ferrari patoma 1

Τι είναι αυτό που έχει κάνει την Ferrari να έχει το μονοθέσιο που εμφανίζει τη μεγαλύτερη σταθερότητα σε κάθε είδους πίστα μέχρι στιγμής;

Σίγουρα ο κινητήρας έχει παίξει το ρόλο του - δήλωσε σε ανύποπτο χρόνο πριν τις κατατακτήριες του Silverstone ο Rosberg ότι η Ferrari έχει βρει τον τρόπο να παίρνει περισσότερη ενέργεια από την MGU-H.

Όμως το σημαντικότερο μοιάζει να είναι η αεροδυναμική απόδοση.

TESLA KOZANI

Σύμφωνα με την Tesla η αυτονομία ενός Model X P100D (του μοντέλου δηλαδή της σειράς με τη μεγαλύτερη μπαταρία) είναι γύρω στα 470 χιλιόμετρα. Βέβαια η τιμή αυτή προκύπτει, όπως γενικά συμβαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία, με ένα ελαφρώς βρασμένο αυγό κάτω από το δεξί πόδι και τη διαδρομή του γκαζιού να μην ξεπερνά το 30% της διαθέσιμης.

Στην πραγματική ζωή κανείς δεν είδε μικρό ντίζελ να καίει 3,4 λίτρα ανά 100 χλμ, και λογικά κανένας κάτοχος Model X τα 470 χιλιόμετρα.

Για την ακρίβεια, αυτό είδαν τα μάτια του YourGear κάπου στην Εγνατία. Και όταν λέω "μάτια" εννοώ τον Κώστα Αυγίκο (που του ταιριάζει και επαγγελματικά!), ο οποίος το είδε το λευκό το Tesla σταματημένο στην ΛΕΑ, αλλά δεν προλάβαινε να κάνει ρεπορτάζ.

Είδες οι θύρες;

HLEKTR

Έκλεισαν οι θύρες στο Μετρό και τον «Ηλεκτρικό», ανοίγει μόνο η εμπρός θύρα για επιβίβαση στα λεωφορεία και ως δια μαγείας ανέβηκαν τα έσοδα!

140.000 εισιτήρια τη μέρα εκδίδονται στα αστικά μέσα σταθερής τροχιάς αντί για 70.000 ενώ στα λεωφορεία η αύξηση έφτασε το…30%.

Είχαμε τόσους τζαμπατζήδες τελικά;

Madbull quad rotor RX7!

mad max mazda

Κάνει απόκοσμο ήχο, ντριφτάρει σαν χέλι που έχει φάει πολλές φακές και πετάει φλόγες σαν δράκος πριν πέσει ο μεγάλος μετεωρίτης που εξαφάνισε την οικογένειά του για πάντα – μέχρι τουλάχιστο που τους ξαναβρήκαμε στις παιδικές ταινίες!

Μιλάμε για το όχημα που έφερε ο drifter Mad Mike (δύσκολο να τον βάφτισαν έτσι…) στο τελευταίο GoodWood Festival of Speed. Αν δυσκολεύεστε να αναγνωρίσετε το RX7, είναι γιατί του άλλαξε τη μούρη με ενός RX3.

Οκ, τώρα; Όλα ταιριάζουν τώρα; 

Fiat 500 ice 2

Παίρνεις ένα Fiat 500 Abarth. Του περνάς ένα σύστημα τετρακίνησης. Του αλλάζεις την ανάρτηση και τα μετατρόχια πίσω – ίσως και μπροστά.

Του φοράς και 4 λάστιχα με καρφιά. Το πας σε χιονισμένο βουνό.

Εντάξει, μας παρακολουθείτε μέχρι εδώ;

919 1530268898

Το ρεκόρ για έναν γύρο στη διαμόρφωση του Nordschleife για το Nürburgring κρατούσε από το 1983 ένας 25χρονος τότε νεαρός με το όνομα Stefan Bellof με μια Porsche 956. Τριανταπέντε ολόκληρα χρόνια μετά, το νέο ρεκόρ περνά και πάλι σε μια Porsche.

Ο Timo Bernhard με μια LMP1 919 Hybrid βελτίωσε το 6:11.130 του Bellof κατά σχεδόν ένα λεπτό! Ο χρόνος; 5:19.550.

Αν το όνομα Bellof δε σας λέει κάτι, δεν είναι παράξενο. Το μοναδικό ταλέντο του νεαρού Γερμανού δεν πρόλαβε να λάμψει, παρά μόνο αποσπασματικά, καθώς έφυγε από τη ζωή μετά από μια σύγκρουση στο SPA το 1985, μόλις δύο χρόνια μετά το ρεκόρ του στο Nürburgring. Μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι και η επίδοσή του 1983, που κράτησε ως σήμερα.

landscape 1472554089 crgki7kxgaq3f9h

Και μάλιστα, όχι απλά μια McLaren, αλλά μία από τις μόλις τρεις που κατασκευάστηκαν!

Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι, η πρώτη McLaren για χρήση σε δρόμο δεν ήταν η F1 της δεκαετίας του ’90, φτιαγμένη από τα… χεράκια του Gordon Murray.

Η πρώτη τέτοια McLaren ήταν η M6 GT, ένα project του ίδιου του Bruce McLaren που ήθελε να κατασκευάσει 250 «αντίτυπα» ώστε να μπορέσει να πάρει την ομογκλασιόν και να συμμετάσχει σε αγώνες της κατηγορίας Group 4. Όμως ο θάνατος του ιδρυτή της ομάδας της F1 οδήγησε στην ματαίωση του σχεδίου. Άλλωστε το κόστος για τον μικρό Βρετανό κατασκευαστή ήταν τεράστιο.

Σελίδα 1 από 17
Κύλιση στην Αρχή