Τι σημασία έχει που δεν υπάρχει χώρος; Τι σημασία έχει που ένας γονιός με το παιδί του πρέπει να κατέβει στον δρόμο, και μάλιστα να μπει ένα μέτρο στην πορεία των αυτοκινήτων; Τι σημασία έχει που και τα άλλα αυτοκίνητα δεν χωρούν να περάσουν;
Το σημαντικό είναι να παρκάρεις τον γάιδαρό σου ακριβώς απ' έξω από εκεί που έχεις να πας.Άλλωστε, κι εσύ είσαι γάιδαρος - ή γαϊδούρα.
Είναι από εκείνες τις φορές που θες να έχεις το γνωστό αυτοκόλλητο και τσαντίζεσαι που δεν το έχεις παραγγείλει.
Υπάρχουν περιπτώσεις που παρκάρεις άσχημα αλλά δεν είναι εύκολο να το καταλάβεις, είτε γιατί είναι βράδυ, είτε γιατί είναι το σημείο περίεργο.
Αυτή εδώ δεν είναι τέτοια περίπτωση...Υποθέτουμε πως στο μυαλό του οδηγού το δέντρο αποτελεί προέκταση του πεζοδρομίου. Μόνο που όλοι περνάνε από εκεί, καθώς για να πας αριστερά από το δέντρο πρέπει να έχεις αυτοκίνητο με μήκος μέχρι 4,3 μέτρα
Και αν.
Βρεθήκαμε ένα όμορφο Κυριακάτικο πρωινό στην παραλία της Βάρκιζας, για να παρακολουθήσουμε το SISA Grand Prix 2017 για ιστορικά αυτοκίνητα. Βάλαμε κάμερα στο αμάξι του Κωνσταντίνου Γιαγουρτά που συμμετείχε στην κατηγορία Young Timers με το πανέμορφο λευκό Subaru Impreza GT. Χαρακτηριστική η στιγμή που δύο παιδάκια ήρθαν και ρώτησαν τον Ντίνο αν μπορούν να μπουν στη θέση του οδηγού για να βγουν φωτογραφία!
Δείτε το καλύτερο πέρασμα του "Ψηλού" στο παρακάτω βίντεο.
Θες να κινηματογραφήσεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο; Χρειάζεσαι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο!
Με άλλα λόγια θες ένα custom build Seven! Όχι Caterham αλλά Westfield. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία βέβαια αυτό καθώς και τα δύο είναι το ίδιο αυτοκίνητο: το κλασικό Lotus Seven.
Όταν πρωτοοδήγησε για την Williams oJenson Button το 2000 σε ηλικία 20 ετών πολλοί έλεγαν πως ήταν πολύ μικρός (τότε δεν είχαμε μάθει σε οδηγούς που δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης...) και πως βρέθηκε εκεί απλά επειδή ήταν Άγγλος. Και συνέχιζαν να το λένε παρότι εκείνη τη χρονιά πήρε και βαθμούς με μια έκτη θέση στη Βραζιλία.
Στάθηκε άτυχος στις επιλογές του για πολλά χρόνια καθώς έμπλεξε με την Bar και την Honda που στην ουσία ήταν μηχανές που έτρωγαν δολάρια και τα μετέτρεπαν σε απαράδεκτα μονοθέσια. Παραλίγο να πάει σπίτι του όταν η Honda τράβηξε το χαλί πριν τη σεζόν του 2009, αλλά η πίστη του Ross Brawn στο μονοθέσιο που είχαν έτοιμο, η δυνατότητα να βάλουν κινητήρα Mercedes και η τρέλα μερικών επενδυτών οδήγησαν στο θαύμα της Brawn - που κανείς δεν ξέρει πόσο θα άλλαζε την Ιστορία αν δεν είχε αποσυρθεί η Honda.
Η F1 επιστρέφει αλλά θα πρέπει να τηρεί και τα μέτρα προφύλαξης για τον κορωνοϊό. Τι σημαίνει αυτό για τις ομάδες και τους φιλάθλους; Το τεστ της Mercedes μας έδωσε μια ιδέα.
Είναι δύσκολο να μην έχει ενδιαφέρον για μια γερμανική ομάδα το να είναι διαθέσιμος ο καλύτερος Γερμανός πιλότος της τελευταίας δεκαετίας...έτσι δεν είναι;
Ο Toto Wolff μιλάει για αυτό καθώς και για άλλα πολλά. Δείτε μμε ενδιαφέρον την συυνέντευξή του στον Martin Brundle καθώς και τα σχόλια των δημοσιογράφων του Sky Sports. Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.
Κάθε οδηγός έχει το στυλ του, μερικές φορές όμως αυτό υπαγορεύεται από το μονοθέσιο. Η Renault που οδήγησε ο Alonso σε δύο πρωταθλήματα F1 ήταν εξαιρετικά σταθερή πίσω και ο Ισπανός ανέπτυξε ένα εξαιρετικά υπστροφικό στυλ που του επέτρεπε να έχει πολύ καλύτερες εξόδους.
Στο βίντεο θα δείτε πώς ακριβώς το έκανε! Με ένα κλικ εδώ ή στην εικόνα.