4266960

Οι εκτεταμένες εργασίες συντήρησης στους δρόμους της Αθήνας θα είναι ο λόγος για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Λάβετε τα μέτρα σας και θα σας προτείναμε να βάλετε τον προορισμό σας στο Google Maps ή σε άλλη εφαρμογή που να δείχνει ζωντανά την κίνηση και να προτείνει εναλλακτικές διαδρομές.

Δεν μπορούμε να καταλάβουμε βέβαια γιατί αυτές οι εργασίες δεν γίνονται ποτέ σε μέρα και ώρα που να διευκολύνει το κοινό... τι να πεις!

Όπως ανακοίνωσε η Αστυνομία "Λόγω εκτέλεσης εργασιών συντήρησης δικτύων ηλεκτροφωτισμού , θα πραγματοποιηθεί προσωρινή και τμηματική διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στα παρακάτω οδικά τμήματα, εναλλάξ ανά λωρίδα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας (όπου υφίστανται), περιοχής Δήμων Αθηναίων, Αμαρουσίου, Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη , ως εξής:

Tanak win

Μετά τη νίκη του στις λάσπες της Ουαλίας ο Ott Tanak έφτασε τους 240 βαθμούς, 28 περισσότερους από τον Sabastien Ogier και με δύο αγώνες να απομένουν έχει τον πρώτο λόγο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Η 6η του νίκη συνοδεύτηκε από μια πειστικότατη εμφάνιση όπου δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του.

72289759 10157558770414035 5704604502036840448 n

Στις ΗΠΑ κάνουν τα πίσω καθίσματα, καναπέδες και τα καπώ, ψησταριές.

Τι κάνεις αν σου μείνει μια καρότσα από το αγροτικό σου; Μα τι άλλο; Κρεββάτι! Ούτως ή άλλως, κάποια φορά θα έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν με τέτοιο τρόπο...

Γκαντεμιά...

XPB 1011973 1200px

Μια φορά κι έναν καιρό ο Alonso είχε τη φήμη του "Γκαστόνε". Εδώ και χρόνια, αυτή η φήμη έχει κολλήσει στον Hamilton. Βέβαια, τίποτα δεν είναι τυχαίο. Αν ο Βρετανός δεν είχε καταφέρει να μείνει κοντά στις Ferrari όταν αυτές είχαν καλό ρυθμό στην αρχή του αγώνα, δεν θα είχε εκμεταλλευτεί τόσο καλά την εγκατάλειψη του Vettel.

Όπως και να έχει όμως, πραγματικά κρίμα για τον Γερμανό πιλότο, που μετά την νίκη στην Σιγκαπούρη έδειξε πως δεν έχει ξεχάσει να οδηγεί. Οκ, ξέρω τι θα πείτε για τα σχόλια του Leclerc όμως η αλήθεια είναι πως δεν γύριζε τόσο γρήγορα όσο ο Vettel. Απλά η Ferrari δεν είχε κανέναν απολύτως λόγο να κάνει τη ζωή πιο περίπλοκη έχοντας δώσει εντολές στους πιλότους πριν τον αγώνα και 4-5 υποθετικά σενάρια.

Lotus, EXOS Program

63A9B50F 7F58 4D31 8134 FD96EC421087

Πάμε πίσω στον χρόνο, στο 2010. Η Lotus είναι ακόμα στην F1, έχουμε μπει εδώ και κάποια χρόνια στην εποχή των υπεραυτοκινήτων με τα 1000 άλογα με κόστος κοντά και πάνω από το ένα εκατομμύριο (για κάποιοι δεν ξέρουν τι να τα κάνουν…) και φαίνεται πως υπάρχει αρκετό φαΐ σε μια σχετικά niche αγορά.

Εκεί στο Νησί σκέφτηκαν πως αντί να φτιάξουν μία ακόμα Veyron, θα ήταν καλύτερο να μείνουν σε εκείνα που ξέρουν.

Και έφτιαξαν κάτι σαν ένα μονοθέσιο F1…

Η Huawei θα πουλάει…. Porsche!

porsche design huawei mate 30 rs super fast car charging

Το νέο Huawei Mate 30 έχει και έκδοση Porsche, όπως άλλωστε είχε συμβεί και με το Mate 20 RS.

Εδώ βέβαια μπερδευτήκαμε, γιατί το RS το έχουμε στο μυαλό μας συνδεδεμένο με την… Audi!  Υποτίθεται πως αυτή η έκδοση θα έχει καλύτερα χαρακτηριστικά – αν και κανείς δεν ξέρει κατά πόσο αυτά θα είναι λόγος για να το αγοράσεις.

Φαντάζομαι πως ο μόνος λόγος να το πάρεις είναι η τιμή του καθώς πρέπει να σκάσεις 2.095 ευρώ. Καλά διαβάσατε, δύο χιλιάρικα και κάτι ψιλά. Για να το πάρεις, προφανώς τα "έχεις" τα σέρνεις και τα πετάς.

racefansdotnet 20190922 150638 68

Τρία στα τρία για την Ferrari και κάτι σαν παρθενιά η νίκη του Vettel που είχε να δει καρό σημαία από τον Αύγουστο του 2018. Σε έναν αγώνα όπου η Ferrari έδειχνε, και ήταν, ταχύτερη όλων, ο Γερμανός αξιοποίησε όλη τη δυναμική του μονοθεσίου του και δεν τον προβλημάτισαν ούτε καν τα ...άφθονα safety cars.

Ακολουθώντας την στατηγική που υποτίθεται πως είναι η χειρότερη, έκανε το undercut. Ένας γύρος παραπάνω στην πίστα ήταν αρκετός ώστε να βρεθεί ο Leclerc στη δεύτερη θέση, καθώς κόντρα στις προβλέψεις της Pirelli οι δύο γόμες είχαν τεράστια διαφορά. 

ERT web

Οι χθεσινές κατατακτήριες ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, αλλά επειδή μπορεί να τις χάσατε, σας έχουμε τρεις τρόπους για να τις δείτε. Οι πρώτος είναι από την ΕΡΤ. Αν η τηλεόρασή σας υποστηρίζει το HBΒTV, την υβριδική δηλαδή μετάδοση, πατήστε το κόκκινο κουμπί στο τηλεκοντρόλ.

θα βρείτε εκεί όλα τα βίντεο από τις χρονομετρημένες δοκιμές αλλά και τις κατατακτήριες, καθώς και πολλά άλλα. Αν δεν έχετε HBBTV, τότε δείτε αν μπορείτε να την εγκαταστήσετε, επειδή δεν αρκεί να είναι smart η τηλεόρασή σας, πρέπει να είναι και συμβατή. 

Daniel Ricciardo serious PA

Μετά από προσεκτική εξέταση, οι αγωνοδίκες "έσβησαν" τον χρόνο του Ricciardo, γιατί στο Q1 βρέθηκε πως η MGU-K (η μονάδα που βρίσκεται στους πίσω τροχούς και μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική) χειρίστηκε παραπάνω ενέργεια από όσο επιτρέπεται.

Η Renault παραδέχτηκε το συμβάν, επεσήμανε ωστόσο πως αυτό συνέβη λόγω ενός κέρμπ από το οποίο πέρασε λίγο άτσαλα ο Αυστραλός. Το κέρδος, υποστηρίζουν, είναι ένα μιλισεκόντ, δηλαδή 0,000001 δευτερόλεπτα, πολύ λίγο για να έχει όντως πάρει ένα πλεονέκτημα. Όμως οι αγωνοδίκες επεσήμαναν ότι ο κανονισμός δεν στέκεται στο αν πάρεις κάποιο πλεονέκτημα και πόσο - η παράβαση από μόνη της είναι αρκετή.

Leclerc katataktiries Singapoure

Κόντρα σε οτιδήποτε ήταν λογικό και αναμενόμενο με βάση την απόδοση των μονοθεσίων σε αργές πίστες, ο Leclerc έκανε τα μαγικά του και παρά τα τρία (!) λάθη που θα δείτε να κάνει μετά το S2 έκανε έναν ακόμα καλύτερο χρόνο από την πρώτη του προσπάθεια.

Και τον έκανε τόσο καλό ώστε να πάρει την pole για το αυριανό GP της Σιγκαπούρης. Για να δείτε τον γύρο του κάντε ένα κλικ στην εικόνα!

ms 7109

Η ανακοίνωση της Αττικής Οδού έσκασε πριν λίγες μέρες και, περιέργως για προεκλογική περίοδο, δεν σχολιάστηκε αμέσως από τα κόμματα. Ίσως γιατί ήθελαν όλοι να κοιτάξουν τα κιτάπια τους και να σιγουρευτούν πως δεν έχουν τίποτα σκελετούς μέσα!

Αυτό βέβαια δεν κράτησε πολλές μέρες…

Elvis car finished

Κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Γερμανία, ο Elvis Presley γνώρισε δύο μεγάλους έρωτες: την Priscilla και την BMW 507.

Εμείς (προφανώς) θα ασχοληθούμε με τη δεύτερη! Η ιστορία μας ξεκινάει το 1958 στην Φρανκφούρτη, όταν ο "Βασιλιάς" (που ακόμα δεν είχε βέβαια το παρατσούκλι αυτό...) αγόρασε μια μεταχειρισμένη 507. Σύμφωνα με το...μύθο, ο Elvis πήρε το αυτοκίνητο με το οποίο είχε κερδίσει μια ανάβαση ο Hans Stuck.

Είχε μόνο μία επιθυμία: να αλλάξει ο κινητήρας με έναν ελαφρύτερο κινητήρα απόδοσης 150 αλόγων. Εδώ ξεκινάνε τα προβλήματα, γιατί στο σύντομο ψάξιμο που έκανα, αυτός ήταν ούτως ή άλλως ο κινητήρας που μπορούσε κάποιος να το αγοράσει.

V10 in

Η αφορμή ήρθε όταν έγραφα προχτές για το GP Ουγγαρίας του 1992, όταν τα μονοθέσια κινούνταν με V10 κινητήρες.

Αχ, τι ήχος!

Γιατί όμως είναι τόσο ωραίος, μεστός και τόσο όσο …στρίγκλος χρειάζεται;

Σελίδα 4 από 20
Κύλιση στην Αρχή