τη Λ. Κρυονερίου (Α/Κ Κρυονερίου) έως τη συμβολή της με την Ε.Ο. Αθηνών – Καπανδριτίου (τέλος τμήματος παραδρόμου) και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, περιοχής Δήμων Διονύσου και Ωρωπού, για το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα 21-10-2019 έως 19-08-2020, καθ΄ όλη τη διάρκεια του 24ωρου.

Κατά την ανωτέρω διακοπή, η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται ως εξής:

Back to the future?

cover italdesign capsula

Το 1982 η Italdesign παρουσίασε το πιο επαναστατικό πρωτότυπο εκείνης της δεκαετίας – ίσως αυτή η αύρα να φτάνει και στο σήμερα.

Το Capsula ήταν μια προσέγγιση για την κατασκευή ενός modular οχήματος. Ενός οχήματος δηλαδή που θα είχε πολλές «καρότσες» που θα κούμπωναν πάνω σε ένα κοινό πλαίσιο. Θα μου πείτε, αυτό δεν είναι που κάνει η VAG χρόνια, και πλέον την αντιγράφουν όλοι.

Θα σας πω, όχι…

Τέλη ή Τέλος;

b40275aa6a8f2d3c2591ed2bd398ac96 L

Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας άφησε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας σε συνέντευξή του στο Έθνος της Κυριακής.

Η φράση που ...άναψε φωτιές τους ιδιοκτήτες παλιών οχημάτων ήταν η: "Κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανοµής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα µας."

Φαίνεται πως η κυβέρνηση μπαίνει στα αντικίνητρα για να κρατήσεις ένα παλιό όχημα αντί για κίνητρα να το αλλάξεις.

The winner takes it all

racefansdotnet 20191013 141756 1

Το τραγούδι οι ABBA, τον έκτο σερί τίτλο τους οι Mercedes. Τα ιταλικά μονοθέσια δεν έδειξαν στον αγώνα την δυναμική των κατατακτήριων δοκιμών, και ήταν στραβό το κλήμα, το έφαγε και η άκυρη εκκίνηση του Vettel.

Κατά τα άλλα ο αγώνας θα ήταν εντελώς αδιάφορος αν ο Leclerc δεν έμπαινε 4 φορές στα πιτ και άρα δεν έκανε τα προσπεράσματα που μας άρεσαν! Αυτό που ευχαριστήθηκα ήταν που πέταξε έξω τον (αντιπαθή σε εμένα) Vertappen. Οι αγωνοδίκες τον τιμώρησαν βέβαια.

Αν όμως τα είχε κάνει αυτά ο Ολλανδός θα ήταν απλά Δευτέρα. Όπως και να έχει, δεν έπαθε και καμιά ανεπανόρθωτη ζημιά ο Μονεγάσκος με την έβδομη τελικά θέση.

GP Japan 2005

Σήμερα δε θα έχουμε δράση στην Ιαπωνία λόγω...τυφώνα (δες εδώ) και η F1 μας κάνει δώρο τον αγώνα του 2005 σε live stream από το κανάλι της στο YouTube!

Κάντε κλικ στην εικόνα για να βρεθείτε σε έναν αγώνα από την εποχή που έτρεχαν οι Ralf Schumacher, Fisichella, Button, Takuma Sato και Rubens Barrichello. Νικητής ήταν όμως ο Kimi Raikkonen που εκκινούσε από την...17η θέση, και για να το κάνει πέρασε και τους Alonso, Michael Schumacher

που εκκινούσαν ακριβώς εμπρός του. Κατά τα άλλα, τότε είχαμε ακόμα Jordan, Toyota και Bar-Honda!

20191006 015156 1200x900

Μεγαλώσαμε με κασσέτες. Οι περισσότεροι με τις κανονικές. Ναι, αυτές της Phillips. Ναι, θεωρούμε σήμερα πως ο ήχος τους ήταν χάλια. Ήταν όμως;

Αρχικά στο αυτοκίνητο δεν είχαμε κασσετόφωνο. Κουβαλούσα το φορητό μου Panasonic με τα δύο ηχεία του και έξι μεγάλες μπαταρίες και έπαιζα από εκεί μουσική που είχε ο πατέρας μου: λαϊκά για τα ταξίδια και ό,τι είχα γράψει από το ραδιόφωνο.

Η κασσέτα είχε μπει στο σπίτι μας πολύ νωρίτερα. Πριν το…αυτοκίνητο. Το πρώτο μας αμάξι, ένα Ford Escort με 1100 ολόκληρα κυβικά ήρθε το 1982, αλλά το πρώτο μας «στερεοφωνικό» (αστείο γιατί είχε μόνο ένα ηχείο!) είχε βρει θέση στο τραπέζι της κουζίνας γύρω στο 1979.

Σελίδα 3 από 20
Κύλιση στην Αρχή