2018 07 05 image 7

Πρώτα πρώτα, δεν κάνουμε πλάκα. Υπάρχει.

Έπειτα να ξεκαθαρίσουμε ότι δε μιλάμε για τις απλές μηχανές γκαζόν που τις σπρώχνετε με το χέρι. Υπάρχουν και ιδιοκτήτες με εκτάσεις γκαζόν που φτάνουν σε πολλές δεκάδες εκτάρια, και χρειάζονται κάτι πιο μεγάλο.

Ετούτη εδώ έχει 4 τροχούς μεγέθους Mini της δεκαετίας του ΄70, σλικ ελαστικά και 190 άλογα! Είναι βασισμένη σε μια μηχανή γκαζόν που ακούει στο εμπνευσμένο όνομα HF 2622 και κινείται, ούτε λίγο ούτε πολύ, από έναν κινητήρα από την CBR1000RR, μέσα από το 6τάχυτο κιβώτιο της ίδιας μοτοσυκλέτας.

Silverstone Formula 1 circuit

Λίγη ώρα πριν τα δοκιμαστικά του Silverstone και με την εξαίρεση των Άγγλων δημοσιογράφων που παραδοσιακά ασχολούνται μόνο με όποιον από τους δικούς τους έχει βλέψεις για πρωτάθλημα, ο κόσμος της F1 μιλάει για άλλα πράγματα.

Θυμάμαι να ασχολούνται ακόμα και με τον Culthard την περίοδο που ήταν στη McLaren, παρότι δεν είχε πρακτικά καμία ελπίδα για να πάρει την κούπα, απλά επειδή μαθηματικά θα μπορούσε. Είναι τρελοί αυτοί οι Άγγλοι, που έλεγε κι ο Αστερίξ…

hamilton podcast

Η νέα εποχή της F1 μας έχει φέρει πολύ περισσότερα video στο YouTube, και από το σήμερα και από το χθες, νέα τηλεοπτικά γραφικά (ακόμα κι αν δεν είναι πάντα πετυχημένα), μουσικό θέμα (λες και είναι ταινία), ηχητικά εφφέ κάθε φορά που κάποιος κάνει ταχύτερο γύρο...

Μέχρι και ειδικά μικρόφωνα δίπλα στις εξατμίσεις έβαλαν (μήπως και) ακουστεί καλύτερα ο ήχος που ΔΕΝ βγάζουν οι, οικονομικότατοι κατά τα άλλα, κινητήρες.

Και μετά από όλα αυτά, η F1 γυρίζει δέκα και βάλε χρόνια πίσω, εγκαινιάζοντας μια σειρά από podcast! Ευτυχώς...

αγωνιστικό Tesla resize

Παίρνεις το πιο δυνατό Tesla P100D, του βγάζεις 550 κιλά αλλάζοντας πρακτικά όλο το αμάξωμα με πάνελ από ανθρακονήματα αφού το έχεις γδύσει εντελώς, του βάζεις αγωνιστκές αναρτήσεις και σλικ λάστιχα, περνάς και ένα roll-bar και...τσουπ!

Έφτιαξες ένα αγωνιστικό Tesla.

Δε μας έφτανε η Formula E, θα μου πείτε, πλάκωσε και η παρέα του Έλον! Μήπως όμως αυτό είναι το μέλλον, είτε μας αρέσει, είτε όχι;

 06i9850b

0-100 σε 2,8...

0-300 σε 18,5 δευτερόλεπτα...

789 άλογα...

800 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ/ώρα...

austrian comparison resize

Μόλις 19 χιλιοστά του δευτερολέπτου χωρίζουν τις δύο Mercedes. Παρατηρήστε πόσο διαφορετικές γραμμές έχουν οι δύο οδηγοί, ειδικά στην στροφή 1. Ο Hamilton έχει πιο γρήγορη είσοδο, αλλά ο Bottas εκτοξεύεται μετά την στροφή!

Έπειτα παίρνει κεφάλι ο Βρετανός αλλά από την τρίτη στροφή και μετά ο Φινλανδός είναι αλλού.

Περνάει πολύ πιο γρήγορα (άρα "καθαρά") από τις εσωτερικές στροφές 6, 7 και 8 και αυτό τον φέρνει στην πρώτη θέση.

 

racefansdotnet 20180630 125226 8

Οι Mercedes έδειξαν τα δόντια τους, και περισσότερο ο Bottas που επανέλαβε την περσινή του επίδοση και με νέο ρεκόρ πίστας πήρε την pole. Ο Φινλανδός δηλώνει πως κανείς δεν είναι τόσο πεινασμένος για τη νίκη όσο αυτός.

Ε, το λες λιγάκι υπερβολικό, αλλά οκ, σε καταλαβαίνω Valttery! Κι εγώ αν έβλεπα την πλάτη του Hamilton όλη τη χρονιά, έτσι θα έλεγα. 

Με την ευκαιρία, από την Mercedes είπαν πως είναι πολύ νωρίς στη σεζόν για να δώσουν εντολές, άρα , με βάση την εικόνα των μονοθεσίων, το μόνο που θα εμποδίσει τον Bottas είναι ο ομόσταυλός του. Ή κάποιο μηχανικό πρόβλημα.

Bentrley 2

"Καράβια βγήκαν στη στεριά και πιάσανε τα όρη" λέει το τραγούδι, και νομίζουμε ότι ο στίχος ταιριάζει γάντι στη Bentley Bentaya.

Με μήκος πάνω από 5 μέτρα ...ύψος 1,74, δεν είναι καν ένα απλό SUV. Μάλλον με φορτηγό μοιάζει. Τι δουλειά έχει όμως στο Pikes Pieak;

Τι άλλο, από το να κάνει νέο ρεκόρ για SUV. Όσο νόημα έχει αυτό, φυσικά...

Quiz: WTF is this?

What is that 1

Έχει περίεργο χρώμα, έχει περίεργο σχήμα και, πιστέψτε μας, δεν έχουμε πειράξει απολύτως τίποτα στην φωτογραφία.

Οι αναλογίες είναι αυτές που βλέπετε. Το ερώτημα είναι, ποιο αυτοκίνητο βλέπετε; Σας έχουμε αφήσει δύο hint για τα προσεκτικά μάτια...

austrian 1 resize

Μπορεί η διαφορά ανάμεσα σε Vettel και Hamilton στο FP2 να μην είναι και τόσο μεγάλη, όμως η εικόνα των Mercedes με το νέο τους αεροδυναμικό πακέτο στην πίστα του Spielberg δείχνει πως δύσκολα θα χαθεί ο αγώνας. Άλλωστε έχουν κερδίσει τις τελευταίες 4 φορές εκεί.

Την ίδια στιγμή βέβαια ο Vettel δηλώνει ότι, ναι μεν οι Mercedes έχουν το πάνω χέρι, αλλά δεν βλέπει το λόγο να μην θριαμβεύσουν οι Ferrari το σαββατοκύριακο. Προσέξτε, είπε το σαββατοκύριακο, όχι την Κυριακή. Λόγια του αέρα ή κάτι θέλει να μας πει;

758dc7ab63677117467388c3b99fce90 XL

Διαβάζω σε δύο διαφορετικά περιοδικά:

Πρώτο απόσπασμα

«Σημαντική καινοτομία αποτελούν τα νέα ελατήρια που έχουν ειδικό σχεδιασμό ώστε όταν συμπιέζονται να δημιουργούν και μια εγκάρσια δύναμη. Αυτή ανθίσταται στην τάση των τροχών να μεταβάλουν τη γωνία τους όταν φορτίζονται. Έτσι επιτυγχάνεται μείωση των αλλαγών της γεωμετρίας του πίσω άξονα με πιο οικονομικό τρόπο».

Δεύτερο απόσπασμα

Vettel Austria

Με το "Spielberg" δεν εννοούμε τον γνωστό σκηνοθέτη του Χόλυγουντ αλλά την πίστα στην Αυστρία, όπου ήδη τα μονοθέσια πατάνε άσφαλτο. Όσο για το Spielberg, είναι το όνομα της περιοχής.

Ο Vettel μας λέει μερικά λόγια για την πίστα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της! Ένα από αυτά είναι ότι έχει 8 στροφές - ή μάλλον 7,5.

μπουμ1

Έχεις μια Camaro στην ειδική έκδοση με τα 660 άλογα. Να μην την πας στην πίστα σε ένα track day event;

Να μην την πας, γιατί μπορεί να ανοίξει ο αερόσακος όταν περνάς από ένα κερμπ, επειδή το αυτοκίνητο νόμισε ότι θα τουμπάρεις! 

Το συμβάν δεν είναι και τόσο σπάνιο, καθώς όπως έχει παραδεχτεί και ο εκπρόσωπος της Chevrolet, οι Camaro έχουν πολύ ευαίσθητους σένσορες και "το drifting μαζί με άλλες συνθήκες ταχύτητας, κλίσης και επιτάχυνσης μπορεί να ενεργοποιήσει τους αερόσακους", όπως συμπλήρωσε.

Σελίδα 5 από 16
Κύλιση στην Αρχή