Γαλλικό

Η επόμενη στάση της F1 θα γίνει στην πίστα του Paul Ricard στην Γαλλία, σχεδόν 3 δεκαετίες μετά την τελευταία φορά που πάτησε μονοθέσιο εκεί για αγώνα.

Η πίστα είναι, όπως θα δείτε και στο βίντεο, πολύ επίπεδη. Σχεδόν μοιάζει με αεροδρόμιο που διαμορφώθηκε σε πίστα. Έχει, στην μοντέρνα της διαμόρφωση μήκος σχεδόν 5,85 χιλιόμετρα και στρίβει 14 φορές.

1529336178810

«Έχουμε εντυπωσιαστεί από την αφοσίωση της Honda στην F1 και τα βήματα προόδου που έκαναν μαζί με την Scuderia Toro Rosso, καθώς και με τη φιλοδοξία τους, που ταιριάζει με τη δική μας»

Αυτά είπε ο Christian Horner όταν ανακοίνωσε πως η Red Bull θα χρησιμοποιεί κινητήρες Honda για τα επόμενα δύο χρόνια!

Προφανώς η Red Bull βαρέθηκε να περιμένει από την Renault να φτιάξει έναν δυνατό κινητήρα, αν και θα μπορούσε κάποιος να πει πως δεδομένου ότι οι Γάλλοι έχουν δική τους ομάδα στην F1, η Red Bull δεν (θα) είναι η απόλυτη προτεραιότητά τους…

maxresdefault

Οι εικόνες του, είτε από υπολογιστή, είτε από την παρουσίαση του concept car RX-Vision κάνουν τον γύρο του διαδικτύου εδώ και 3-4 χρόνια, αλλά ακόμα δεν το έχουμε δει. Ακόμα και η είδηση για επιστροφή του wankel έχει ξαναπαίξει αρκετές φορές στα αυτοκινητικά media ήδη από το 2014.

Φανταστείτε πόσος κόσμος θα ήθελε να ξαναδεί το όχημα-σύμβολο της Mazda να ξανακυλά στους δρόμους!

DIRTY DIESEL 7 INCH WHT 1024x1024

Σήμερα το μεσημέρι έσκασε η είδηση της σύλληψης του CEO της Audi, Rupert Stadler. Από τη Εισαγγελία του Μονάχου ανακοινώθηκε ότι η σύλληψη έγινε προκειμένου να μην καταστραφούν αποδεικτικά στοιχεία για το σκάνδαλο ρύπων.

Σημειώστε εδώ πως το σκάνδαλο αυτό ξεκίνησε ως αποκλειστικά αμερικάνικο, καθώς στην EU αυτές οι συσκευές και τα προγράμματα «defeat»(αυτός είναι ο ακριβής όρος και δεν μεταφράζεται ακριβώς στα ελληνικά) ναι μεν απαγορεύονταν από το 1998, αλλά δεν τις έλεγχε και κανείς!

μέλλον αυτοκίνησης 1 resizeΘα μπω απευθείας στο ζουμί. Αφορμή για το άρθρο αποτελεί το βίντεο του Car throttle για το Renault SYMBIOZ. Αν βαριέστε να διαβάσετε τις επόμενες 413 λέξεις, πηγαίνετε στο τέλος, κάντε κλικ στην εικόνα και αφού δείτε το βίντεο, αν είστε «δικοί μας», θα έχετε καταλήξει στα ίδια συμπεράσματα.

Σύμφωνα με τους Γάλλους, το πρότζεκτ αυτό φέρνει στην αυτοκινητική πραγματικότητα το κινητό σπίτι.

Σοβαρά, αυτό γράφουν στο site τους.

1746

Στη μακρινή μας Καλιφόρνια είχαν βαρεθεί με τις λακκούβες στους δρόμους. Σήκωνες το τηλέφωνο για να παραγγείλεις μια πίτσα και όταν ερχόταν, ήταν τόσο πιο κουνημένη και από ναρκαλιευτικό σε θαλασσοταραχή!

Ειδικά στην όμορφη πόλη του Bartonville είπαν “No more man!” και η Domino’s αποφάσισε να δώσει λύση στο πρόβλημα. Αγόρασε ένα ειδικό φορτηγό, που έβαψε στα χρώματα του…κουτιού της και έγραψε στο πλάι με μεγάλα γράμματα: Paving for Pizza.

Tesla fire 2

Το βίντεο που ανέβηκε στο Twitter από την Mary McCormack, γνωστή ηθοποιό κυρίως από το West Wing, δείχνει ένα (ακόμα) Tesla Model S τυλιγμένο στις φλόγες. Για να το δείτε, κάντε κλικ εδώ.

Το όχημα ανήκει στον σύζυγό της και, σύμφωνα με όσα έγραψε, η φωτιά ξεκίνησε χωρίς λόγο και μάλιστα χωρίς να το αντιληφθεί ο οδηγός! Για την ακρίβεια η ηθοποιός ευχαριστεί το ζευγάρι στο διπλανό αυτοκίνητο που του είπε ότι…έχει πάρει φωτιά.

Ίσως θα πρέπει στην Tesla να σκεφτούν να ενσωματώσουν αισθητήρες φωτιάς στο μέλλον.

f1 2019 1

Μάλλον μας διαβάζουν στην Liberty. Αλλιώς δεν εξηγείται πως έσπευσαν (μετά και το άρθρο του Κωνσταντίνου Κατσορίδη) να ανακοινώσουν τις αλλαγές για το 2019, που στόχο θα έχουν περισσότερα προσπεράσματα και πιο κλειστούς αγώνες!

Ε, καλά, μπορεί και να μην έγινε έτσι ακριβώς, αλλά τα προβλήματα της F1 είναι προφανή και ίσως επικίνδυνα για το μέλλον του σπορ.

Jenny Scordamaglia 2 resize

Είναι από εκείνες τις στιγμές που ανακαλύπτεις κατά λάθος κάτι εντελώς διαφορετικό στο YouTube. Εμείς για εγκατάσταση ταμπλέτας σε MX-5 ψάχναμε, η Jenny Scordamaglia μας προέκυψε.

Το review δεν λέει και πολλά, αν και έχει πολλές πληροφορίες. Κυρίως όμως κοιτάς το απύθμενο ντεκολτέ της παρουσιάστριας. Κάτι που δεν το βρίσκουμε καθόλου κακό!

Υποθέτουμε πως δε σας χαλάει...

Kodiaq RS 1Και ξαφνικά διαβάζεις ότι το Kodiaq RS έκανε ρεκόρ στο Nurburgring. Το πρώτο σοκ το παθαίνεις επειδή μόλις τώρα διαπίστωσες πως υπάρχει Kodiaq RS.

Σα να λέμε δηλαδή ότι υπάρχει στο χωριό μου μια αγελάδα που μπορεί να τρέξει τόσο γρήγορα όσο, έστω, κάτι γέρικα άλογα που νοικιάζουν κάτι Γερμανοί που έχουν ξεμείνει εδώ και 25 χρόνια.

Δεν κάνω εντελώς πλάκα – τα άλογα υπάρχουν, όπως και οι Γερμανοί. Την αγελάδα δεν έχουμε καταφέρει να την μετατρέψουμε ακόμα όμως!

Κύριοι της Formula 1 σας ευχαριστούμε. Μόλις χάσαμε και τον Καναδά...Σε μια σεζόν που διαφαίνεται πιο αμφίρροπη από τις προηγούμενες, που οι Redbul κερδίζουν pole positions και αγώνες, που δεν υπάρχει το αδιαφιλονίκητο φαβορί, που οι Ferrari νικούν στα ίσα τις Mercedes, που τα προγνωστικά πριν από τα ελεύθερα δοκιμαστικά είναι παρακινδυνευμένα, λογικά θα έπρεπε να παρατάμε τις ξαπλώστρες και να στηνόμαστε μπροστά στις τηλεοράσεις μας για να παρακολουθήσουμε τις μονομαχίες των μονοθεσίων. Κι όμως κάθε αγώνας αφήνει στο τέλος μια πικρή επίγευση και ένα αίσθημα πείνας και δίψας μαζί. Απογοήτευσης.

32083889 1993786220666137 693499117925564416 n

Ευχαριστούμε τον φίλο μας Μανώλη που έστειλε την φωτογραφία, με το βαρύτερο φορτίο του Κόσμου.

Την Αγάπη!

Δεν έχει άδικο ο οδηγός...

wrc suspension 1 resize

Είναι προφανές πως τα WRC δεν έχουν και πολλά κοινά σημεία με τα "δικά" μας αυτοκίνητα! Εκεί που αυτό φαίνεται περισσότερο από οτιδήποτε αλλού, δεν είναι τόσο στα σπόιλερ (ό,τι και να πιστεύουν οι γνωστοί κάγκουρες), τα άλογα (καθώς όλα γίνονται στο after market) και στα....αυτοκόλλητα.

Οι μεγάλες διαφορές είναι στις ενισχύσεις στο αμάξωμα, στη μετάδοση και τις αναρτήσεις. Τα WRC μπορούν και περνάνε περίπου από παντού επειδή αντέχουν περίπου τα πάντα. 

Σε αυτό το τελευταίο, οι αναρτήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο.

Σελίδα 6 από 16
Κύλιση στην Αρχή