tools bib

Και ξαφνικά έσκασε η είδηση ότι οι Γάλλοι της Michelin το σκέφτονται για να επιστρέψουν στην F1 το 2020 που λήγει το συμβόλαιο με την Pirelli.

Βέβαια, γιατί να το κάνει αυτό, όταν το 2021 αλλάζουν οι τροχοί και από 13 ίντσες πηγαίνουν στις 18, ενώ παράλληλα τα εμπρός ελαστικά μικραίνουν σημαντικά;

Εκτός που θα ήταν σημαντικό το κόστος εξέλιξης ενός ελαστικού 13τριών ιντσών μόνο για μια χρονιά, ούτε οι ομάδες θα το ήθελαν γιατί θα έπρεπε σε αυτή τη μεταβατική σεζόν να προσαρμοστούν στα, προφανώς διαφορετικά, χαρακτηριστικά του ελαστικού ενός διαφορετικού κατασκευαστή.

1000 Limnes

Το σαββατοκύριακο που μας έρχεται φέρνει το ράλλυ Φινλανδίας 1000 λίμνες - και άλλα τόσα άλματα! Ίσως ο πιο θεαματικός αγώνας της διοργάνωσης!

Πάρτε τη δόση σας κάνοντας ένα κλικ στην εικόνα και μείνετε συντονισμένοι στο κανάλι του WRC στο YouTube για τις καλύτερες στιγμές ή αγοράστε το WRC+ ώστε να βλέπετε τα πάντα στον υπολογιστή ή το κινητό σας, την ώρα που συμβαίνουν.

Εθνικό Πένθος

Εκφράζουμε τα βαθύτατα συλλυπητήριά μας προς τις οικογένειες των θυμάτων.

2018 07 22T153123Z 1 LYNXMPEE6L0JO OUSSP RTROPTP 3 SPORTS US MOTOR F1 GERMANY

Αν νομίζετε πως ο αγώνας του Γερμανού τελείωσε εξαιτίας του παιδαριώδους λάθους που έκανε και τον οδήγησε στην αμμοπαγίδα, πέφτετε έξω. Όχι, ο Vettel αντιμετώπισε λάθος ολόκληρο τον αγώνα και το, όπως είπε ο ίδιος, μικρό λάθος ήταν απλά το επιστέγασμα σε μια προσπάθεια που είχε προβλήματα από την αρχή.

Ας εξηγηθώ όμως γιατί μάλλον σας μπέρδεψα.

Ήταν προφανές από την ώρα που έσβησαν τα κόκκινα φώτα πως είχε την ταχύτητα να φύγει εύκολα μπροστά. Και αυτό έκανε για 4-5 γύρους, μετά όμως άρχισε, χωρίς ιδιαίτερο λόγο, να φυλάγεται.

Map 1 Number of deaths in road traffic accidents by NUTS 2 regions 2015

Στην εικόνα του άρθρου βλέπετε έναν χάρτη που απεικονίζει τον αριθμό θανάτων σε αυτοκινητικά δυστυχήματα ανά νόμο στην Ευρώπη και ανά εκατομμύριο κατοίκων για το 2017.

Αυτός ο τρόπος ταξινόμησης είναι και ο πλέον αξιόπιστος, καθώς ο αριθμός από μόνος του δεν λέει απαραίτητα κάτι. Παρατηρούμε λοιπόν ότι σε αντίθεση με την εύκολη άποψη πολλών πως στην Ευρώπη έχουν καλύτερους δρόμους, οδηγούν καλύτερα και άρα δεν σκοτώνονται στους δρόμους όπως εμείς, υπάρχει μια εντελώς διαφορετικά διασπορά των δυστυχημάτων.

Germany 1

Αυτή τη φορά δε χρειάστηκε να τρακάρει με κάποιον στην εκκίνηση ο Hamilton για να βρεθεί πίσω στο grid. Τη δουλειά ανέλαβαν τα υδραυλικά της W09 του. Λογικά σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αρχίσουν να ψάχνουν στην Mercedes να βρουν έναν καλό παπά για ευχέλαιο…

Βέβαια το προσεκτικό μάτι θα έχει δει πως ο Βρετανός ήταν περίεργα επιθετικός σε όλο το Q1. Παρότι είχε κάνει τον 5ο χρόνο έδειχνε να πιέζει υπερβολικά το μονοθέσιο. Θα μου πείτε, με τόσο κακό (για Mercedes) χρόνο, καλά έκανε.

Όμως η πρωινή βροχή είχε ξεπλύνει για τα καλά την πίστα και οι χρόνοι έπεφταν συνέχεια. Ο 5ος χρόνος του Hamilton δεν ήταν στην πραγματικότητα κακός και εύκολα θα πετύχαινε έναν καλύτερο - αν πρόσεχε λίγο. Όμως, όλες οι προσπάθειές του μετά την πρώτη κατέληγαν έξω από την πίστα. Πραγματικά βαρέθηκα να τον βλέπω να χάνει τα apex!

Μια λυπημένη DS

20180706 121103

Μια φωτογραφία που τραβήχτηκε προ δεκαπενθημέρου στο κέντρο της όμορφης πόλης των Ιωαννίνων απεικονίζει πολύ παραστατικά την κατάσταση αιχμαλωσίας στην οποία έχουν περιπέσει από τον περασμένο Οκτώβρη τα οχήματα με ιστορικές πινακίδες στη χώρα μας. Δυστυχώς, οι κινήσεις που γίνονται από κάθε λογής αρμόδιους κάθε άλλο παρά φαίνεται ότι θα συμβάλλουν στη λύση του προβλήματος

Γραμμή 4

Μπορεί να μην την έχουμε δει ακόμα, αλλά πιστέψτε μας, μεγαλώνει! Πριν λίγες μέρες άλλαξε ο χάρτης στον δικτυακό τόπο της Αττικό Μετρό και η γραμμή 4 απέκτησε τέσσερις νέους σταθμούς σε μια επέκταση από Περισσό έως Πετρούπολη,

Οι νέοι σταθμοί θα είναι οι: Νέα Φιλαδέλφεια (δίπλα στο γήπεδο προς ευχαρίστηση των οπαδών του Δικεφάλου!) , Πύργος Βασιλίσσης, Ίλιον, Πετρούπολη.

Το θέμα είναι να βρεθούν βέβαια τα λεφτά για να ολοκληρωθεί η μεγαλύτερη γραμμή μετρό της χώρας που θα εκτείνεται σε σχήμα U.

Είδες οι θύρες;

HLEKTR

Έκλεισαν οι θύρες στο Μετρό και τον «Ηλεκτρικό», ανοίγει μόνο η εμπρός θύρα για επιβίβαση στα λεωφορεία και ως δια μαγείας ανέβηκαν τα έσοδα!

140.000 εισιτήρια τη μέρα εκδίδονται στα αστικά μέσα σταθερής τροχιάς αντί για 70.000 ενώ στα λεωφορεία η αύξηση έφτασε το…30%.

Είχαμε τόσους τζαμπατζήδες τελικά;

Madbull quad rotor RX7!

mad max mazda

Κάνει απόκοσμο ήχο, ντριφτάρει σαν χέλι που έχει φάει πολλές φακές και πετάει φλόγες σαν δράκος πριν πέσει ο μεγάλος μετεωρίτης που εξαφάνισε την οικογένειά του για πάντα – μέχρι τουλάχιστο που τους ξαναβρήκαμε στις παιδικές ταινίες!

Μιλάμε για το όχημα που έφερε ο drifter Mad Mike (δύσκολο να τον βάφτισαν έτσι…) στο τελευταίο GoodWood Festival of Speed. Αν δυσκολεύεστε να αναγνωρίσετε το RX7, είναι γιατί του άλλαξε τη μούρη με ενός RX3.

Οκ, τώρα; Όλα ταιριάζουν τώρα; 

Fiat 500 ice 2

Παίρνεις ένα Fiat 500 Abarth. Του περνάς ένα σύστημα τετρακίνησης. Του αλλάζεις την ανάρτηση και τα μετατρόχια πίσω – ίσως και μπροστά.

Του φοράς και 4 λάστιχα με καρφιά. Το πας σε χιονισμένο βουνό.

Εντάξει, μας παρακολουθείτε μέχρι εδώ;

919 1530268898

Το ρεκόρ για έναν γύρο στη διαμόρφωση του Nordschleife για το Nürburgring κρατούσε από το 1983 ένας 25χρονος τότε νεαρός με το όνομα Stefan Bellof με μια Porsche 956. Τριανταπέντε ολόκληρα χρόνια μετά, το νέο ρεκόρ περνά και πάλι σε μια Porsche.

Ο Timo Bernhard με μια LMP1 919 Hybrid βελτίωσε το 6:11.130 του Bellof κατά σχεδόν ένα λεπτό! Ο χρόνος; 5:19.550.

Αν το όνομα Bellof δε σας λέει κάτι, δεν είναι παράξενο. Το μοναδικό ταλέντο του νεαρού Γερμανού δεν πρόλαβε να λάμψει, παρά μόνο αποσπασματικά, καθώς έφυγε από τη ζωή μετά από μια σύγκρουση στο SPA το 1985, μόλις δύο χρόνια μετά το ρεκόρ του στο Nürburgring. Μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι και η επίδοσή του 1983, που κράτησε ως σήμερα.

landscape 1472554089 crgki7kxgaq3f9h

Και μάλιστα, όχι απλά μια McLaren, αλλά μία από τις μόλις τρεις που κατασκευάστηκαν!

Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι, η πρώτη McLaren για χρήση σε δρόμο δεν ήταν η F1 της δεκαετίας του ’90, φτιαγμένη από τα… χεράκια του Gordon Murray.

Η πρώτη τέτοια McLaren ήταν η M6 GT, ένα project του ίδιου του Bruce McLaren που ήθελε να κατασκευάσει 250 «αντίτυπα» ώστε να μπορέσει να πάρει την ομογκλασιόν και να συμμετάσχει σε αγώνες της κατηγορίας Group 4. Όμως ο θάνατος του ιδρυτή της ομάδας της F1 οδήγησε στην ματαίωση του σχεδίου. Άλλωστε το κόστος για τον μικρό Βρετανό κατασκευαστή ήταν τεράστιο.

Σελίδα 4 από 16
Κύλιση στην Αρχή